Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.

Webformance Kft.

  •  Sikersztorik
  • 2014-12-03 08:00:00
Ügyfél elégedettség nélkül, nincs siker!

 

·  Mutasd be röviden a vállalkozásodat! Mikor döntöttél úgy, hogy vállalkozol, mi adta az ötletet?

A 2000-es évek elején kóstoltam bele először a vállalkozói létbe. Két barátommal az elsők között hoztunk létre (és 6 éven át üzemeltettünk) egy parti fotós portált. Majd jött az életemben egy váltás, Budapestre költöztem, és e-kereskedelmi oldalakkal kezdtem foglalkozni egy cégnél, mint termékmenedzser, majd termékfejlesztési vezető. Az itt eltöltött évek alatt ismerkedtem meg azzal a két barátommal és társammal, akikkel 2012-ben létrehoztuk a webformance Kft-t. Megrendelői oldalon folyamatosan láttuk azokat a hiányosságokat, amelyekre nagyon nehezen találtunk megoldást a piacon. Így merült fel annak a lehetősége, hogy kamatoztassuk tudásunkat a másik oldalon, és így lettünk megrendelőből szolgáltató.

A webformance Kft-t két tevékenység mentén építjük. Van egy szolgáltatói, ha úgy tetszik, „ügynökségi” tevékenységünk, és emellett rendelkezünk saját termékekkel is. Bár nem szeretem magunkat ügynökségként aposztrofálni. Olyan igényekre igyekszünk megoldást nyújtani, amelyekre megrendelőként nekünk is szükségünk volt és csak nagyon nehezen jutottunk hozzá. Elsősorban webes rendszerek fejlesztésével és online marketing tevékenységgel foglalkozunk. Munkáink között megtalálhatók a ppc kampányoktól a médiavásárlásokon át a SEO fejlesztési projektekig minden. De építettük már több webáruházat, portált és fejlesztettünk törzsvásárlói rendszert is.

Természetesen nem tudjuk megtagadni, hogy megrendelői oldalról érkezünk, így a rengeteg ötletünkből újabb és újabb saját termék születik. Így hoztuk létre egy tulajdonostárssal közösen a Knapp.hu konyhabútor áruházunkat, ahol már a második és harmadik bolt nyitásán dolgozunk. Ebben az évben vásároltuk meg és fejlesztjük folyamatosan az addel.hu-t, ami Magyarország egyik legrégebbi bérelhető webáruház rendszere. És ha minden a tervek szerint halad, akkor jövőre 2-3 új saját termékkel bővülünk.

 

·  Miért lettél vállalkozó?

Mindig is azon törtem a fejem, mit lehetne létrehozni, miben van fantázia, mi az, amire az embereknek szükségük van. Vannak olyan időszakok, amikor naponta vásárolok valamilyen domaint, mert befészkeli magát egy ötlet a fejembe. Remélhetőleg ezek egy részéből sikeres termék is létrejön…

 

·  Milyen kezdeti nehézségekbe ütköztél a kezdetekben?

Természetesen a finanszírozás az első időkben mindenkinek egy áthidalandó probléma. Ez egy állapot, a legtöbb vállalkozás életében előfordul. Mint ahogy a növekedés ütemében is jelen van. A legnagyobb nehézséget talán az jelenti, hogy hiába van tapasztalatod akár vezetőként is, a cégépítés teljesen más műfaj. A döntésekben nagy segítséget jelent, ha a gondolataidat meg tudod osztani tapasztaltabb cégvezetőkkel.

 

·  Mit tartasz kulcsfontosságúnak a vállalkozásod sikerében?

Úgy gondolom, két pillérre támaszkodhatunk: az ügyfeleinkre és a kollégáinkra. Nagyon fontosnak tartom, hogy az ügyfelekkel megfelelően, tisztán kommunikáljunk, valóban kezeljük őket és a felmerülő problémáikat. Nagyon fontos az is, hogy csak olyan munkát vállalunk el, amiben mi magunk is hiszünk. Ott próbálunk segíteni, ahol azt látjuk, hogy a tudásunkat, ötleteinket hozzátéve sikereket érhetünk el. A tudásunk, kreativitásunk pedig a kollégáinkban rejlik. Ezért fontos, hogy az ügyfelek mellett ők is jól érezzék magukat ebben a kapcsolatban. Bízom benne, hogy ez így is van.

 

·  Hol tart a vállalkozásod? Milyen a jövőképed?

Növekedési pályán vagyunk. Szeretnénk a jövőben abból a rengeteg ötletből, ami a fejünkben van minél többet megvalósítani. Nagyon jól bevált a Knapp.hu esetében megalkotott stratégia, hogy valakivel közösen, aki más területhez ért, hozunk létre terméket. Így két különböző tudás, két külön nézőpont ötvözésével szép sikereket tudunk elérni. A jövőben remélem lesz még hasonló találkozásunk.

 

·  Mi az az egy, amit javasolnál a fiatal vállalkozóknak?

Tervezz, tervezz és tervezz! És ha a tervek szerint működőképes az, amit kitaláltál, vágj bele, és légy felkészülve, hogy folyamatosan korrigálni kell a terveket! :) 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Csanda Viktor /alapító/

Webformance Kft.

info@webformance.hu

Megosztás
Lakásbutik: egyedi ruhadarabok Neked is Mary Poppins Gardróbjából!
Nádasi Viktória végzettségét tekintve jogász. “Civilben” minden érdekli, ami kreatív, egyedi, művészi. Hogy legyen ideje a maga alkotó igényeit kiélni és más művészbarátainak segíteni a munkáját, már csak fél állásban dolgozik jogászként. A divat az egyik legkedvesebb hobbija.
   2015-09-09    Sikersztorik
Webshop marketing: mi alapján dönt egy vásárló?
Korábban már esett szó arról, hogy nem a látogatottság, hanem a konverzió növelés a legfontosabb a webmarketing kapcsán. Ehhez nem árt tudni, hogy egy egy látogatóban mi is játszódik le, mielőtt a vásárlás mellett dönt.
   2015-07-07    Webes varázslatok
Borbély Beatrix: Egy magyar fürdőruha márka újraszületése
Elkezdődött a nyár és ezzel együtt a szabadság, nyaralás, strandolás időszaka is. Ilyenkor a hölgyek természetes mozdulatokkal veszik ki fiókjukból épp az aktuális bikiniket, azonban arra nem is gondolnak bele, hogy a tenyérnyi ruhadarab hogyan is születik meg...
   2015-06-26    Sikersztorik