Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.

Hatékony címsor: hogyan írjuk meg?

  •  Webes varázslatok
  • 2015-08-04 16:40:00
  • Rácz-Akácosi Attila
A hatékony címsor az a rövid szöveg, ami ráveszi a látogatót arra, hogy elolvassa a teljes online tartalmadat.

Akár hírlevélről, akár cikk címről van szó, a legtöbb profi szövegíró erre fordítja a legtöbb időt: ez dönti el, hogy a cikket sokan olvassák-e el, vagy sem…

Az igazán profik akár 50 különböző címet is megírnak egy cikkhez, majd abból választják ki azt, amelyiket a legjobbnak érzik. A többi cím sem veszik el, hiszen a későbbi cikkekhez ezek adhatnak újabb ihletet.

A “Hogyan?” címsorok még mindig sikeresek

Ezzel a címsorral tudásvágyat csillapíthatunk, így még mindig népszerű:

- Hogyan duplázd meg a vevőid számát 30 nap alatt?

- Hogyan írj ütős címsort alig 2 perc alatt?

- Hogyan szerezz passzív jövedelmet 3 hónap alatt?

- Hogyan adj el kétszer ennyi terméket a webshopoddal?

Számos címsorok

A számok felturbózzák a címsorokat!

- 5 szupertitkos SEO módszer, amelyről máshol nem olvashatsz

- 3 azonnali költségcsökkentő céges tipp

- 11 bevált tipp kezdő hírleveleseknek

Párbeszédes címsorok

Ezeknek a lényege az olvasók (elsősorban hírleveleknél) megtévesztése:

- Ugye nem feledkeztél meg erről?

- Szerinted belevágjak ebbe?

- Re: Válasz a megkeresésre

- Erről beszéltem múltkor

Hatásvadász címsorok:

Ezek a címsorok nagy hírlevél megnyitási arányt eredményeznek, de mind a leiratkozás, mind a szpemnek jelölés is magas arányú.

- Gratulálunk, nyertél!

- Nyertest hirdettünk! Nem te vagy az?

- Nyisd meg!

Ezek általában egyszeri e-mailek esetében működnek, és nagyon brand romboló hatásúak. Érdemes emiatt nem trükközni, itt is igaz, hogy “lassan járj, tovább érsz…”.

Tanulj ebből Te is!

 

Facebook oldalunk

 

Rácz-Akácosi Attila

Web: motivator.ma

Telefon: 06-20-277-3889

Megosztás
Az iPhone5 egy rakás szar, Az Isten meg halott. Avagy hogyan írj brutál jó címet?
Az ütős cím aranyat ér, hiszen ha nem jó a címed, a kutya sem olvassa el, amit írsz. Jobb, ha a cím nem is ütős, hanem egyenesen (bocs a vulgarizmusért >>>) odab@szós! Ez fog olvasókat, potenciális ügyfeleket, megrendeléseket és végül profitot hozni.
   2015-07-10    Webes varázslatok
30 híresség kezdeti kudarcai, akik soha nem adták fel! Nem ismerős?
Ritkán jönnek össze a dolgok elsőre. A csodálatos eredmények egy ember életében csak akkor következnek be, ha újra és újra próbálkozik. Minél többet próbálkozol, annál közelebb leszel a sikerhez.
   2015-06-25    Lifestyle
Pár másodpercnyi hírnév
Evan Spiegel 24 éves korára 405 milliárd forintot kapart össze a Snapchat alkalmazással. Az egyetlen trükkje, hogy a küldött üzenetek pár másodperc után eltűnnek. Ismét egy infografika egy kis magyar vonatkozással. A leggazdagabb hazaiak vagyona Spiegellel szemben. Érdemes kattintgatni,...
   2015-04-30    Sikersztorik