Add el/ő/ magad!
Nem kész szövegeket, sztereotípiákat, elcsépelt értékesítői fogásokat tanítunk, hanem a saját személyiség, egyediség megtalálását, erősségeinek, érdekességének, egyediségének másokat magával ragadó használatát. Mert minden emberben benne rejlik egy olyan egyéniség, sztori, stílus, karizma, amely, ha jól átjön, mindenkit meggyőz. S akkor az átadandó gondolataink biztosan átmennek és emlékezetesek maradnak. És ez maga az eredményesség.
Ha úgy érzi, hogy az előadásaiban, felszólalásaiban elmondott gondolatok nem mindig élik túl a pillanatot, alig-alig van hatásuk, nem ragadnak meg a hallgatóságban, akkor ez a tréning sokat adhat önnek.
Ezen ugyanis lehet változtatni!
Add el(ő) magad!
Az eredményes előadás, tárgyalás mesterfogásai
BKIK IX. Bank, Biztosítás és Vagyongazdálkodás Osztály – Piac & Profit
Fejlesztési program 6 órában kkv-vezetőknek
Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
Időpont: 2015. június 11. 10.00-16.30
Tréner: Personal Brand Institute
Támogatja: BKIK XXVIII. Általános Pénzügyi Szolgáltatás Osztály
Program
10.00-13.00 Előadások interaktivitással
1. A magával ragadó, emlékezetes történet és történetmesélés: Mit tud a történet, amit nem tudnak a puszta tények, adatok? Melyek a történetmeséléssel kapcsolatos legnagyobb kkv-vezetői félelmek? Honnan vegyük a történetet? Milyen céllal meséljünk történetet? Hogyan lesz a történet egyszerű, élénk és emlékezetes?
2. A magával ragadó, emlékezetes el(ő)adás szerkezete, felépítése: A bevezetés: melyek a figyelem felkeltésének és a jóindulat megnyerésének eszközei? A befejezés: hogyan hangoljuk át a partnert? A fordulópontok: hol és hogyan helyezzük el ezeket? Az életre keltett számok, statisztikák. A hármas lista mint az üzenet erősítésének, hangsúlyozásának eszköze. A retorikai késleltetés.
3. A magával ragadó, emlékezetes el(ő)adás stílusa. A világosságot, érthetőséget és követhetőséget biztosító elemek. A nyelvi gazdaságosság, tömörség.
4. A magával ragadó, emlékezetes el(ő)adó, beszélő. A kiállás üzenet-értéke. A tekintet szerepe a figyelem fenntartásában. A hang és a szünetek használata. A mosoly. A kezek és karok használata. A láb és a lábfej.
5. A lámpaláz: ne legyőzd, hanem kezeld!
Előadók: Györffy Kinga kommunikációs-előadástechnikai és storytelling tanácsadó, tréner, dr. Tóth Tamás partner, Gecser Ottó partner, Personal Brand Institute.
13.00-13.30 Ebédszünet
13.30-16.30 Gyakorlati foglalkozás, tréning
1. Szemléletes példák és gyakorlatok: a magával ragadó, emlékezetes el(ő)adás 21. századi elvei, eszközei, technikái és azok alkalmazási lehetőségei.
2. Könnyen, gyorsan alkalmazható történetmesélési eszközök és módszerek a meggyőzéshez: 3 percben, 30 percben, másfél órában, kis csoport vagy nagy közönség előtt, vállalaton belül vagy kívül.
3. Személyre szóló visszajelzések, tanácsok.
4. A tanultak alapján a legkülönfélébb előadói/kommunikációs helyzetekben használható három perces cégbemutató „beszéd” készítése.
Trénerek: Györffy Kinga kommunikációs-előadástechnikai és storytelling tanácsadó, tréner, dr. Tóth Tamás partner, Gecser Ottó partner, Personal Brand Institute.
A tematikatervezet változtatási jogát fenntartjuk.
Részvételi díj: 25.000.- Ft + áfa/fő
2015. május 22-ig, Early Bird kedvezményes részvételi díj: 16.000.- Ft + Áfa/fő
(Egy cégtől egyszerre, egy időben több jelentkező esetén a második főtől 50 %-os kedvezmény!)
A tréningen résztvevők számára az összes előadás utólag letölthetővé válik. Hasznos segédanyagokat kapnak az ott tanultakról. A résztvevők egész napi ellátást és egy éves Piac & Profit digitális előfizetést kapnak.
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.
További információk ITT