A vállalkozásod jövőjének 6 kulcsa, amivel nyithatod sikered ajtaját
1. Ügyféligény kiszolgálása, azaz az empátia művészete!
Az empátia alkalmazásának alapelve, hpgy segítségével pontosan érezzük és tudjuk, ügyfelünknek/vásárlónknak mire van igénye (szüksége), milyen problémára keres megoldást; és azt elégítjük ki, illetve azt oldjuk meg a lehető legjobb minőségben, a lehető legjobb kiszolgálással, nem pedig eladunk/erőltetünk “valamit” (esetleg nagyon olcsón).
2. Ügyfél elégedettség szem előtt tartása, azaz testesítsük meg az igazmondó juhászt!
Az ügyfél/vásárló pontosan azt kapja, amit ígértünk. Ez a termék/szolgáltatás minőségét garantáló alapelv.
3. Egyenletes minőség az árrésünk kulcsa!
Az ügyfél/vásárló pontosan úgy kapja a terméket/szolgáltatást, ahogyan ígértük. Ez a kiszolgálás színvonalát és minőségét garantáló alapelv.
4. Ár-érték arány!
Az ügyfél/vásárló pontosan annyiért kapja meg a terméket/szolgáltatást, amennyiért ígértük. Ez a pénzügyi megbízhatóságot garantáló alapelv.
Korrekt árszínvonal alkalmazásának alapelve, amely igazodik az ügyfél/vásárló realitás érzékéhez és igazságérzetéhez. A jó ár akár a teljes vállalkozás hitelességének kulcsa lehet. A jó ár eléri, hogy az ügyfelek/vásárlók komoly, felelősségteljes partnerként tekintsenek vállalkozásunkra.
5. Visszafizetési garancia! Ne ijedj meg, ha jó a terméked, a csillagokat is visszaígérheted!
Vállaljunk pénz visszafizetési garanciát arra az esetre, ha nem azt és nem úgy nyújtjuk, ahogyan azt ígértük. Ez az alapelv a vállalkozás szakmai és erkölcsi megbízhatóságát hitelesíti.
6. Megfelelő árképzés- azaz a vállalkozásunk növekedésének kulcsa!
Az ármegvédés alapelve, mely a gazdaságosságot és a nyereségességet biztosítja vállalkozásunk részére. Ha nem tudjuk konzekvensen megvédeni és tartani árainkat, azaz olcsóvá válunk, akkor a vállalkozásunk lehet, hogy valahogyan megél, illetve fennmarad, de fejlődésre, átütő sikerre soha nem lesz képes.
Sok sikert!
Gál Andrea
Nyilván, azt gondolod, hogy ebben nagy rutinod van, ami bizonyára igaz is, de ne feledd, ahogy nő a vállalkozásod, úgy nő vélhetően az alkalmazottaid száma is, és ennek következtében jelentősen átalakul a Te tevékenységed/munkavégzésed is a cégedben.
De mi is a könyvelés? Kezdjük az alapoktól, mert a könyvelő, adószakértő, könyvvizsgáló... mind-mind kicsit más és más feladatkörökkel és jogosultságokkal rendelkezik.