Kis ötletek nagy sikerhez. 2. rész
Válassz egy kiskereskedőt a közelben, akivel nem vagytok konkurensek, viszont a célcsoportotok azonos.Ha például neked fodrászatod van, akkor jó partner lesz egy műkörmös, vagy egy masszőr. Ugyanígy jó partneri kapcsolat alakulhat ki egy babakocsi áruház és egy játékszaküzlet között.
Persze lehet nagyban is gondolkodni: ha elég kitartó és kreatív vagy, illetve jó az ajánlatod, akár egy helyi bankkal is megegyezhetsz, hiszen ők tényleg nagy ügyfélforgalmat bonyolítanak le.
A kupon keresztmarketing lényege az, hogy a partnereddel egymás kuponjait adjátok oda az ügyfeleiteknek, akár névre kitöltve is:
“Köszönjük, hogy nálunk vásárolt! Most szeretnénk megajándékozni ezzel a …. Ft értékű kuponnal, melyet partnerünkél, a …. -nál válthat be.”
vagy
“Köszönjük megtisztelő vásárlását! Hálánk jeléül hadd áruljuk el, hogy ha ezzel a kuponnal nyit folyószámlát a …. banknál, egy évig nem kell számlavezetési díjat fizetnie!”
Sok Sikert!
Rácz-Akácosi Attila
Web: motivator.ma
Telefon: 06-20-277-3889
És most bemutatjuk a nagy titkot, a hogyan tárgyaljunk és kössünk üzletet a lehető legjobb feltételekkel...
Ha vendéglátós vagy, akkor amikor a vendégeid közt gyerekek is vannak a szüleikkel, lepd meg őket egy kis ajándékkal: szervírozd nekik az ételt egy színes frizbi tálcán!
Az online vállalkozások többsége úgy gondol a márkaépítésre, mint valami kiváltságra, ami csak a nagyobb cégeknek megengedett játékszer. Pedig a kisvállalkozóknak is van rá lehetőségük!
Az embereknek gyakran van szükségük vízvezeték szerelőre, villanyszerelőre, bevásárlási segítségre, vagy akár jogi tanácsadásra hétvégén… és ilyenkor sokkal többet ki is fizetnek egy-egy szolgáltatásért.
Habár üzleti tervekről már többször volt szó, de a témát újból és újból körbe lehet járni különböző szempontok szerint. Most a stratégiai marketingtervről lesz szó bővebben.
Honnan lesz pénzem? Hitel? Kockázati tőke? Saját tőke? Közösségi finanszírozás? Ezekre a kérdésekre adunk választ ebben a cikkben!