Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.

Erre érdemes odafigyelned, ha webáruházat akarsz nyitni! 3. rész

  •  Webes varázslatok
  • 2016-02-02 09:30:00
  • Gál Andrea
A múlt héten elkezdett 6 részes sorozatunk célja, hogy ha webáruház indításra adod a fejed, érdemes megfogadnod tanácsainkat. Nem elrontani szeretnénk a kedvedet a vállalkozásodtól, SŐT! Kérlek, a sikered érdekében a lenti tanácsokat, vállalkozásod vonalzójaként is használd, mert nagyon sok kellemetlen tapasztalattól óvod meg magad!

 

Íme a 3. rész, amely szintén hasznos tanácsokkal lát el, ha webáruházat akarsz nyitni!

 

1. Hogyan segítsük a vásárlókat a választásban - 4 gyors tanács:

 

  • 1. módszer: Vevőbarát kategorizálás
  • 2. módszer: Segítő termék-információk
  • 3. módszer: Szűrési lehetőségek
  • 4. módszer: Termék ajánlás

 

2. Lojális ügyfél gyártása 10 lépésben:

 

  • 1. Bánjunk jól az ügyfeleinkkel!
  • 2. A megfelelő stílus
  • 3. Figyeljünk!
  • 4. Nyűgözzük le az ügyfeleinket!
  • 5. Emeljük ki az ügyfeleinket!
  • 6. Bizalomépítés
  • 7. Átláthatóság
  • 8. Megbízhatóság
  • 9. Az ügyfélnek mindig igaza van!
  • 10. Köszönjünk meg mindent!

 

Bízom, hogy hasznos volt számotokra a cikk!

 

Vállalkozásra fel!

Gál Andrea

Vállalkozz Itthon!

Megosztás
Erre érdemes odafigyelned, ha webáruházat akarsz nyitni! 5. rész
A múlt héten elkezdett 6 részes sorozatunk célja, hogy ha webáruház indításra adod a fejed, érdemes megfogadnod tanácsainkat. Nem elrontani szeretnénk a kedvedet a vállalkozásodtól, SŐT! Kérlek, a sikered érdekében a lenti tanácsokat, vállalkozásod vonalzójaként is használd, mert...
   2016-02-04    Webes varázslatok
Erre érdemes odafigyelned, ha webáruházat akarsz nyitni! 2. rész
A múlt héten elkezdett 6 részes sorozatunk célja, hogy ha webáruház indításra adod a fejed, érdemes megfogadnod tanácsainkat. Bizonyára, ha eljutottál oda, hogy webáruházat szeretnél üzemeltetni, tisztába vagy azzal, hogy milyen termékeket, milyen áron, milyen célcsoportnak, milyen...
   2016-02-01    Webes varázslatok