Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.

A GR2 Gazdasági Reality

  •  Aktuális
  • 2016-02-16 11:35:00
A TrendFM idén negyedszer is belekezd a GR2 – Gazdasági reality című 14 hetes sorozatába. A műsorról, annak céljairól, eredményeiről kérdeztük Dr. Komáromi Balázst, a TrendFM vezérigazgatóját.

A vállalkozók nap, mint arra kényszerülnek, hogy elhagyják komfortzónájukat. A kiélezett piaci versenyben, a technológiai fejlesztések gyorsította világban joggal érezhetik úgy, hogy folyamatosan mozgó célpontra lőnek. Miközben rájuk is folyamatosan tüzelnek. Pajzsot és fegyvert is kínál a GR2 műsora a napi üzleti csatározásokhoz.

 

Az „Egy percre nem állhat le az üzlet” és a „Nem lehetek ott mindenhol” is gyakran elhangzik a megbeszéléseken, üzleti vacsorákon a cégvezetők részéről. Az állandó döntési kényszer, a fejlesztési és pénzügyi dilemmák, a bürokratikus akadályok időnként azt az érzetet kelthetik, hogy az üzlet menedzselése napi szinten nyomasztó feladat. A GR2 Gazdasági Reality első három évadából, a döntős cégek visszajelzéséből, fejlődéséből, a szakértők által adott értékelésekből viszont jól kirajzolódik, hogy vállalkozni nem könnyű, de igenis még mindig izgalmas.

 

Melyik kkv-vezető ne szeretné, ha hétről hétre neves nemzetközi vállalatok tanácsadóival ülhetne le és beszélhetné át az üzleti tervezést, formálhatná a vállalkozásuk stratégiáját? Mi, a GR2-ben ezt a lehetőséget adjuk meg az üzleti reality-ben részt vevő cégeknek – sőt a hallgatóknak is!

 

A 94,2 Mhz-en, a Trend FM-en 14 héten át tartó műsorban ismét bárki belehallgathat a tanácsadás folyamatába és betekintést nyerhet a cégfejlesztés műhelytitkaiba. A keddenként 16:30 és 18:00 között jelentkező, másfél órás, élő műsorban a tanácsadók és a tréninget vállaló cégvezetők egyszerre jelennek meg konkrét problémafelvetésekkel és az arra adható szakmai válaszokkal.

 

 

Az elmúlt évek GR2-es tapasztalatai alapján biztos vagyok benne, hogy sokaknak ismerősek lesznek azok az üzleti dilemmák, amely előtt versenyzőink állnak, és sokan profitálhatnak majd abból, ha „levelező hallgatóként” a saját vállalkozásukban is elkészítik hétről hétre a tanácsadók által kiosztott házi feladatokat.

 

A 2015-ös gazdasági reality is kiváló példája annak, hogy állandó hallgatóinkból egy következő évadban akár GR2-győztes is lehet. Kíváncsian várom én is a GR2 negyedik évadát, valószínűleg „mozgó célpontokból” és sikerre váltható felismerésekből idén sem lesz hiány.

 

 A programba jelentkezni a gr2@trendfm.hu címen keresztül lehetséges

Megosztás