Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.

Írnék én, de miről írjak?

  •  Webes varázslatok
  • 2015-07-28 16:05:00
  • Rácz-Akácosi Attila
A címbeli kérdést nagyon sokszor feltesszük magunknak, miközben meredten nézzük az üres képernyőt azon merengve, hogyan töltsük ki azt a karakterek olyan speciális sorrendbe rakásával, ami végül egy értelmes blogbejegyzést ad ki.

Aztán a töprengés és tanácstalanság után kínkeservesen megszületik az eredmény, aminek a minősége megkérdőjelezhető. 

Szóval: miről is érdemes írni?

Ez mindenki számára kézenfekvő. Ahogy nekünk van konkrét célcsoportunk  (Te vagy az), úgy te is alkosd meg a magadét egy konkrét, idealizált megrendelőt/vásárlót elképzelve.

Segítségül pár kérdés:

- Férfi vagy nő (esetleg mindkettő)?

- Hány éves?

- Mi a foglalkozása?

- Hol él (város, vidék)?

- Mi a hobbija?

- Milyen jellemtulajdonságai vannak?

- Mit szeret és mit nem szeret csinálni?

- Fiatalos vagy konzervatív?

Ha a fenti kérdésekre megszületett a válasz, akkor máris látni fogod, hogy miről tudsz nekik hasznos dolgokat írni. Vagyis:

Ha megvan a célcsoportod, akkor megvan a témaköröd!

De nem csak a “mit”, hanem a “mikor” is fontos. Ehhez viszont már tervezned kell, ha a kapacitásod véges. Ha csak napi 1-1 cikket tudsz írni, akkor azt érdemes reggel publikálnod; ha többet, akkor reggel is és délután is publikálj 1-1 cikket (mondjuk egyet reggel 9 óra körül, a másodikat pedig 14 óra körül).

“A stílus maga az ember”

Amire figyelj még:

Próbáld meg tartani a hangnemedet, stílusodat. Georges-Louis Leclerc, Buffon grófja jól fogalmazott: “A stílus maga az ember“.

A hűséges olvasók el fogják várni, hogy ugyanazt az arcodat lássák a blogodon, a Google+-on, vagy a Facebook-on is. Legyél következetes, mert csak így tudsz hiteles maradni, és folyamatosan növekvő profitra szert tenni.

Inspirációra fel!!!

Facebook

 

Rácz-Akácosi Attila

Web: motivator.ma

Telefon: 06-20-277-3889

Megosztás
Blog marketing: hogyan ütemezd a publikálást?
Meglehetősen rendszeresen írogatok ide, mert őszintén vallom, hogy aki kapni szeretne, annak adnia is kell, és a tapasztalat azt igazolja, hogy a sikeressé váláshoz vezető út az, ha Te is sikeressé teszel másokat.
   2015-07-15    Webes varázslatok
Hogyan írjunk blog bejegyzést harminc perc alatt?
A cím némileg félrevezető, hiszen a korábbi cikkeinkből is látszik, egy színvonalas íráshoz sok mindenre oda kell figyelnünk. Ugyanakkor van néhány olyan trükk, mellyel a folyamatot racionalizálhatjuk, így spórolva magunknak időt.
   2015-01-12    Webes varázslatok
Hogyan blogoljunk jól?
A tartalommarketing lényege, hogy olyan szabadon elérhető tartalmat hozzunk létre és osszunk meg, amely segítségével a potenciális ügyfelekből vásárlókat, majd később visszatérő vevőket generáljunk. Ezek az információk legtöbbször az általunk kínált szolgáltatásokhoz kapcsolódnak,...
   2014-12-27    Webes varázslatok