Kis ötletek nagy sikerhez. 3. rész
Adwords kampány márkaépítés szempontjából
Az Adwords felhasználói között sok olyan vállalkozót találunk, akik rögtön letiltják a képes lehetőségeket, csak a szöveges hirdetésekre költenek. A márkaépítés szempontjából ez nem jó lépés, hiszen az emberek a márkákat leginkább a képek alapján azonosítják be
A márkaépítő Adwords kampány
A megjelenésre öszpontosít, és mindenhol jelen van. Inkább a logót memorizáltatja, a hozzáfűzött pár szavas bemutatkozó szöveggel – szlogennel – együtt. A márkaépítő kampányban a 10 forintos kattintási költséget könnyen el lehet érni, ha képes megjelenést is biztosítasz.
Azt kell elérned, hogy minél kevesebb legyen a kattintási költséged, miközben a megjelenésed minél több.
Online PR
Leginkább a kezdő cégek vezetői gondolják úgy, hogy sokkal nehezebb bekerülni az online médiába, mint bármilyen más médiába (pl TV, napilap). Pedig az online újságoknál a cikkek hamarabb jelennek meg, és az online újságíróknak sokkal több dolguk van, mint a nyomtatott sajtónál dolgozó újságíróknak. Ezért jó, ha olyan sajtóközleményt adsz ki a kezedből, amelyhez nem kell hozzányúlniuk, nem kell javítani azt, és azonnal közzétehető.
Védd a márkád a támadásoktól
A márkád védelmében használni kell olyan eszközöket is, melyek jeleznek neked, ha valahol beszélnek, írnak róla. Ennek akkor látod majd meg az értelmét, ha valaki rosszat terjeszt a cégedről, márkádról. Például a közösségi oldalakon bármi előfordulhat úgy, hogy te nem is tudsz róla. Ennek kivédésére hivatott eszköz például a Socialmention.
Minél gyorsabban tudsz reagálni ezekre a kérdésekre, annál hatásosabban tudod megvédeni a márkádat, a jó híredet.
Sikeres márkaépítést!
Rácz-Akácosi Attila
Web: motivator.ma
Telefon: 06-20-277-3889
És most bemutatjuk a nagy titkot, a hogyan tárgyaljunk és kössünk üzletet a lehető legjobb feltételekkel...
Ha vendéglátós vagy, akkor amikor a vendégeid közt gyerekek is vannak a szüleikkel, lepd meg őket egy kis ajándékkal: szervírozd nekik az ételt egy színes frizbi tálcán!
A keresztmarketing érdekes dolog, Magyarországon sajnos nincsen nagy hagyománya, talán éppen ezért érdemes a következőket megfogadni.
Az embereknek gyakran van szükségük vízvezeték szerelőre, villanyszerelőre, bevásárlási segítségre, vagy akár jogi tanácsadásra hétvégén… és ilyenkor sokkal többet ki is fizetnek egy-egy szolgáltatásért.
A legjobb internetes szakemberek is sokat vitatkoznak azzal kapcsolatban, hogy melyik a hatékonyabb: a fizetett hirdetés (pl. Adwords) vagy a SEO. Mindkét marketing eszköz rendelkezik olyan előnnyel, melyek miatt nem könnyű és nem egyértelmű a választás.