Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.

Hat érv a PPC hirdetés mellett

  •  Vállalkozz!
  • 2015-07-11 11:10:00
  • Rácz-Akácosi Attila
Először is nézzük meg, mi az a PPC hirdetés. A PPC a “pay per click” rövidítése, és azt jelenti, hogy csak akkor kell fizetnünk a hirdetésért, ha valaki rákattint. Tehát hirdetőbarát megoldás.
A rendszer további előnye, hogy Te, mint hirdető szigorúan meghatározhatod, hogy hol, mikor és kiknek jelenjen meg a (kulcsszavazható) hirdetésed.

A PPC hirdetők hat érvet szoktak felsorakoztatni:

  1. Villámgyors: egy ilyen típusú reklám elkészítéséhez elég lehet pár perc is. Ellentétben az offline hirdetésekkel, itt nem kell várni a nyomdára, a postára, illetve ha hibát ejtünk, pillanatokon belül javíthatjuk is. Az elkészítés után egyből több ezer weboldalon jelenhet meg reklámunk, ami nagyon hasznos új termékek megjelenésekor, vagy akciók esetén.
  2. Nagyon rugalmas: számtalan témában készíthetünk számtalan féle PPC reklámot, és menet közben is módosíthatjuk a targetálást. Elkapkodták a hirdetett terméket? Semmi baj, leállítjuk a reklámot! Ha újra lesz készleten, egy kattintással ismét mehet a hirdetés…
  3. Egyszerű: egy kampány indításához nem szükséges grafikai, vagy informatikai képzettség.
  4. Kicsiben és nagyban is működik: a hirdetésre fordított összeget mindig a hirdető határozza meg. Míg a multik sok milliót költenek el havonta, addig a kis vállalkozások akár pár ezer forintért is érhetnek el sikereket.
  5. Hasznos: a kampányokból sokat tanulhatunk, követhetjük a célpiac viselkedését, reakcióit, aktivitását. Léteznek olyan cégek, melyek a PPC-t inkább kutatásra használják, mintsem termékek értékesítésére.
  6. Olcsó: az offline reklámokhoz képest (plakátok, újsághirdetés, TV reklám) lényegesen költséghatékonyabban érhetjük el célcsoportunkat, vagyis kevesebb pénz megy kárba. PPC esetén a ROI is könnyebben számolható ki.

Mikor nem jó megoldás a PPC?

A pay per click hirdetés egy online hirdetési forma, vagyis csak az internethasználókat tudjuk vele elérni. A statisztikák szerint az alacsony iskolázottságúak és az idősek aránya a növekvő tendenciák ellenére is alacsony az interneten.

Nem érdemes mindent hirdetni. Miközben sokkal többet eszünk, mint nyaralunk, sokkal többen keresnek az interneten nyaralási lehetőségeket, mint alapvető élelmiszereket.

 

Facebook oldal 

 

Rácz-Akácosi Attila

Web: motivator.ma

Telefon: 06-20-277-3889

Megosztás
Hogyan spórolnak a nagyok?
Hogyan lehet megvalósítani álmokat szinte a semmiből? Hogyan és miért kell spórolni akkor is, amikor már sikeresek vagyunk? A Bloomberg amerikai cégvezetőket kérdezett meg arról, ők hogyan csinálták.
   2015-06-29    Pénzügyek
Hatékony költségcsökkentési tippek cégeknek
Egy vállalkozásnak nagyon fontos a készletekkel történő megfelelő gazdálkodás. A profitnövelés egyik módja, hogy minimalizálod a kiadásaidat, így a bevételből több marad. A hatékony költségcsökkentés alapja, hogy tisztában legyél a cég könyvelésével, működésével, költségvetésével,...
   2015-06-24    Pénzügyek
A szórólap is lehet hatékony!
A kisvállalkozások igyekeznek minél több olyan reklámeszközt alkalmazni, amelyek alacsony anyagi ráfordítással, sikeresen használhatók. Most egy olyan reklámeszközt veszünk górcső alá, amiről már egyszer (vagy többször) lemondott a szakma, de még mindig létezik. A szórólap köszöni,...
   2015-06-08    Vállalkozz!