Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.

A kedves főnök egyenlő az eredményes, vidám alkalmazottal

  •  Vállalkozz!
  • 2015-09-13 14:20:00
  • Rácz-Akácosi Attila
Az amerikai Journal of Social Psychology című szaklap nemrég egy olyan kutatási eredményt közölt le, amiben azt taglalja, hogy a rosszkedvű, és negatív hangulatú főnökök rossz hatással vannak az összes cégen belül dolgozó személyre.

 

Ennek oka a szaklap szerint az lehet, hogy a rossz hangulat nemcsak azokat érinti, akik valamilyen hibát vétettek, hanem az összes velük együtt dolgozó munkatársat is, ami miatt csökken a jókedv, illetve a teljesítmény aránya is romlik a dolgozók körében.

 

Idegbeteg főnök >>> kevés nyereség, sok felmondás

A búvalbélelt főnökök nem építő jelleggel hatnak a dolgozókra, hanem állandó rosszkedvet teremtve elidegenítik őket magától a vállalattól is, így mindkét fél rosszul jár a munkavégzésnél, ez pedig tönkremenéshez, illetve a dolgozók folyamatos felmondásához is vezethet.

Eme helyzet javítására a Journal of Social Psychology azt javasolja, hogy a vezető pozícióban dolgozók, és az alkalmazottak is minél több tréningen vegyenek részt együtt, ami a jobb közös munka, és pozitívabb hangulat eléréséhez vezethet.

 

Kezdjük vidáman a jövő hetet!

 

Rácz-Akácosi Attila

Web: motivator.ma

Telefon: 06-20-277-3889

Megosztás
Cég eladás: mikre kell odafigyelned?
Céget eladni nem egyszerű feladat, ám a vállalkozói réteg gyakran találkozik ezzel a helyzettel.
   2015-09-15    Tippek
Hogyan egyesíts két céget?
Richard Branson: „Németországban 2013 márciusában ünnepeltük meg a Virgin Money első születésnapját, a 12 hónap alatt lezajlott változás szembetűnő volt. Amikor a Northern Rock bankot megvásároltuk, még érezhetőek volt rajta a gazdasági válság hatásai, ráadásul még az ügyfelek...
   2015-09-09    Vállalkozz!
Lojális ügyfél gyártása 10 lépésben
Nem nehéz belátni, hogy miért fontos az, hogy az ügyfeleink pozitívan álljanak a vállalkozásunkhoz. Alapvetően két érv szól amellett, hogy megtegyünk mindent azért, hogy a lehető legjobb véleménnyel legyenek az ügyfeleink a vállalkozásunkról.
   2015-09-02    Vállalkozz!