Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.

Így érj el több megosztást pillanatok alatt!

  •  Webes varázslatok
  • 2015-03-25 09:25:00
A legbiztosabb módja annak, hogy weboldaladnak forgalmat generálj, ha népszerű, sok megosztást elérő posztot hozol létre a közösségi médiában. Ha pedig sikerül megnöveled a látogatottságot, akkor bizony az eladásaid is nőni fognak!

 

Annak ellenére, hogy egy ilyen tartalmat nem is olyan egyszerű létrehozni, mint gondolnánk, néhány egyszerű trükk sokat segíthet céljaink eléréséhez. Hogy milyen tippekről beszélünk? Ezekről:

 

A. Legyen beépített megosztás gombod, ugyanis akármilyen jó is maga a poszt, az olvasó nem fog sokáig azzal vesződni, hogy azt népszerűsítse. Ha ennek a lehetősége nincs egy jól látható helyen, akkor bizony akármennyire is nemes is a szándék, a megosztás el fog maradni.

 

B. Vizuális eszközök használata…  A képek, videók mára már központi helyet foglalnak el a marketing területén. Mindig kiváló minőségűeket keress, és ne sajnáld az időt arra, hogy a szöveghez a legmegfelelőbbeket megtaláld! Lesarkítva a dolgot, azt is mondhatnánk, ha találsz egy frappáns képet, akkor már nyert ügyed van az írott tartalomtól függetlenül.

 

C. Gondolj a telefonhasználókra is! Hiszen ahogy a világban, úgy Magyarországon is mind több és több ember használ okostelefont. Ha pedig nem szállsz fel erre a trendre, akkor nagyon sok felhasználót elzársz magadtól, amit szerintünk te sem akarsz… Éppen ezért posztjaid semmiképp ne legyenek „Háború és béke” hosszúságúak.

 

D. Legyen értelme és haszna is a posztodnak, mert az olvasók könnyebben osztanak meg ilyen jellegű tartalmakat. Hasznosság alatt természetesen sok mindent lehet érteni, lehet ez egy programajánló a vállalkozásod területén, egy akciódról szóló bejegyzés, vagy sok minden más… A lényeg, hogy értékes tartalmat közvetíts!

 

E. Csak egy szó: vendég blog. Szélesítsd olvasóközönségedet azzal, hogy „vendégírót hívsz” magadhoz, vagy éppenséggel „vendég posztot” írsz valamilyen másik oldalra… Az előbbivel érdekesebbé teheted az oldalad, a másik segítségével pedig olyanokhoz is eljuttathatod a gondolataid, akik még nem tartoznak követőid közé.

 

F. Oldj meg egy problémát! Noha ez egy időigényes feladat, és némi kutatómunka is szükséges hozzá, mégis megéri… Próbáld felkutatni, hogy a vásárlóid körében milyen problémák állhatnak fenn, mi az, ami zavarhatja és kellemetlenséget okozhat nekik, majd ajánlj megoldást erre!

 

G. Legyél felhasználó is! Ahhoz, hogy elérd céljaidat, az is szükséges, hogy „felhasználóként is jelen legyél a közösségi médiában. Nem elég, ha az aktivitásod abban mutatkozik meg, ha időnként kiposztolsz valamit, törj ki ebből, és legyél aktívabb! Szólj hozzá a termékeddel kapcsolatos beszélgetésekhez, a posztjaid végén tegyél fel kérdéseket, majd az így kialakult vitába kapcsolódj be te is! Ez természetesen azt vonja maga után, hogy attól függetlenül, hogy mennyi ilyen típusú oldalon vagy fenn, valamilyen szinten mindenféleképpen rangsorolnod kell ezeket…

 

Végezetül, legyél állhatatos, mert ez a legeslegfontosabb mindközül! Nem az a lényeg, hogy a fentiekből melyik segítség „illik” hozzád a legjobban, a fontos az, hogy soha ne add fel, és legyél kitartó! Posztolj, blogolj, ossz meg! Ne feledd, hogy a sikert soha nem lehet elérni egyik pillanatról a másikra, harcolnod, küzdened kell érte! Ha pedig túl könnyen feladod, akkor talán nem is neked szánták a vállalkozói pályát…

 

 

Láttad már az új vállalkozói csomagjainkat? Még nem? Akkor itt az idő, hogy megismerd őket! 

                         

 

 

Megosztás
A sikeres közösségi média stratégiájának 5 kötelező lépése
A közösségi média nagyon nagy ügyfélszerző felületet jelent, a megfelelő stratégia felépítése éppen ezért indokolt. A Social Media Explorer közzétette a közösségi média stratégia azon 5 lépését, melyek követésével a közösségi élet problémái egy csapásra könnyen megoldhatóvá...
   2015-06-29    Webes varázslatok
Hogyan közelítsünk az egyes közösségi médiumokhoz
A huszonegyedik században a közösségi médiumok minden marketing stratégiai terv alapjai. Tegyük azonban gyorsan hozzá, hogy nem véletlenül, hiszen a közel 1,5 milliárd felhasználó ilyen szerepkörre is predesztinálja őket.
   2015-02-12    Webes varázslatok
Hogyan lehet növelni a konverziót egy weboldalon?
A honlapok többsége néhány változtatással valódi „ügyféltermelő gépezetté” alakítható át, de alapos tervezéssel a siker akár előre is borítékolható!
   2015-01-20    Webes varázslatok
Hogyan írjunk blog bejegyzést harminc perc alatt?
A cím némileg félrevezető, hiszen a korábbi cikkeinkből is látszik, egy színvonalas íráshoz sok mindenre oda kell figyelnünk. Ugyanakkor van néhány olyan trükk, mellyel a folyamatot racionalizálhatjuk, így spórolva magunknak időt.
   2015-01-12    Webes varázslatok
Webanalitika: Első lépések
KKV szektor szereplői a webre lépéskor rendre hasonló hibákat követnek el online hirdetések, webanalitikai mérés területén.
   2014-11-13    Webes varázslatok