Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.

Kellemes környezet, jobb eredmény

  •  Vállalkozz!
  • 2015-05-18 13:40:00
Hogyan lehet kialakítani a megfelelő vállalati légkört? Mi az, ami összeköti az alkalmazottakat és a csoportokat, és elősegíti a közös munkát? Néhány vállalatnak sikerül ezt megfejteni, míg másoknak nem.

A Kinnarps ez alkalommal egy igen kellemes, de egyúttal hevesen vitatott témát vizsgál.

A kicsi és induló vállalkozásoknál a felfedezőkre jellemző pozitív szellem hamar kialakul, mert mindenki ismer mindenkit. De a vállalat növekedésével, az egyre emelkedő dolgozói létszám mellett már aktívan foglalkozni kell a mindenki számára elfogadható kultúra kidolgozásával. Ha pontban öt órakor minden munkatárs kiejti a ceruzát a kezéből, és tömegesen sorjáznak ki a kapun, nyugodtan feltételezhetjük, hogy egyikük sem elégedett a munkájával. Ez természetesen nem azt jelenti, hogy a 60 órás munkahét lenne a cél, de ha elégedett és jól működő munkahelyet szeretnénk, létfontosságú, hogy megteremtsük az alkalmazottak elkötelezettségét. Hogyan érhetjük ezt el?

Ez a legtöbbször főként hozzáállás kérdése, ami ott kezdődik, hogy a vállalat vezetősége nyilvánossá teszi a cég terveit és stratégiáját, hogy alkalmazottaik úgy érezzék, nincsenek semmibe véve, hanem bevonják őket a vállalat életébe. Az alkalmazottakat körülvevő környezet és a belsőépítészeti kialakítás ezért is nagyon fontos a vállalati DNS szempontjából. A munkahelynek nyugodtnak és hívogatónak kell lennie, hogy az emberek azt érezzék, önmagukat adhatják ott, nem kell álca mögé rejteni valódi személyiségüket. Ha ezt sikerül elérni, akkor ez elkötelezettséget eredményez, ami viszi a vállalatot tovább előre.

Megosztás
Hölgyeim, figyelem! 5 hasznos tipp, sikeres nőktől!
A vállalkozás indítása kapcsán akár nőkről, akár férfiakról van szó, az alap egy jó üzleti ötlet, a kiváló minőségű termék/szolgáltatás, továbbá elengedhetetlen a megfelelő stratégia, az értékesítési csatorna kiválasztása és természetesen a célcsoport pontos ismerete....
   2015-11-26    Vállalkozz!
Ismered a célpiacodat? Íme 7 kérdés vállalkozóknak!
Akármilyen cégről is beszélünk, végső soron a fogyasztóiból él meg, akár termel, akár szolgáltat. Éppen ezért nagyon fontos a sikere érdekében, hogy a fogyasztóinak szokásait ismerje.
   2015-07-15    Vállalkozz!
Öt egyszerű módszer az alkalmazottak motiválására
Motiváció mindig kell, hiszen a motiváció hajtja előre az embereket. Motivációt adhat egy jövőbeni jutalom reménye, de félelem is nagyon erősen képes motiválni.
   2015-07-13    Tippek