Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.

Az esemény rendezés alapjai

  •  Vállalkozz!
  • 2015-02-23 07:55:00
Amennyiben rendezvény megszervezésén töröd a fejed, jó, ha tudod, hogy ez egy sokrétű feladat. Ki kell találnod a rendezvény célját, koncepcióját, logisztikáját, meg kell szervezned a cateringet és a vendégek szórakoztatását is.

 

Ne felejtsd, lehet ez egy konferencia, előadás, szezonális vagy alkalmi ünnepség, az igazi célja terméked és vállalkozásod népszerűsítése. Ha jól sikerül és vendégeid elégedettek, akkor hatalmas lökést kap céged, ha azonban elrontod, igazi rémálmot teremtesz magadnak, hiszen a rossz hír mindig gyorsabban terjed, mint a jó. Éppen ezért, ha ehhez a friss marketing eszközhöz nyúlsz, tartsd észben az alapszabályokat!

 

Az első és legfontosabb törvény – ami ugyancsak minden marketing alapja -, hogy ismerd a célközönségedet! Mik az alapvető elvárásaik, hosszú távú céljaik? Mi iránt érdeklődnek, hogyan kapcsolódnak ki? Ha ezeket tudod, máris számos ötletet meríthetsz eseményeddel kapcsolatban… Ha megvan az a téma, amire felfűzöd az egészet, máris megvan a díszítés alapja, és így tovább.

Általában a szabadidős tevékenységükhöz alakítsd a rendezvényedet, megpróbálva összekötni ezt céged profiljával. Ha ügyesen hajlítod a dolgokat, akkor sokkal személyesebb kapcsolódást tudsz elérni, ami erősebb kötődést jelent vásárlóid és közted. Próbálj meg sokkal inkább az élményadásra koncentrálni az árusítás helyett, hiszen nem az azonnali profitra hajtasz, hanem sokkalta inkább hosszútávra tervezel!

 

Ez pedig már a következő szabály, amit nem szabad elfelejtened. Annak ellenére, hogy a rendezvény igazi célja az új terméked, szolgáltatásod promotálása, ne áraszd el hirdetésével vendégeidet. Egy hatásos videó, egy megfelelően kiválasztott zenekar, egy speciális konyha mind-mind alkalmas terméked reklámozására anélkül, hogy ez igazán szembetűnne. Szórakoztasd a látogatókat, hiszen nem eladó vagy, hanem sokkalta inkább házigazda. Próbáld úgy felépíteni az egészet, hogy minden rólad, a vállalkozásodról szóljon, mindezt hivalkodás nélkül.

Szeretnéd, hogy a rendezvényed olyan friss, dinamikus és üde színfoltja legyen a mindennapok mókuskerekének, amire évek múltán is visszaemlékeznek az emberek? Nos, akkor lépj be te is a huszonegyedik századba, a „kütyük világába”.  A mai kor emberétől elválaszthatatlan a technika, de miért is tennéd ezt, ha ez az ügyedet is szolgálja? Manapság számtalan olyan technológia eszköz van, amely feldobja a rendezvények színvonalát. Érdemes körülnézned ezen a területen, hiszen, egy ötletes újdonság maradandó élményt adhat.

 

Végezetül, ha nem vagy biztos abban, hogy meg tudod szervezni az év party-ját, ne habozz profi szervezőkhöz fordulni. Nem érthetsz mindenhez, és neked elsősorban a vállalkozásoddal kell foglalkoznod. Egy rendezvényszervező alkalmazásával nemcsak nagy terhet veszel le a saját válladról, hanem biztos kezekbe helyezed az eseményedet is.  Mivel ők külön erre a területre specializálódtak, olyan ötletekkel állhatnak elő, amik neked eszedbe sem jutnának! Külsősként frissességet, ötletességet hoznak, ami csak a javadra válhat, így hát ne habozz igénybe venni szolgáltatásukat, ha bizonytalan vagy magadban!

 

Kreatív és ötletes dolog a rendezvényen keresztüli promotálás, ezért érdemes elgondolkodnod rajta. Azonban figyelmeztetnénk, ha belevágsz, nagyon érdemes átgondolnod a legapróbb részletekig is az egészet. Ha jól sikerül, nagy lökést ad a cégednek, hiszen hetekig, hónapokig beszédtéma lehet az új terméked, azonban ha valami félrecsúszik, akkor a károk sem lesznek elhanyagolhatóak. Igaz, mindkét végkifejlett egy újabb ok a következő eseményre…

 

 

Megosztás
Amikor egy csepp vérből is dől a pénz
Van, aki rázza a rongyot, de van olyan is, aki tudomást sem vesz a sok pénzéről. Még nincsenek 35 évesek, de már most a világ tetején állnak. Bemutatjuk a világ tizenegy leggazdagabb fiatalját.
   2015-10-26    Lifestyle
Sajtószoba: hogyan használd?
Minden nagyobb cégnek van saját sajtószobája. Ez természetesen nem egy tényleges szoba, hanem egy olyan szekció a weboldalon, ahol az újságírók segítséget kapnak a vállalkozás hiteles bemutatásához.
   2015-07-28    Tippek
Így alakíts ki jó viszonyt iparágad résztvevőivel!
Vállalkozóként a kapcsolatok kialakítása legalább ugyanolyan fontos, mint az eladás, éppen ezért sokszor érdemesebb az előbbit preferálni még annak ellenére is, ha esetleg ez miatt bevételtől esel el. Ugyanis soha nem tudhatod, hogy egy gyümölcsöző kapcsolat mikor hoz egy újabb üzleti...
   2015-03-23    Vállalkozz!