Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.

Blogolni márpedig jó...

  •  Webes varázslatok
  • 2015-06-19 13:00:00
  • Rácz-Akácosi Attila
Blogok. Blogok mindenhol... Mindenhol beléjük lehet botlani azon a virtuális játszótéren, amit unalmasan csak internetnek neveznek. Azonban a lényeg gyakran elsikkad, mert túl sok a szó, kevés a valódi tartalom. Mi most ebben segítünk.

 A vállalkozások nagy része marketing célzattal kezd el blogot írni. Jól teszik, ugyanis a statisztikák alapján a bloggal is rendelkező cégek oldalain magasabb a látogatottság, valamint a B2B és a B2C cégek másfélszer több vevőt, ügyfelet szereznek.Vagyis a blog írás az online marketing stratégiának kulcsfontosságú szereplője.

A blog átformálja a marketinget

A jól megírt cikkek egy szakmai blogon úgy mutatnak be téged, mint valódi szakértőt, és szinte azonnal bizalmat ébresztenek terméked és vállalkozásod iránt. Vagyis a látogatókból vevőket konvertálnak.

A blog és a SEO

A céges blog a keresőmarketing eredményeiden is lendíteni fog, hiszen kaput nyit az internetezők előtt. Minél több bejegyzést írsz, annál több lesz a Google által indexelt oldalaid száma, melyek a különféle találati listákon is megjelenhetnek. Vagyis a blog kifejezetten jó SEO (keresőoptimalizálás) eszköz is.

  1. A blog segít segít jó helyezéséket szerezni a Google-ben.
  2. Segít több látogatót szerezni az oldaladra.
  3. Több ügyfelet és vevőt szerez.

Gyakran írj

Nemzetközi statisztikák mutatják azt, hogy azon vállalkozások, amelyek 15-20 posztot írnak havonta a blogjukba, kétszer annyi látogatót szereznek, mint amelyek csak 3-4-szer írnak.

A 15-20 poszt kissé soknak tűnhet, de próbálj meg legalább heti két alkalommal írni. Ha erre nincs kapacitásod, akkor szervezd ki a blogolást profi cikkíróknak, akik ezt megbízhatóan oldják meg helyetted.

Írj profin

Írj össze minden olyan kulcsszót, amire Adwords-ben hirdetsz, vagy amire az oldaladat szeretnéd elől látni a Google-ben. Írd ezekhez hozzá az összes szinonimájukat is, és az így kapott szó lista kifejezéseit (értelmesen) használd a bejegyzések címében, az alcímekben, és magában a bejegyzésben is.

Figyelj arra, hogy a szöveg értelmes és olvasmányos maradjon, hiszen te elsősorban ügyfeleket és vevőket szeretnél. Ugye? Mindig ez legyen a kiindulópont!

Kelts szakértői benyomást!

Érdemes szakmai találkozókról, kiállításokról is írnod, szakszervezeti megmozdulásokról, kapcsolódó jogszabályokról, változásokról, kiskapukról! Mutasd meg, hogy valóban a szakma krémjéhez tartozol, aki ismeri a piaci szegmens minden kis részletét.

Adj megoldást problémákra

Az ügyfeleknek és a vásárlóknak gyakran akadnak gondjaik, ezért olyan szolgáltatókat keresnek, akik a megoldásban partnerek.

Írj egy listát a célcsoportod létező összes lehetséges problémájáról, sarkítsd ki kissé, és mutass rá a megoldásra. Bejegyzésenként egy problémáról írj csak!

 

Blogolás: több poszt = több ügyfél

Egy blog bejegyzés minta

“Egyre kevesebb az ügyfél? Úgy döntött, lehúzza a rolót?

Szinte minden vállalkozás nehézségeken megy ma keresztül. A felvett hiteleket alig tudják fizetni, csökkenteni kényszerülnek a dolgozóik létszámát, az APEH állandóan a nyakukon van, és a piac is áll, eltűntek az ajánlatkérők, az alagút végén a fény pedig nem akar megjelenni…

PEDIG VAN MEGOLDÁS! Olyan módszert mutatok meg ebben a bejegyzésben, amelyre eddig nem is gondolt!

A 2013-as webmarketing módszerek szakítanak az összes eddigi unalmas és eredménytelen megoldásokkal, és minden elérhető csatornát csatasorban állítanak! Van élet a Facebook megosztásokon és a vagyonokba kerülő Adwords kampányokon túl is!

Készítsen izgalmas videókat és ossza meg a Youtube-on, naponta blogoljon az oldalán, tartson webináriumokat, készítsen ingyenes ebook-okat, építsen hírlevéllistát!

Alakítsa át oldalát keresőbarátra, és tegyen meg minden azért, hogy az összes értékes, fizetőképes látogatóból ügyfelet konvertáljon!

Érjen el mindenkit, aki költeni akar, és győzze meg hatékony landing oldalakkal, hogy Ön a megfelelő választás!

Lépések:

  1. Hozzon létre egy blog részt a weboldalán, és kezdjen el hasznos írásokat publikálni!
  2. Dolgozzon ki saját hírlevél stratégiát!
  3. Építsen saját Youtube csatornát!
  4. Indítson saját Pinterest csatornát!
  5. Optimalizálja oldalát, és szerezzen minőségi linkeket!

Tudjuk, hogy ez nem egyszerű, de néhány héten belül máris látni fogja az eredményeket.

Ez a példa egy olyan blogbejegyzés, amely valóban működik. A lényege, hogy a valóságnak megfelelő negatív oldalról elindulva kell vezetni az olvasót a reálisan elérhető sikerhez. Ez bizalmat épít és segít újabb ügyfeleket/partnereket szerezni.

 

Légy győztes!

 

És ha tetszett az írás, nyomj egy lájkot, oszd meg másokkal is!

 

Rácz-Akácosi Attilától

Web: motivator.ma

Telefon: 06-20-277-3889

Mangó Média Kft..

3900, Szerencs, Ságvári utca 3.

Linkedin.com/raczakacosi

 Google Plusz profilom

Megosztás
Top 20 motiváló oka annak, hogy érdemes blogger vállalkozónak lenni
Sokat írtam már arról, hogyan kell egy blogot “felfuttatni”, milyen haszna van, hogy hoz vevőket, ügyfeleket, webshopokba sokkal több vásárlót. Mivel ezek működő megoldások, ezért szeretek én is blogolni.
   2015-08-09    Webes varázslatok
Stílusosabban szeretnél írni? Akkor olvass!
A céges blogolás, írogatás nem mindenkinek jelent nyűgöt, vannak, akik egyenesen imádnak pötyögni. Mivel önmagában ez még nem hozza meg a sikert, íme néhány tipp olyanoknak, akik írásukat hatásosabbá szeretnék tenni.
   2015-07-31    Webes varázslatok
Órákig írsz egy-egy cikket? Mutatjuk, hol rontod el!
Bloglni jó móka, de nem annyira egyszerű, mint amire elsőként gondolnánk. Néha órákon át ülsz úgy, hogy még egy sort sem írtál? Segítünk!
   2015-07-17    Webes varázslatok
Blog marketing: hogyan ütemezd a publikálást?
Meglehetősen rendszeresen írogatok ide, mert őszintén vallom, hogy aki kapni szeretne, annak adnia is kell, és a tapasztalat azt igazolja, hogy a sikeressé váláshoz vezető út az, ha Te is sikeressé teszel másokat.
   2015-07-15    Webes varázslatok