Marketing felvilágosítás /Felnőtt tartalom!!! 18+/
Látsz egy fantasztikus lányt egy partin. Odamész hozzá és azt mondod:
"Fantasztikus vagyok az ágyban".
Ez a Direct Marketing.
Látsz egy fantasztikus lányt egy partin. Odamész hozzá és megszerzed a telefonszámát. Másnap felhívod és azt mondod:
"Szia, fantasztikus vagyok az ágyban".
Ez a Telemarketing.
Barátaiddal vagy egy partin és meglátsz egy fantasztikus lányt. Egyik barátod odamegy hozzá és rád mutatva így szól:
"ő fantasztikus az ágyban".
Ez a Reklám.
Látsz egy fantasztikus lányt egy partin. Fölállsz, megigazítod a nyakkendődet, odamész hozzá és töltesz neki egy italt. Kinyitod neki az ajtót, fölveszed a táskáját miután ő elejtette. Felajánlod, hogy hazaviszed, majd ezt mondod:
"Mellesleg, fantasztikus vagyok az ágyban".
Ez Public Relations (PR).
Beülsz az autódba, lassan hajtasz a városban és a nyitott ablakon át minden járókelőnek odakiáltod:
"Fantasztikus vagyok az ágyban!"
Ez a Spam (kéretlen reklámküldemény).
Látsz egy fantasztikus lányt egy partin. ő odamegy hozzád és így szól:
"Hallom, fantasztikus vagy az ágyban".
Ez a Brand Recognition (Márkafelismerés).
És ha az aktus után azt mondja:
"Hááát, tényleg fantasztikus vagy az ágyban!"
Akkor az a vásárlói elégedettség. És ha hozzád megy, akkor az a márkahűség!"
Sajnos az eredeti forrást nem találtam meg, én a Facebookon láttam meg a szöveget. Szívesen feltűntetem, ha jelentkezik a szerző.
A marketing terved teljességét az adja meg, ha alaposan végiggondolod, hogy milyen személyiségtípusokat akarsz megszerezni magadnak és azokat hol is találod meg.
Az experiential marketing magyarra átfordítva leginkább az “élménymarketing” szóval határozható meg.
2014-ben került megrendezésre a „Növekedés egyszerűen” konferencia, melynek alapját Leonardo da Vinci gondolata a „Az egyszerűség a kifinomultság csúcsa” alapozta meg. A konferencia már nem aktuális, azonban az ott kifejtek gondolatok nagyon is azok...