Erre érdemes odafigyelned, ha webáruházat akarsz nyitni! 3. rész
A múlt héten elkezdett 6 részes sorozatunk célja, hogy ha webáruház indításra adod a fejed, érdemes megfogadnod tanácsainkat. Nem elrontani szeretnénk a kedvedet a vállalkozásodtól, SŐT! Kérlek, a sikered érdekében a lenti tanácsokat, vállalkozásod vonalzójaként is használd, mert nagyon sok kellemetlen tapasztalattól óvod meg magad!
Íme a 3. rész, amely szintén hasznos tanácsokkal lát el, ha webáruházat akarsz nyitni!
1. Hogyan segítsük a vásárlókat a választásban - 4 gyors tanács:
- 1. módszer: Vevőbarát kategorizálás
- 2. módszer: Segítő termék-információk
- 3. módszer: Szűrési lehetőségek
- 4. módszer: Termék ajánlás
2. Lojális ügyfél gyártása 10 lépésben:
- 1. Bánjunk jól az ügyfeleinkkel!
- 2. A megfelelő stílus
- 3. Figyeljünk!
- 4. Nyűgözzük le az ügyfeleinket!
- 5. Emeljük ki az ügyfeleinket!
- 6. Bizalomépítés
- 7. Átláthatóság
- 8. Megbízhatóság
- 9. Az ügyfélnek mindig igaza van!
- 10. Köszönjünk meg mindent!
Bízom, hogy hasznos volt számotokra a cikk!
Vállalkozásra fel!
Gál Andrea
Erre érdemes odafigyelned, ha webáruházat akarsz nyitni! 5. rész
A múlt héten elkezdett 6 részes sorozatunk célja, hogy ha webáruház indításra adod a fejed, érdemes megfogadnod tanácsainkat. Nem elrontani szeretnénk a kedvedet a vállalkozásodtól, SŐT! Kérlek, a sikered érdekében a lenti tanácsokat, vállalkozásod vonalzójaként is használd, mert...
A múlt héten elkezdett 6 részes sorozatunk célja, hogy ha webáruház indításra adod a fejed, érdemes megfogadnod tanácsainkat. Nem elrontani szeretnénk a kedvedet a vállalkozásodtól, SŐT! Kérlek, a sikered érdekében a lenti tanácsokat, vállalkozásod vonalzójaként is használd, mert...
2016-02-04
Webes varázslatok
Erre érdemes odafigyelned, ha webáruházat akarsz nyitni! 2. rész
A múlt héten elkezdett 6 részes sorozatunk célja, hogy ha webáruház indításra adod a fejed, érdemes megfogadnod tanácsainkat. Bizonyára, ha eljutottál oda, hogy webáruházat szeretnél üzemeltetni, tisztába vagy azzal, hogy milyen termékeket, milyen áron, milyen célcsoportnak, milyen...
A múlt héten elkezdett 6 részes sorozatunk célja, hogy ha webáruház indításra adod a fejed, érdemes megfogadnod tanácsainkat. Bizonyára, ha eljutottál oda, hogy webáruházat szeretnél üzemeltetni, tisztába vagy azzal, hogy milyen termékeket, milyen áron, milyen célcsoportnak, milyen...
2016-02-01
Webes varázslatok