Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.

Így lesz tökéletes a reklámajándékod: 10 tipp a sikerhez!

  •  Vállalkozz!
  • 2015-07-23 17:50:00
  • Rácz-Akácosi Attila
Reklámtárgynak azok a reklámeszközök nevezhetők, melyeket ellenszolgáltatás nélkül adunk oda üzleti partnereinknek, célpiacunk tagjainak, megrendelőinknek, potenciális vásárlóinknak. A

A reklámtárgy lényege az, hogy saját logónkkal, vállalkozásunk elérhetőségével, szlogenével látjuk el. Ezt meg lehet oldani gravírozással, tampon- vagy szitanyomással is.A reklámtárgyak három nagy csoportja

Reprezentációs ajándékok (“repi ajándékok”)

Ezek a komoly pénzekbe kerülő exkluzív, személyre szóló ajándékok (pl. értékes toll, karóra). Mivel ezek magas értéket képviselnek, a megajándékozottak érzelmileg is jobban kötődnek majd hozzájuk.

Reklámajándékok

Ezek közepes értékű, nem tömegben szórt ajándékok, leginkább a mindennapokban használt eszközök tartoznak ide: esernyők, táskák (nem a szatyor), pólók.

Szóróajándékok

“Filléres” termékek, amelyeket nagy tételben szórunk szét rendezvényeken. Ide értendők a kis kulcstartók, nyakpántok, öngyújtók, műanyag tollak, gyufák, hűtőmágnesek.

Így lesz tökéletes a reklámajándékod – 10 tipp!

  1. A cégedre egyértelműen utaljon a reklámtárgy és ne mondjon ellent annak, amit képviselsz! Míg egy dohánycéghez jól illik az öngyújtó ajándékozása, addig egy életmódmagazinhoz már nem.
  2. A célcsoporthoz illő legyen az ajándék: egy számítástechnikai boltban remek ajándék az egér, az újraírható dvd, vagy egy pendrive.
  3. Fontos a kreativitás: olyan ajándékot adj, ami eltér az átlagos ajándékoktól!
  4. Az ajándékra tett reklám (logód, céged neve) ne rontsa az esztétikai értéket, ne legyen ciki a használata.
  5. Az ajándékot személyesen add át, ha van rá módod.
  6. Az ajándékot legyen tartós, két nap után ne a kukában kössön ki a használhatatlansága miatt.
  7. Ne hivalkodó legyen az ajándék, hanem inkább nagyvonalúnak tűnjön
  8. … de soha ne adj akkora értékű ajándékot, amivel zavarba hozod az ajándékozott személyt.
  9. Tervezzük meg az ajándékozás helyét, időpontját is: keressünk rá megfelelő alkalmat (termékbemutatót, prezentációt, promóciót, nyílt napot), és melléklejünk reklámlevelet is.
  10. Legyen többféle választható ajándék egy csoporton belül is: különböző színű, feliratú hűtőmágnesek, tollak, szilikon karszalagok.

Sikerre fel!

Facebook

 

Rácz-Akácosi Attila

Web: motivator.ma

Telefon: 06-20-277-3889

Megosztás
Reklámok. Reklámok mindenhol...
A vásárlókért folyó brutális verseny szó szerint egyre nagyobb területeket vesz igénybe, újabb és újabb lehetőségeket keresve azért, hogy az értékesítési célú üzeneteket a leggyorsabb, leghatékonyabb módon juttassák el a kiszemelt célközönséghez.
   2015-07-24    Vállalkozz!
16 megdöbbentő különbség a gazdagok és a szegények gondolkodásmódjában!
A poszt nagyon széles réteget érint. Javaslom, hogy az esetleges felháborodás helyett gondold inkább azt át, hogy mi is áll közted és az anyagi jóléted között!
   2015-06-10    Lifestyle
Matekérettségi: mennyi pénz kell?
Sok pénzt kérsz, vagy annyit, amennyit megadnak? Ne a befektető döntsön az összegről, hanem TE! Íme 8 jótanács.
   2015-05-04    Pénzügyek
Most komolyan: kinek van kedve ma dolgozni?
Lassan mindenkinek világossá válik, hogy a csütörtök "kispéntek", ami annyit tesz, hogy pontosan annyira van kedvünk dolgozni, mint a hét utolsó napján. Semennyire. Főleg egy ilyen csütörtökön, amikor már a hosszú hétvégét tervezgetjük. Ennek azonban nem kell feltétlenül így...
   2015-04-24    Lifestyle