Hatékony címsor: hogyan írjuk meg?
Akár hírlevélről, akár cikk címről van szó, a legtöbb profi szövegíró erre fordítja a legtöbb időt: ez dönti el, hogy a cikket sokan olvassák-e el, vagy sem…
Az igazán profik akár 50 különböző címet is megírnak egy cikkhez, majd abból választják ki azt, amelyiket a legjobbnak érzik. A többi cím sem veszik el, hiszen a későbbi cikkekhez ezek adhatnak újabb ihletet.
A “Hogyan?” címsorok még mindig sikeresek
Ezzel a címsorral tudásvágyat csillapíthatunk, így még mindig népszerű:
- Hogyan duplázd meg a vevőid számát 30 nap alatt?
- Hogyan írj ütős címsort alig 2 perc alatt?
- Hogyan szerezz passzív jövedelmet 3 hónap alatt?
- Hogyan adj el kétszer ennyi terméket a webshopoddal?
Számos címsorok
A számok felturbózzák a címsorokat!
- 5 szupertitkos SEO módszer, amelyről máshol nem olvashatsz
- 3 azonnali költségcsökkentő céges tipp
- 11 bevált tipp kezdő hírleveleseknek
Párbeszédes címsorok
Ezeknek a lényege az olvasók (elsősorban hírleveleknél) megtévesztése:
- Ugye nem feledkeztél meg erről?
- Szerinted belevágjak ebbe?
- Re: Válasz a megkeresésre
- Erről beszéltem múltkor
Hatásvadász címsorok:
Ezek a címsorok nagy hírlevél megnyitási arányt eredményeznek, de mind a leiratkozás, mind a szpemnek jelölés is magas arányú.
- Gratulálunk, nyertél!
- Nyertest hirdettünk! Nem te vagy az?
- Nyisd meg!
Ezek általában egyszeri e-mailek esetében működnek, és nagyon brand romboló hatásúak. Érdemes emiatt nem trükközni, itt is igaz, hogy “lassan járj, tovább érsz…”.
Tanulj ebből Te is!
Rácz-Akácosi Attila
Web: motivator.ma
Telefon: 06-20-277-3889
Az ütős cím aranyat ér, hiszen ha nem jó a címed, a kutya sem olvassa el, amit írsz. Jobb, ha a cím nem is ütős, hanem egyenesen (bocs a vulgarizmusért >>>) odab@szós! Ez fog olvasókat, potenciális ügyfeleket, megrendeléseket és végül profitot hozni.
Ritkán jönnek össze a dolgok elsőre. A csodálatos eredmények egy ember életében csak akkor következnek be, ha újra és újra próbálkozik. Minél többet próbálkozol, annál közelebb leszel a sikerhez.
Evan Spiegel 24 éves korára 405 milliárd forintot kapart össze a Snapchat alkalmazással. Az egyetlen trükkje, hogy a küldött üzenetek pár másodperc után eltűnnek. Ismét egy infografika egy kis magyar vonatkozással. A leggazdagabb hazaiak vagyona Spiegellel szemben. Érdemes kattintgatni,...