9 magyar reklámplakát 1960-ból!
Csak egy kérdésünk van. Mit szólnánk a mai (tegyük hozzá, abszolút mértékben támogatandó), egészséges életmódot propagáló világban egy olyan reklámhoz, ami azt hirdeti, hogy együnk cukorkát. Lehet az gumicukor, töltött cukor, kemény cukor, mindegy, a lényeg, hogy együnk cukorkát!
A reklám reklámja... Bár a barna szín eléggé elhibázott, de legalább a betűk úgy vannak kitalálva, mint egy fenyegető levélben, mikor a betűket különböző újságból vágták ki az írás elemzés elkerülésére. :)
Micimackó is állandóan ezt mondja...
A vizilabdában már akkor is királyok voltunk, szóval tökéletes reklám anyagot találtak az illetékesek... Amúgy érdekes megfigyelni a nyelvezetet, régebben magázódtunk, miközben a mai reklámok már inkább E/2-ben, vagy T/1-ben szólítanak meg minket.
Azért meg kell hagyni, hogy ez a fehér nem a manapság reklámozott fehér "nemtudjukhogyhányadik" árnyalata. mondjuk ki, ez nem fehér, hanem inkább szürke... Ráadásul még koszos is, tele gyerek tappancs nyomokkal...
"Mindent a maga helyére, pénzt a takarékba!" Ennyi. Kérdés? Amúgy a rangsor megvan, az apa 100 Ft-ot, az anya 50 Ft-ot, míg a fiú 10 Ft-ot tesz be....
A takarék téma újratöltve... Összevetve az előzővel megfigyelhetjük, hogy míg a vidéki család (következtetve a hölgy fejkendőjéből) összesen 160Ft-ot spórolt meg, itt a városi férfi, agglegényes, sármos mosolyával egy köteg 100-ast tesz be... hát igen, nem hiába mosolyog. És még ha a takarékos hölgyet is sikeresen hívja el kávézni, akkor igencsak jó napot tudhat magáénak...
Régóta tudjuk, hogy kutyával és fürdőruhás nővel mindent el lehet adni...
És a legnagyobb rejtvény. Mi jött rá főszereplőnkre, mikor sífutás közben tölti ki az erdő közepén a TOTO szelvényét. Talán most tudta meg, hogy várható főnyeremény rekord összeg???
Hogy tetszik?
Szerintem folytathatjuk a 70-es évekkel!!
Rácz-Akácosi Attia
Web: motivator.ma
Telefon: 06-20-277-3889
Ha nem szüleink, vagy egyéb kapcsolataink által van előre kikövezve karrierünk útvonala, akkor érdemes jól megfontolnunk, hogy milyen szakmát is válasszunk. Sokan kezdik ennek a kérdésnek a megválaszolását azzal, hogy „amivel sokat lehet keresni”. Ez pedig máris rávezethet minket...
A jó szlogennek, vagyis más néven a küldetésnyilatkozatnak csak akkor van értelme, ha tényleg arra szorítkozik, amelyik területen tevékenykedünk.
A piackutatás komoly, nehéz munka, de tanulható. Alkalmazása pedig létfontosságú egy vállalkozás beindítása előtt, vagy egy új termék bevezetésénél. Cikkünkben az alapokat vesszük át, hogy a későbbiekben fejest ugorhassunk a mélyvízbe.