Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.

Több mint ötödével nőhet az idén az online kiskereskedelmi forgalom

  •  Webes varázslatok
  • 2014-12-15 12:10:00
  • MTI
Várhatóan a 266 milliárd forintot is eléri az interneten keresztül lebonyolított kiskereskedelmi forgalom az idén Magyarországon, ami 22,5 százalékkal haladja meg a tavalyi értéket - derül ki az eNET Internetkutató és Tanácsadó Kft. felméréséből, amelynek eredményeit hétfőn juttatta el az MTI-hez.

Tavaly 217 milliárd forintot tett ki az online kiskereskedelem, ami a teljes magyarországi kiskereskedelmi forgalom 3,1 százaléka - írja az eNET. A szakértők a 2014-2018-as időszakra további, gyorsuló ütemű növekedést várnak.

A közlemény szerint 2014-ben is több új, nagy szereplő jelent meg a piacon, amelyek jelentős forgalmat bonyolítanak le. Emellett a vásárlási szokások átalakulása, az internetes vásárlásba vetett bizalom növekedése is szerepet játszik az erőteljesebb növekedésben. Az online kiskereskedelemben a 2014-es év egyik legnagyobb eseményének a magyarországi webáruházak Black Friday keretében meghirdetett akciói számítottak - írja az eNET, hozzátéve: csak ezekhez kötődően körülbelül 2,3-2,7 milliárd forintos forgalmat generáltak a webáruházak.
    

A várhatóan 2015 márciusától bevezetendő vasárnapi zárva tartás esetében kulcskérdés, hogy tudnak-e ebből profitálni az e-kereskedők és magukhoz tudják-e csábítani a vasárnapi vásárlókat - olvasható a tájékoztatásban.

Megosztás
A legnagyobb internetes siker sztorik
Ebben a cikkben a legnagyobb internetes siker sztorikról olvashattok, olyan weboldalakról, amik azóta fantasztikusan működnek, amióta csak elindították őket. Mindenképp figyelemreméltó, hogy mindegyikük csak egy egyszerű ötletből indult el, és érdemes megnézni, hogy mi lett belőlük!...
   2015-07-29    Webes varázslatok
Hatékony webáruház: a B2B meggyőzés módjai
A B2B webáruházakban vásárlók tudják, hogy mit keresnek és mennyiért, ezért az ő vásárlási szokásaik jóval tudatosabbak, döntéseik reálisabbak, mint a B2C vásárlók, ezért a „pszichológiai trükkök” nem fognak rajtuk.
   2015-07-15    Webes varázslatok
Milyen a hatékony Adwords érkezési oldal?
Nagyon sok olyan vállalkozó van, akiket a 2000-es évek elején megszúrt Hamupipőke online rokkája, és emiatt az utóbbi mintegy 10 évet átaludták. Őket persze nem egy herceg csókja ébresztette fel, hanem egy nagy pofon: egyszer csak eltűntek az ügyfeleik.
   2015-06-25    Webes varázslatok
A hatékony landing page titkai
Az internet őskorában egy-egy weboldalnak volt 5-10 aloldala, ezekre érkezett egy csomó látogató, vásárolt, rendelt, egyszerűen azért, mert sokkal kisebb volt a webes választék.
   2015-06-19    Webes varázslatok
A jó honlap nem csinál semmi mást, csak elad!
Áttekinthető, választ ad a felmerülő, leggyakoribb kérdésekre és minden elemével az eladásra fókuszál. Ezek egy hatékony landolóoldal legfontosabb tulajdonságai - derült ki az Üzletrész ügyfélrendezvényén.
   2014-12-10    Webes varázslatok