Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.

Kis ötletek nagy sikerhez. 3. rész

  •  Tippek
  • 2015-07-27 12:40:00
  • Rácz-Akácosi Attila
Az online vállalkozások többsége úgy gondol a márkaépítésre, mint valami kiváltságra, ami csak a nagyobb cégeknek megengedett játékszer. Pedig a kisvállalkozóknak is van rá lehetőségük!

Adwords kampány márkaépítés szempontjából

Az Adwords felhasználói között sok olyan vállalkozót találunk, akik rögtön letiltják a képes lehetőségeket, csak a szöveges hirdetésekre költenek. A márkaépítés szempontjából ez nem jó lépés, hiszen az emberek a márkákat leginkább a képek alapján azonosítják be

A márkaépítő Adwords kampány

A megjelenésre öszpontosít, és mindenhol jelen van. Inkább a logót memorizáltatja, a hozzáfűzött pár szavas bemutatkozó szöveggel – szlogennel – együtt. A márkaépítő kampányban a 10 forintos kattintási költséget könnyen el lehet érni, ha képes megjelenést is biztosítasz.

Azt kell elérned, hogy minél kevesebb legyen a kattintási költséged, miközben a megjelenésed minél több.

Online PR

Leginkább a kezdő cégek vezetői gondolják úgy, hogy sokkal nehezebb bekerülni az online médiába, mint bármilyen más médiába (pl TV, napilap). Pedig az online újságoknál a cikkek hamarabb jelennek meg, és az online újságíróknak sokkal több dolguk van, mint a nyomtatott sajtónál dolgozó újságíróknak. Ezért jó, ha olyan sajtóközleményt adsz ki a kezedből, amelyhez nem kell hozzányúlniuk, nem kell javítani azt, és azonnal közzétehető.

Védd a márkád a támadásoktól

A márkád védelmében használni kell olyan eszközöket is, melyek jeleznek neked, ha valahol beszélnek, írnak róla. Ennek akkor látod majd meg az értelmét, ha valaki rosszat terjeszt a cégedről, márkádról. Például a közösségi oldalakon bármi előfordulhat úgy, hogy te nem is tudsz róla. Ennek kivédésére hivatott eszköz például a Socialmention.

Minél gyorsabban tudsz reagálni ezekre a kérdésekre, annál hatásosabban tudod megvédeni a márkádat, a jó híredet.

Sikeres márkaépítést!

Facebook

 

Rácz-Akácosi Attila

Web: motivator.ma

Telefon: 06-20-277-3889

Megosztás
Kis ötletek nagy sikerhez. 9. rész
És most bemutatjuk a nagy titkot, a hogyan tárgyaljunk és kössünk üzletet a lehető legjobb feltételekkel...
   2015-09-11    Tippek
Kis ötletek nagy sikerhez. 4. rész
Ha vendéglátós vagy, akkor amikor a vendégeid közt gyerekek is vannak a szüleikkel, lepd meg őket egy kis ajándékkal: szervírozd nekik az ételt egy színes frizbi tálcán!
   2015-08-02    Tippek
Kis ötletek nagy sikerhez. 2. rész
A keresztmarketing érdekes dolog, Magyarországon sajnos nincsen nagy hagyománya, talán éppen ezért érdemes a következőket megfogadni.
   2015-07-26    Tippek
Kis ötletek nagy sikerhez. 1. rész
Az embereknek gyakran van szükségük vízvezeték szerelőre, villanyszerelőre, bevásárlási segítségre, vagy akár jogi tanácsadásra hétvégén… és ilyenkor sokkal többet ki is fizetnek egy-egy szolgáltatásért.
   2015-07-25    Tippek
SEO vagy fizetett hirdetés: melyiket használjam?
A legjobb internetes szakemberek is sokat vitatkoznak azzal kapcsolatban, hogy melyik a hatékonyabb: a fizetett hirdetés (pl. Adwords) vagy a SEO. Mindkét marketing eszköz rendelkezik olyan előnnyel, melyek miatt nem könnyű és nem egyértelmű a választás.
   2015-07-22    Webes varázslatok