Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.

Hasznos anyagok
Üzleti terv leadásra vonatkozó információk

Üzleti terv leadásra vonatkozó információk:

A 2017.04.24-én indult vállalkozói képzésben Pécsett részt vett csoport esetében a 
véglegesen kidolgozott Üzleti terveket kérjük 2017.06.07. szerda éjfélig eljuttatni hozzánk az alább leírt módon.
A komplett Üzleti Tervet mellékletekkel együtt – az elektronikus benyújtást követően 2 munkanapon belül – postai úton, is be kell küldeni.

Az Üzleti terv véglegesítése, nyomtatása és beküldése pontosan az alábbi lépések szerint történjen:

I. Az Üzleti terv véglegesítése

1. Miután ellenőrizted, hogy minden munkalapot megfelelően kitöltöttél, és leendő vállalkozásának üzleti terve beküldésre kész, 
mentsd el egy külön mappába, és nevezd át az excel-fájlt az alábbiak szerint .xlx vagy .xlsx formátumba: 
Kitöltő_neve_KépzésiHely_VéglegesítésDtuma_ÜT_Ginop522DD.xlsx (pl: Vállakozó_Vilmos_Pécs_2017.06.07_ÜT_Ginop522DD.xlsx)
 
2. Győződj meg arról, hogy nem olvasási nézetben vagy, és tudod szerkeszteni a dokumentumot.
Kattints a "0.Fedlap" nevű munkalapra, majd a bal alsó sarokban található nyilakkal lapozz a "13.Beküldés-Nyilatkozat" munkalapig.
 
3. Nyomd le a Shift billentyűt, és kattints a "13.Beküldés-Nyilatkozat" nevű munkalapra, ezzel a két munkalap között levő összes munkalapot kijelölöd. 
(Legfelül a dokumentum neve mellett megjelenik a {Csoport} felirat, és a kijelölt munkalapok alapszíne megváltozik!)
 
FIGYELEM! NAGYON FONTOS! Ha több munkalap van kijelölve ({Csoport} mód), akkor ne végezz formázásokat és módosításokat egyetlen munkalapon sem, mert akkor az összes munkalap azonos módon módosulni fog! A {Csoport} módot csak nyomtatáshoz használd!
(Ha a  {Csoport} módot meg akarod szüntetni, kattints az egyik kijelölt munkalapra jobb gombbal, majd válaszd a Csoport szétbontása funkciót! 
Ezt követően ismét módosítható a munkalapok tartalma.)
 
4. Mentsd el a dokumentumot pdf formátumban az alábbi módon: 
Kattints a Fájl>Mentés másként gombra. A felugró ablakban válaszd ki a mappát, ahol a beküldendő üzleti tervet tárolod, a fájl nevét hagyd változatlanul, viszont a Fájl típusát állítsd PDF formátumra, majd kattints a Mentés gombra!
(régebbi Excel verzióknál Fájl>Nyomtatás>Nyomtatók közül a PDF-nyomtatót kell választani). 
Így a kijelölt munkalapok lesznek PDF-be mentve, a többi munkalap mentése/nyomtatása nem szükséges.

Szüntesd meg a  {Csoport} módot: kattints az egyik kijelölt munkalapra jobb gombbal, majd válaszd a Csoport szétbontása funkciót! 
Ezt követően már ne módosítsd a munkalapok tartalmát, vagy ha ez mégis szükséges, mentsd el újra pdf-formátumba a dokumentumot.
 
5. Mentsd le, vagy szkenneld be az összes, "12.Veszélyforrás, mellékletek" munkalapon részletezett mellékletet .pdf formátumban.
(Lehetőség szerint minden dokumentumot egy .pdf fájlba szkennelj, vagy ments, de ha több .pdf dokumentum készül, vagy esetleg más a formátum, az sem probléma, amennyiben a tartalma jól olvasható)
 
6. Az így elkészített 
  • Üzleti terv Excel táblát .xlsx (vagy .xls) formátumban, 
  • és .pdf formátumban is az 
  • előírt mellékletekkel együtt 
szükséges beküldeni bírálatra (feltölteni a megadott felületre).
 

II. Az Üzleti terv nyomtatása

7. Az előbbiekben lementett PDF dokumentumot nyisd meg és nyomtasd ki 1 példányban, majd írd alá az alábbiak szerint:
 
8. A kinyomtatott üzleti terv fedlapját a vállalkozás azon tulajdonosának kell ellátni aláírásával, aki a GINOP-5.2.2-es programban, a vállalkozói képzésben részt vett.
Ezen felül az Üzleti terv minden további oldalát a lap alján el kell látni a kézjegyeddel (szignózni kell)! 
A"10.a-Cash-flow 1.év" és a "10.b-Cash-flow 2-3.év" elnevezésű munkalapokat is alá kell írni, ezt a két munkalapot nem elég szignózni!
 
