Több mint ötödével nőhet az idén az online kiskereskedelmi forgalom
Tavaly 217 milliárd forintot tett ki az online kiskereskedelem, ami a teljes magyarországi kiskereskedelmi forgalom 3,1 százaléka - írja az eNET. A szakértők a 2014-2018-as időszakra további, gyorsuló ütemű növekedést várnak.
A közlemény szerint 2014-ben is több új, nagy szereplő jelent meg a piacon, amelyek jelentős forgalmat bonyolítanak le. Emellett a vásárlási szokások átalakulása, az internetes vásárlásba vetett bizalom növekedése is szerepet játszik az erőteljesebb növekedésben. Az online kiskereskedelemben a 2014-es év egyik legnagyobb eseményének a magyarországi webáruházak Black Friday keretében meghirdetett akciói számítottak - írja az eNET, hozzátéve: csak ezekhez kötődően körülbelül 2,3-2,7 milliárd forintos forgalmat generáltak a webáruházak.
A várhatóan 2015 márciusától bevezetendő vasárnapi zárva tartás esetében kulcskérdés, hogy tudnak-e ebből profitálni az e-kereskedők és magukhoz tudják-e csábítani a vasárnapi vásárlókat - olvasható a tájékoztatásban.
Ebben a cikkben a legnagyobb internetes siker sztorikról olvashattok, olyan weboldalakról, amik azóta fantasztikusan működnek, amióta csak elindították őket. Mindenképp figyelemreméltó, hogy mindegyikük csak egy egyszerű ötletből indult el, és érdemes megnézni, hogy mi lett belőlük!...
A B2B webáruházakban vásárlók tudják, hogy mit keresnek és mennyiért, ezért az ő vásárlási szokásaik jóval tudatosabbak, döntéseik reálisabbak, mint a B2C vásárlók, ezért a „pszichológiai trükkök” nem fognak rajtuk.
Nagyon sok olyan vállalkozó van, akiket a 2000-es évek elején megszúrt Hamupipőke online rokkája, és emiatt az utóbbi mintegy 10 évet átaludták. Őket persze nem egy herceg csókja ébresztette fel, hanem egy nagy pofon: egyszer csak eltűntek az ügyfeleik.
Az internet őskorában egy-egy weboldalnak volt 5-10 aloldala, ezekre érkezett egy csomó látogató, vásárolt, rendelt, egyszerűen azért, mert sokkal kisebb volt a webes választék.
Áttekinthető, választ ad a felmerülő, leggyakoribb kérdésekre és minden elemével az eladásra fókuszál. Ezek egy hatékony landolóoldal legfontosabb tulajdonságai - derült ki az Üzletrész ügyfélrendezvényén.