Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.

A romkocsmák, a közösségi média, és a bor kapcsolata

  •  Lifestyle
  • 2015-07-07 09:20:00
  • Rácz-Akácosi Attila
A Hilltop Neszmély Zrt. kutatást végzett a közösségi média szinte valamennyi területén, hogy felmérje a romkocsma kedveltségét és kulturális tényezőként való szerepkörét.

A kutatásból kiderült, hogy a kedvelt romkocsmák közül az

  • Ötkertről,
  • a Szimpláról és
  • az Urimuriról beszélnek a legtöbbet,
  • de a legtöbb rajongója mégis a Morrison’s2 szórakozóhelynek van.

Bár érdekesség, hogy a leginkább kedvelt romkocsma rajongói nem annyira aktívak a közösségi médiában, ellentétben a többi hellyel.

Ezekkel a helyekkel kapcsolatos véleménynyilvánítások és megosztások, programokkal kapcsolatos tervezések az aktív témák a közösségi oldalakon, a blogokban és a Twitteren, és az online híradásokban is.

Az szinte valamennyi közösségi oldalon látható, hogy mennyire foglalkoztatja a közönséget a gasztronómia és az ehhez kapcsolódó borfogyasztás, valamint a fröccs és hosszúlépés kérdése.

Romkocsma: Szimpla.hu

Bár a felmérés a nyári időszak egy hónapját vizsgálta, az már világosan látszik, hogy a borfogyasztás központi kérdéssé nőtte ki magát ezeken az egyedi arculatú szórakozóhelyeken.

Bizonyára a romos környezet és a sajátos értékekkel bíró szórakozóhelyek egyik fő vonzreje a borfogyasztás, az idejáró vendégek, törzsközönség számára ez fontos tényezőként jelenik meg.

A kutatást végző Hilltop Neszmély Zrt.-t azért érdekelte annyira a romkocsma és a bor kapcsolata a közösségi médiában, mert fontosnak tartotta, hogy láthatóvá váljanak az alábbiak:

  • Merre változik a kocsmai trend.
  • A romkocsmák szerepe egyre nagyobb súllyal van jelen a mai szórakoztató piacon.
  • A fiatalok előszeretettel fogyasztják a bort, és azt szeretné elérni a cég, hogy inkább a minőségi, igazolható borokat fogyasszák, szemben a pancsolt borokkal.
  • Az így nyert információk arra is rámutatnak, hogy melyek a kedvelt romkocsmák, illetve, hogy ezeknek a kocsmáknak a közönsége melyik korosztályból kerül ki.
  • A közönség meghatározásából pedig kiderülhet az is, hogy mely korosztálynak lehet ajánlani a minőségi borfogyasztással kapcsolatos híreket, információkat.

Jó Romkocsmázást!

Megosztás
20 dolog, amit a halálos ágyadon sajnálni fogsz. Vajon Te melyiket fogod bánni?
Mindenszentek és Halottak napja után, aktuális, hogy magunkkal is foglalkozzunk, ezért nézzünk magunkba és gondolkozzunk el a lentieken!
   2015-11-04    Lifestyle
Borban az igazság már 124 éve
"A legfontosabb, hogy bárhol is jár a vállalkozásában, sose adja fel, nagyon sok buktató és rizikó van benne, persze a maga szépségével együtt! Rengeteg komoly vállalkozóval lesz lehetősége találkozni, s mindig úgy tekintsen rájuk, mint potenciális ügyfélre!"
   2015-05-13    Sikersztorik
Creppy - PalacsintaHáz Étterem
"Merj nagyot álmodni, annak az ereje nélkül nem működik hosszú távon." A FIVOSZ 2014 „Jövő reménysége” díjazottja
   2014-12-29    Sikersztorik