9. Nyomtasd ki a mellékleteket is 1 példányban. 
A kinyomtatott, aláírt/szignózott üzleti tervet egy példányban a mellékletekkel egybefűzve vagy együtt spirálozva állítsd össze! 
 
10.  Az elmentett pdf dokumentumokból a "10.a-Cash-flow 1.év" és a "10.b-Cash-flow 2-3.év" elnevezésű oldalakat (csak ezt a két nagy táblázatot az elejétől a végéig az utolsó aláírásokig) egy újabb példányban is nyomtasd ki, majd írd alá a táblázatok végén a jelölt 2 helyen! 
Csak ezeket a táblázatokat kell egy második, az előzőektől elkülönített példányban is nyomtatni és aláírni.
 
11. A második példányban is kinyomtatott "10.a-Cash-flow 1.év" és a "10.b-Cash-flow 2-3.év" elnevezésű dokumentumok lapjait ne fűzd össze az egybefűzött üzleti tervvel, ne is kapcsozd össze, mivel ezeket fogod általunk is aláírva visszakapni, és ezt majd szkennelve be kell nyújtanod a GINOP-5.2.3-as pályázathoz.
 
Nincs szükség a már aláírt dokumentumok újraszkennelésére!
 
 
 
III. Az Üzleti terv feltöltése, postázása
 
Az üzleti tervet elektronikusan és papír alapon is be kell nyújtani az alábbiak szerint: 
 
Elektronikus benyújtás:
 
Az üzleti tervet
-  elektronikus módon  excelben 
-  és a fenti módon elkészített pdf-ben, 
-  a mellékleteket lehetőség szerint .pdf-be szkennelve vagy mentve
 elektronikusan kell csatolni a személyes üzleti terv felületedre az alábbi módon:
 
A jelentkezési felületedre (http://ginop522.vallalkozzitthon.hubelépve  válaszd a bal oldalon a Véglegesítés gombot.
Az oldalon az Admin-üzenetek között megtalálod a saját személyes üzleti terv felületed linkjét. A linket másold be a böngésződ címsorába.
A felületről várhatóan rövidesen külön e-mailt küld a rendszerünk, érdemes figyelni a levélszemét mappát, nem kizárt, hogy ott landol.
 
A megjelenő weboldalon a Beküldött Üzleti Terv mappába a Feltöltés gombra kattintva töltsd fel az üzleti terved a fentiekben leírt formátumokban!
Excel formátumban (.xls vagy .xlsx) és pdf-ben, és ide töltsd fel a mellékleteket is.
Ha már e-mailben beküldted az üzleti terved, valószínűleg ezen a felületen megtalálod feltöltve, de ebben az esetben is ellenőrizd, hogy minden ott van-e!
Az üzleti terv beérkezéséről 2 munkanapon belül visszajelzést küld ügyfélszolgálatunk.
Ezen a felületen találod a pályázatodhoz később beküldendő képzési Tanúsítványokat is.
Ha bármilyen problémába ütközöl, írj emailt az ugyfelszolgalat@vallalkozzitthon.hu címre!
 
Feltöltés határideje: 2017.06.07. szerda 24:00 óra

 

Postai benyújtás:

A kinyomtatott, aláírt Üzleti tervet, a fent leírt Cash-flow oldalak másodpéldányait szintén aláírva, és a mellékleteket 
papír alapon postai úton is meg kell küldeni az alábbiakban jelzett címre és határidőre:

Postázási cím: Magyar Iparszövetség 1146 Budapest, Thököly út 58-60. 

Postára adás határideje elsőbbségi levélként (nem szükséges ajánlva): 2017.06.09. péntek
 
Személyes benyújtásra nincs lehetőség.

Aki a fenti határidőre nem küldi be az Üzleti Tervét, annak csak a következő képzési csoporttal együtt biztosítunk lehetőséget a beküldésre és a bírálatra, így az Üzleti Terv jóváhagyást is csak a következő képzési csoport tagjaival egyidőben kapja meg!

 

Bírálatra vonatkozó információk:
A bírálatra vonatkozó régió specifikus információkat honlapunkon megjelentettük, innen letölthető:

 

Naptár