Így lesz tökéletes a reklámajándékod: 10 tipp a sikerhez!
A reklámtárgy lényege az, hogy saját logónkkal, vállalkozásunk elérhetőségével, szlogenével látjuk el. Ezt meg lehet oldani gravírozással, tampon- vagy szitanyomással is.A reklámtárgyak három nagy csoportja
Reprezentációs ajándékok (“repi ajándékok”)
Ezek a komoly pénzekbe kerülő exkluzív, személyre szóló ajándékok (pl. értékes toll, karóra). Mivel ezek magas értéket képviselnek, a megajándékozottak érzelmileg is jobban kötődnek majd hozzájuk.
Reklámajándékok
Ezek közepes értékű, nem tömegben szórt ajándékok, leginkább a mindennapokban használt eszközök tartoznak ide: esernyők, táskák (nem a szatyor), pólók.
Szóróajándékok
“Filléres” termékek, amelyeket nagy tételben szórunk szét rendezvényeken. Ide értendők a kis kulcstartók, nyakpántok, öngyújtók, műanyag tollak, gyufák, hűtőmágnesek.
Így lesz tökéletes a reklámajándékod – 10 tipp!
- A cégedre egyértelműen utaljon a reklámtárgy és ne mondjon ellent annak, amit képviselsz! Míg egy dohánycéghez jól illik az öngyújtó ajándékozása, addig egy életmódmagazinhoz már nem.
- A célcsoporthoz illő legyen az ajándék: egy számítástechnikai boltban remek ajándék az egér, az újraírható dvd, vagy egy pendrive.
- Fontos a kreativitás: olyan ajándékot adj, ami eltér az átlagos ajándékoktól!
- Az ajándékra tett reklám (logód, céged neve) ne rontsa az esztétikai értéket, ne legyen ciki a használata.
- Az ajándékot személyesen add át, ha van rá módod.
- Az ajándékot legyen tartós, két nap után ne a kukában kössön ki a használhatatlansága miatt.
- Ne hivalkodó legyen az ajándék, hanem inkább nagyvonalúnak tűnjön…
- … de soha ne adj akkora értékű ajándékot, amivel zavarba hozod az ajándékozott személyt.
- Tervezzük meg az ajándékozás helyét, időpontját is: keressünk rá megfelelő alkalmat (termékbemutatót, prezentációt, promóciót, nyílt napot), és melléklejünk reklámlevelet is.
- Legyen többféle választható ajándék egy csoporton belül is: különböző színű, feliratú hűtőmágnesek, tollak, szilikon karszalagok.
Sikerre fel!
Rácz-Akácosi Attila
Web: motivator.ma
Telefon: 06-20-277-3889
A vásárlókért folyó brutális verseny szó szerint egyre nagyobb területeket vesz igénybe, újabb és újabb lehetőségeket keresve azért, hogy az értékesítési célú üzeneteket a leggyorsabb, leghatékonyabb módon juttassák el a kiszemelt célközönséghez.
A poszt nagyon széles réteget érint. Javaslom, hogy az esetleges felháborodás helyett gondold inkább azt át, hogy mi is áll közted és az anyagi jóléted között!
Sok pénzt kérsz, vagy annyit, amennyit megadnak? Ne a befektető döntsön az összegről, hanem TE! Íme 8 jótanács.
Lassan mindenkinek világossá válik, hogy a csütörtök "kispéntek", ami annyit tesz, hogy pontosan annyira van kedvünk dolgozni, mint a hét utolsó napján. Semennyire. Főleg egy ilyen csütörtökön, amikor már a hosszú hétvégét tervezgetjük. Ennek azonban nem kell feltétlenül így...