Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.
Share/Bookmark
  • események
  • 2015-10-16 18:10:00
  • 2015-10-21 10:00:00
  • 2015-10-21 00:00:00
  • BCM Kereskedelmi és Konferencia Központ, Szentmihályi út 171.

Céggondok, céges variációk

A cégek növekedése, a tulajdonosok piachoz igazodó stratégiaváltása miatt számos esetben a cégformához, szervezethez, tulajdonosi megosztásokhoz is hozzá kell nyúlni, s a céloknak megfelelő optimális döntéseket meg kell hozni.


Melyik növekedésorientált kkv életében nem voltak még fel a cég alapjainak megváltoztatását igénylő szituációk? Melyik változtatás milyen előnyökkel és költségekkel jár? Cégutódlás, cégeladás, cégfeltőkésítés, szétválás, egyesülés, leányvállalatok létrehozása külföldön, a holdingformáció létjogosultsága, telephelyek létesítése itthon és külföldön? Mit tegyünk? A válaszokat az üzletvitel és a költséghatékonyság szempontjából kell megadni.

 

Helyszín: BCM Kereskedelmi és Konferencia Központ, Szentmihályi út 171.
Időpont: 2015. október 21. szerda, 10.00−16.00

A konferenciát támogatja: a BKIK XXVIII. Osztálya

 

Program

 

Regisztráció: 9.30−10.00

 

10.00−10.30 Cégutódlás. Kire hagyjuk rá a céget? A cégtől megválás megvalósításának  jogi, szervezeti, működési és érzelmi feltételei.

Előadó: dr. Menyhei Ákos, Primus Trust Bizalmi Vagyonkezelő Zrt

 

10.30−11.10 Külföldön terjeszkedés. Leányvállalatok létrehozásának előnyei, miért legyünk multik? Mi értelme a cég központjának áthelyezésére más országba. A holding szervezeti forma alkalmazásának előnyei, értelme külföldi jelenlét esetén.

Előadó: dr. Magyar Csaba jogi igazgató, Crystal Worldwide Kft.

 

11.10−11.25 Adózási , pénzügyi és jogi biztonság elérése nem hazai környezetben. Szakértői hálózatok használatának előnyei.

Előadó: Wessely Vilmos ügyvezető igazgató, Audit Network Hungary

 

11.25−11.50 Konzultáció az előadókkal, kávészünet

 

11.50−12.10 A  menedzsment erőforrások fontossága a hatékonyság növelés, cégutódlás, cégeladás, külföldi leányvállalatok létrehozása kapcsán.

Előadó: Borai Tamás igazgató, Dr. Pendl és Dr. Piswanger Kft , az Interim Management Resourcing Kft. partnere

 

12.10−12.40 Cégeink szétdarabolása és egyesítése. Milyen jogi formák állnak rendelkezésünkre a hazai, illetve külföldi társasági jogokban? Melyiknek mikor van értelme, haszna, melyek az üzleti következményeik?

Előadó: Fehér Róbert ügyvezető igazgató, International Mergers & Acquisitions

 

12.40−13.10 Cégeladás. Mikor adjuk el a céget, hogyan, kinek, mennyiért. A cégeladás feltételei a vevő és az eladó szemszögéből.

Előadó: Siklósi Zoltán Managing Director, Invescom Corporate Finance

 

13.10−13.30 Követeléskezelés. „Mit tegyek, ha nem fizet a partnerem?”.

Előadó: Laczkó Hajnalka kereskedelmi üzletágvezető, Intrum Justitia

 

13.30−14.00 Konzultáció az előadókkal, ebéd

 

14.00−14.30 Cégfeltőkésítés. A cégfeltőkésítésnek mikor van értelme, milyen adózási, szervezetfejlesztési, befektetési igények merülhetnek fel? Hogyan és mivel lehet befektetőt találni?

Előadó: Sárándi Ákos Partner, Invescom Corporate Finance

 

14.30−14.50 Működésmenedzselés. A szakma mögött a szervezet. A növekedés okozta tipikus működésfejlesztési kérdések és az azokra adható válaszok.

Előadó: Patonai Ágnes ügyvezető tanácsadó, p2m Consulting Kft.

 

14.50−15.10 Vigyázz, kivel kötsz üzletet! Céginformációs adatbázisokban levő információk használatának előnyei.

Előadó: Vida-Gősi Bernadett ügyfélkapcsolati menedzser, Opten Informatikai Kft.

 

15.10−15.30 Telephely-létesítés. Mikor, miért érdemes telephelyeket létesíteni külföldön és itthon?Adózási, jogi, gazdálkodási, hatékonysági és egyéb előnyök.

Előadó: Szlávnits László ügyvéd, Szlávnits Ügyvédi iroda

 

15.30−15.50 Konzultáció az előadókkal

 

15.40− 16.10 Üzleti kézfogó - a rendezvényen résztvevők ismerkedése egymással. (Szervezett rendszerben, névjegycserével.) 

 

Regisztrálok a rendezvényre

 

Az egész napos rendezvény (szakmai konzultáció) részvételi díja:

 

1. Egy rendezvény részvételi díja: 12.000 Ft + áfa/rendezvény. 

 

2. Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második, és további személy 30 %-os kedvezménnyel vehet részt!  Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel,egy éves Piac & Profit digitális előfizetés,valamint az elhangzott prezentációkat (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).

 

A KKV-AKADÉMIA 2015 őszi félév további témái, időpontjai,melyekre egyben és külön-külön is lehet regisztrálni:

 

  • Céggondok, céges variációk (október 21. szerda)     
  • Német–Magyar Üzleti Fórum (november 5. csütörtök)                  
  • Sok a stressz és a konfliktus? (november 24. kedd)
  • Az üzlethozó hírlevél titka (december 16. szerda)

 

Az egész napos rendezvények (szakmai konzultációk) részvételi díja:

 

  • Egy rendezvény részvételi díja: 12.000 Ft + áfa/rendezvény. 
  • Részvételi díj 4 témára 48.000 Ft + áfa. Jelentős kedvezmény vehető igénybe! Az eredeti ár helyett 42.000 Ft + áfa (10.500 Ft + áfa/rendezvény).

 

FONTOS! Amennyiben 5-4 alkalomra kíván regisztrálni, kérjük, hogy a regisztrációs űrlap “Megjegyzés” rovatába írja be, hogy mely rendezvényeken kíván részt venni.

 

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint egy éves digitális Piac & Profit üzleti magazin előfizetést és az előadások prezentációit.