Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.

Blog marketing: hogyan ütemezd a publikálást?

  •  Webes varázslatok
  • 2015-07-15 09:45:00
  • Rácz-Akácosi Attila
Meglehetősen rendszeresen írogatok ide, mert őszintén vallom, hogy aki kapni szeretne, annak adnia is kell, és a tapasztalat azt igazolja, hogy a sikeressé váláshoz vezető út az, ha Te is sikeressé teszel másokat.

Mivel a hasznos tartalmak publikálásához idő is kell, így az eredményes céges blogolás rejtelmeibe most az “idő” szemszögéből szeretnék betekintést nyújtani.

Először is keríts elő egy éves naptárt, erre jó lehetőség az online Google Calendar, egy táblagép, vagy akár egy papírírószer boltban vásárolt papír alapú éves naptár is, de ehhez szükséges még pár színes filctoll.

Válassz ki egy színt és jelöld be a személyes, fontosabb napokat, ezeken a napokon úgy sem tudsz majd gép elé ülni és írogatni.

  1. Ünnepnapok, melyek a naptárban nincsenek piros betűkkel kiemelve: ez lehet születésnap, vagy egyéb jeles családi évforduló is.
  2. A céges dátumok is fontosak, ilyen például a cég alapításának dátuma. Ezt neked, mint esetleges vezetőnek is meg kell ünnepelned a kollégákkal, alkalmazottakkal.
  3. Időzítés : az első és második pont eseményei előtt legalább hét nappal jelölj be napokat, hogy a megfelelő csatornák és felületek számára (saját blog, vendégposzt, ingyenes blog, Tumblr poszt) megírd vagy megírasd a szövegeket.
  4. Blogolások napjai: legalább heti két napon írj a blogodba. Ha tényleg csak heti két napon tudsz írni, akkor a legjobb választás a hétfő és a szerda. A péntek felejtős, ezen a napon senki nem olvas, mert mindenki siet haza, itt van a hétvége.
  5. Videós napok: elég egyszerre egy videót készíteni a videó megosztó portálokra, de ezeknek  a feltöltése mindig ütemes legyen. Ha havonta egy videót készítesz, akkor minden hónapban helyezd ki az újabb videót.
  6. Podcast nap: erre is sort keríthetsz hetente egyszer, de ha nehéznek bizonyul, akkor legyen havi egyszeri alkalom. Egy jó mikrofon, harmincpercnyi felvétel (ennyiből már össze lehet vágni egy ütős anyagot), egy óra utómunka, ezek kellenek hozzá.

Figyelj arra, hogy betartsd a határidőket, mert ha csak tologatod a publikálást, értékes, potenciális ügyfeleket veszíthetsz el!

 

Facebook oldalunk

 

Rácz-Akácosi Attila

Web: motivator.ma

Telefon: 06-20-277-3889

Megosztás
Top 20 motiváló oka annak, hogy érdemes blogger vállalkozónak lenni
Sokat írtam már arról, hogyan kell egy blogot “felfuttatni”, milyen haszna van, hogy hoz vevőket, ügyfeleket, webshopokba sokkal több vásárlót. Mivel ezek működő megoldások, ezért szeretek én is blogolni.
   2015-08-09    Webes varázslatok
A 15 perces blogger
Ha blogot vezetsz, biztosan szembesültél már azzal, hogy néha túl sok időt vesz el az írás: nincs témád, nincs ihleted, csak kínlódsz a billentyűzet felett. Ha gyakran vagy így, akkor ezt a cikket könyvjelzőzd be, mert sokszor lesz hasznodra az alábbi tanácsok miatt!
   2015-08-01    Webes varázslatok
Írnék én, de miről írjak?
A címbeli kérdést nagyon sokszor feltesszük magunknak, miközben meredten nézzük az üres képernyőt azon merengve, hogyan töltsük ki azt a karakterek olyan speciális sorrendbe rakásával, ami végül egy értelmes blogbejegyzést ad ki.
   2015-07-28    Webes varázslatok
Órákig írsz egy-egy cikket? Mutatjuk, hol rontod el!
Bloglni jó móka, de nem annyira egyszerű, mint amire elsőként gondolnánk. Néha órákon át ülsz úgy, hogy még egy sort sem írtál? Segítünk!
   2015-07-17    Webes varázslatok
Blogolni márpedig jó...
Blogok. Blogok mindenhol... Mindenhol beléjük lehet botlani azon a virtuális játszótéren, amit unalmasan csak internetnek neveznek. Azonban a lényeg gyakran elsikkad, mert túl sok a szó, kevés a valódi tartalom. Mi most ebben segítünk.
   2015-06-19    Webes varázslatok
Hogyan blogoljunk jól? II.rész
Blogoláshoz kapcsolódó nyolcas listánk következő része.         
   2015-01-05    Webes varázslatok
Hogyan blogoljunk jól?
A tartalommarketing lényege, hogy olyan szabadon elérhető tartalmat hozzunk létre és osszunk meg, amely segítségével a potenciális ügyfelekből vásárlókat, majd később visszatérő vevőket generáljunk. Ezek az információk legtöbbször az általunk kínált szolgáltatásokhoz kapcsolódnak,...
   2014-12-27    Webes varázslatok