Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.

Hasznos anyagok
Üzleti terv leadásra vonatkozó információk

Üzleti terv leadásra vonatkozó információk:

A vállalkozói képzésben Kaposváron részt vett csoport esetében az Üzleti terv e-mailben történő beküldésének határideje: 2017.04.10. hétfő éjfél.
A komplett Üzleti Tervet mellékletekkel együtt – az elektronikus benyújtást követően 2 munkanapon belül – postai úton, is be kell küldeni.
Postára adás határideje elsőbbségi (nem szükséges ajánlott) levélként: 2017.04.12. szerda 24:00 óra
Postázási cím: Magyar Iparszövetség 1146 Budapest, Thököly út 58-60. 

Aki a fenti határidőre nem küldi be az Üzleti Tervét, annak csak a következő képzési csoporttal együtt biztosítunk lehetőséget a beküldésre és a bírálatra, így az Üzleti Terv jóváhagyást is csak a következő képzési csoport tagjaival egyidőben kapja meg.

Személyes benyújtásra nincs lehetőség.

 
Az Üzleti terv véglegesítése, nyomtatása és beküldése az alábbi lépések szerint történjen:
1. Miután ellenőrizte, hogy minden munkalapot megfelelően kitöltött, és leendő vállalkozásának üzleti terve beküldésre kész, mentse el egy külön mappába, és nevezze át az excel-fájlt az alábbiak szerint xlx vagy xlsx formátumba:  
Kitöltő neve_KépzésiHely_VéglegesítésDátuma_ÜT_Ginop522DD.xlsx (pl: Baranyai Klaudia_Pécs_2017.01.27_ÜT_Ginop522DD.xlsx)
2. Kattintson a "0.Fedlap" nevű munkalapra, majd a bal alsó sarokban található nyilakkal lapozzon a "13.Beküldés-Nyilatkozat" munkalapig.
3. Nyomja le a Shift billentyűt, és kattintson a "13.Beküldés-Nyilatkozat" nevű munkalapra, ezzel a két munkalap között levő összes munkalapot kijelöli (Legfelül a dokumentum neve mellett megjelenik a {Csoport} felirat, és a kijelölt munkalapok alapszíne megváltozik!)
 
FIGYELEM! NAGYON FONTOS! Ha több munkalap van kijelölve ({Csoport} mód), akkor ne végezzen formázásokat és módosításokat egyetlen munkalapon sem, mert akkor az összes munkalap azonos módon módosulni fog! A {Csoport} módot csak nyomtatáshoz használja!
Ha a  {Csoport} módot meg akarja szüntetni, kattintson az egyik kijelölt munkalapra jobb gombbal, majd válassza a Csoport szétbontása funkciót! Ezt követően ismét módosítható a munkalapok tartalma.
 
4.Mentse el a dokumentumot pdf formátumban az alábbi módon: Kattintson a Fájl>Mentés másként gombra. A felugró ablakban válasza a külön mappát, a fájl nevét hagyja változatlanul, viszont a Fájl típusát állítsa PDF formátumra, majd kattintson a Mentés gombra (régebbi Excel verzióknál Fájl>Nyomtatás>Nyomtatók közül a PDF-nyomtatót kell választani).  (A kijelölt munkalapok lesznek PDF-be mentve, a többi munkalap nyomtatása nem szükséges)
 
5. Ezt követően nyissa meg és nyomtassa ki 1 példányban a PDF dokumentumot, majd írja alá az alábbiak szerint:
 
6. Az elkészült üzleti terv fedlapját a vállalkozás mindazon tulajdonosainak el kell látni aláírásukkal, akik a GINOP-5.2.2-es programban, a vállalkozói képzésben részt vettek. Ezen felül az Üzleti terv minden további oldalát a lap alján el kell látniuk kézjegyükkel! A "10.a-Cash-flow 1. év" és a "10.b-Cash-flow 2-3. év" elnevezésű munkalapokat is alá kell írni, ezt a két munkalapot nem elég szignózni!
Figyelem! Az emailben beküldendő pdf-dokumentumot a fentiek szerint kérjük előállítani, majd aláírni, és postázni,
nincs szükség a már aláírt dokumentum újraszkennelésére és e-mailben történő küldésére!
 
7. Nyomtassa ki a mellékleteket is 1 példányban. A Fedlapot és a  "10.a-Cash-flow 1. év" és a "10.b-Cash-flow 2-3. év" elnevezésű munkalapokat  írja alá, és minden további oldalt lássa el szignóval!)
A kinyomtatott, aláírt/szignózott üzleti tervet a mellékletekkel egybefűzve vagy együtt spirálozva állítsa össze! 
 
8.  Az elmentett pdf dokumentumokból a  "10.a-Cash-flow 1. év" és a "10.b-Cash-flow 2-3. év" elnevezésű munkalapokat (csak ezt a két munkalapot) egy újabb példányban is nyomtassa ki, majd írja alá (ezt a két munkalapot nem elég szignózni)!
 
Ezt a két dokumentumot mi is aláírjuk, ezt kell majd többek között csatolni a GINOP-5.2.3-as pályázathoz!
//(A támogatási kérelem elkészítésekor a következő mellékleteket szükséges csatolni: 1. GINOP-5.2.2-14 program keretében jóváhagyott üzleti terv cash-flow előrejelzés táblázatának szolgáltató hitelesített és támogatást igénylő aláírt példánya (egybe szkennelt dokumentum).//
 
Beküldési követelmények:
 
Az üzleti tervet papír alapon és elektronikusan is be kell nyújtani az alábbiak szerint: 
• Az üzleti tervet és mellékleteit elektronikus módon  excelben és a fenti módon elkészített pdf-ben, a mellékletek szkennelt verzióival együtt elektronikusan be kell küldeni az ugyfelszolgalat@vallalkozzitthon.hu e-mail címre, illetve papír alapon postai úton 1 aláírt példányban is meg kell küldeni a fentiekben jelzett címre a fenti határidőn belül!
 
Bírálatra vonatkozó információk:
A bírálatra vonatkozó régió specifikus információkat honlapunkon megjelentettük, innen letölthető:
http://www.vallalkozzitthon.hu/ginop-5.2.2/uzleti_terv_sablon
 

 

Naptár