Miért hirdess a LinkedIn-en?
A LinkedIn hirdetőrendszer működése a Facebook és az Adwords logikájához hasonló:
- megjelenés és kattintás alapon is lehet fizetni,
- a reklámkampány gyorsan létrehozható, mindössze egy felhasználói fiók kell hozzá,
- a hirdetések jól kombinálhatók: tartalmazhatnak videót, szöveget, képet, illetve ezek variációit,
- szinte tökéletesen lehet targetálni,
- fizethetünk bankkártyával is.
A hirdetések jól kombinálhatók
A Linked jól targetálható
- a célzást terület, ország, tájegység szerint is beállíthatjuk,
- a hirdetésekkel megcélozhatók LinkedIn csoportok is,
- cégekre, iparágakra is lehet tartgetálni, de szűrhetünk akár a cégek alkalmazottainak száma szerint is,
- lehet hirdetni cégvezetőknek, vagy bizonyos pozíciójú embereknek,
- demográfiai adatokra (életkor, nem) alapozott kampányok indítására is van lehetőség.
A LinkedIn arra is biztosít lehetőséget, hogy a szöveges, illetve képes hirdetéseken kívül valamilyen eseményt, szavazást, vagy alkalmazást reklámozzunk, és a statisztikák is nagyon komolynak mondhatók.
A szponzoráció indításánál megadhatjuk, hogy a LinkedInen belül hol szeretnénk hirdetni: kiemelten, vagy a szövegbe olvadva.
Hirdess Te is!
Rácz-Akácosi Attila
Web: motivator.ma
Telefon: 06-20-277-3889
Kis ötletek nagy sikerhez. 7. rész
LinkedIn céges oldalt nagyon egyszerű készíteni, ezen a közösségi csatornán való jelenlét leginkább a B2B vállalkozásoknak kedvez. Gyakorlatilag egy újabb izgalmas csatorna, ahol lehet a követőket gyűjteni, és a követőkkel kommunikálni.
LinkedIn céges oldalt nagyon egyszerű készíteni, ezen a közösségi csatornán való jelenlét leginkább a B2B vállalkozásoknak kedvez. Gyakorlatilag egy újabb izgalmas csatorna, ahol lehet a követőket gyűjteni, és a követőkkel kommunikálni.
2015-08-10
Webes varázslatok
Linkedin: mire jó és hogyan használjuk?
Sokak számára most nagy dolgot árulunk el: létezik közösségi élet a Facebookon túl is! :) Például ha cégvezetőket, felsővezetőket, döntéshozókat, üzletembereket szeretnél elérni, akkor a LinkedIn.com-on aktívan jelen kell lenned és hirdetned is szükséges!
Sokak számára most nagy dolgot árulunk el: létezik közösségi élet a Facebookon túl is! :) Például ha cégvezetőket, felsővezetőket, döntéshozókat, üzletembereket szeretnél elérni, akkor a LinkedIn.com-on aktívan jelen kell lenned és hirdetned is szükséges!
2015-08-06
Webes varázslatok
A közösségi média helyes marketing stratégiája
A közösségi marketing egy hosszú távú, minden területre kiterjedő marketing stratégia része: ha valaki egyszer ráérzett az ízére és a sikerekre, az már nem tud csak úgy kiszállni belőle.
A közösségi marketing egy hosszú távú, minden területre kiterjedő marketing stratégia része: ha valaki egyszer ráérzett az ízére és a sikerekre, az már nem tud csak úgy kiszállni belőle.
2015-07-04
Webes varázslatok