Írnék én, de miről írjak?
Aztán a töprengés és tanácstalanság után kínkeservesen megszületik az eredmény, aminek a minősége megkérdőjelezhető.
Szóval: miről is érdemes írni?
Ez mindenki számára kézenfekvő. Ahogy nekünk van konkrét célcsoportunk (Te vagy az), úgy te is alkosd meg a magadét egy konkrét, idealizált megrendelőt/vásárlót elképzelve.
Segítségül pár kérdés:
- Férfi vagy nő (esetleg mindkettő)?
- Hány éves?
- Mi a foglalkozása?
- Hol él (város, vidék)?
- Mi a hobbija?
- Milyen jellemtulajdonságai vannak?
- Mit szeret és mit nem szeret csinálni?
- Fiatalos vagy konzervatív?
Ha a fenti kérdésekre megszületett a válasz, akkor máris látni fogod, hogy miről tudsz nekik hasznos dolgokat írni. Vagyis:
Ha megvan a célcsoportod, akkor megvan a témaköröd!
De nem csak a “mit”, hanem a “mikor” is fontos. Ehhez viszont már tervezned kell, ha a kapacitásod véges. Ha csak napi 1-1 cikket tudsz írni, akkor azt érdemes reggel publikálnod; ha többet, akkor reggel is és délután is publikálj 1-1 cikket (mondjuk egyet reggel 9 óra körül, a másodikat pedig 14 óra körül).
“A stílus maga az ember”
Amire figyelj még:
Próbáld meg tartani a hangnemedet, stílusodat. Georges-Louis Leclerc, Buffon grófja jól fogalmazott: “A stílus maga az ember“.
A hűséges olvasók el fogják várni, hogy ugyanazt az arcodat lássák a blogodon, a Google+-on, vagy a Facebook-on is. Legyél következetes, mert csak így tudsz hiteles maradni, és folyamatosan növekvő profitra szert tenni.
Inspirációra fel!!!
Rácz-Akácosi Attila
Web: motivator.ma
Telefon: 06-20-277-3889
Meglehetősen rendszeresen írogatok ide, mert őszintén vallom, hogy aki kapni szeretne, annak adnia is kell, és a tapasztalat azt igazolja, hogy a sikeressé váláshoz vezető út az, ha Te is sikeressé teszel másokat.
A cím némileg félrevezető, hiszen a korábbi cikkeinkből is látszik, egy színvonalas íráshoz sok mindenre oda kell figyelnünk. Ugyanakkor van néhány olyan trükk, mellyel a folyamatot racionalizálhatjuk, így spórolva magunknak időt.
A tartalommarketing lényege, hogy olyan szabadon elérhető tartalmat hozzunk létre és osszunk meg, amely segítségével a potenciális ügyfelekből vásárlókat, majd később visszatérő vevőket generáljunk. Ezek az információk legtöbbször az általunk kínált szolgáltatásokhoz kapcsolódnak,...