Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.

Nyíregyháza és Amerika! Térben nem, de időben egy helyen!

  •  Sikersztorik
  • 2015-10-22 12:30:00
  • Gál Andrea
És mi a titkuk?
Sokszor mondják, hogy hazánk Budapest központú, de én ezzel most nem szeretnék vitatkozni... Éppen ezért, akik csak a kifogásokat keresik, olvassák el most az ország keleti részében élő fiatalember sikertörténetét, hiszen Nyíregyházára nem csak madarak, hanem megrendelések is szállnak :)

 

Manapság minden cégnek kötelező a webes megjelenés, amely jelentősen meghatározza, hogy mit gondolnak Rólunk leendő és már meglévő partnereink. A Szikora Marcell számára a legfontosabb az ügyfelek megismerése, és az ő igényeiknek megfelelő rendszerek, kampányok felépítése.

 

Marcell szerint a szolgáltatásainknak nincsenek határai, de az hogy személyesen le tudjunk ülni beszélgetni, az nagyon fontos... Az igények megismerése után lehet funkcionálisan is jól működő webes megjelenést tervezni, és a kiváló dizájn már csak ezt követheti. 

 

A Webness Webügynökség milyen szolgáltatásokkal várja a hozzá forduló ügyfeleket?
Akik szeretnének komolyabb, stabilabb, modernebb megjelenést a weben vagy akár offline, azok bátran forduljanak hozzánk.
Vállalunk megbízást grafikai tervezésekben, készítünk kiadványokat, névjegyeket, logókat, weboldaltervet vagy kampányokhoz bármilyen kreatívot.
Programozunk egyszerű céges bemutatkozó oldalakat, de bonyolultabb marketing alapú rendszereket is gyakran készítünk. Emellett bármilyen webes ötletet meg tudunk valósítani - legyen az egy landoló oldal, vagy akár egy nagy közösségi portál. De készítettünk már termelést irányító vagy böngészőben futó adminisztrációs szoftvereket is.
Illetve napjainkban elengedhetetlen az, hogy egy cégnek sikeres online marketingje legyen. Ezt is tudjuk biztosítani. Facebook vagy Adwords hirdetéseket és kampányokat tervezünk és menedzselünk. Értékesítési folyamatokat elemzünk és optimalizálunk.


Összefoglalva az ötlettől a megvalósításon át a vevőszerzésig végigkísérjük ügyfeleink és az ő projektjeik újtát és természetesen ameddig szükség van ránk, addig folyamatos segítséget nyújtunk a további időszakban is.

 

Kik az elsődleges célcsoportotok?
Elsősorban azok megkeresésének örülünk a legjobban, akik elég nyitottak. Akik szeretnek és mernek is belevágni új dolgokba. Akik nem azt nézik, hogy 10 vagy 5 éve mi volt a trend, hanem a jövőbe tekintenek és nagy dolgokat akarnak alkotni.
Általában olyan ügyfelekkel tudunk a leghatékonyabban együttműködni, akik már legalább 1-2 online projektben részt vettek. Tehát volt már weboldaluk, volt már kapcsolatuk a témával, van egy alaptudásuk.
Természetesen nyitva az ajtónk azok számára is, akik újoncak ebben a témában, de céltudatosak és kitartóak.

 

Szolgáltatásod skáláiból, melyiket emelnéd ki és miért?
Nagyon szeretem látni a partnereim arcán, mikor rájönnek, hogy a régi weboldaluk után milyen változást hoz egy teljesen új. Tehát mikor kézzelfogható az, hogy amit az előző weboldalától várt, annak sajnos nem volt realitása.
Egy példa: egy nem mobilbarát, lassú, nem felhasználóbarát, marketingtől abszolút mentes weboldalt cseréltünk egy reszponzív, pörgős, ügyfélcsalogató oldalra, amelyet arculatában is teljesen újjá varázsoltunk. Ráültettünk néhány állandó reklámkampányt és a vásárlók jönnek... Ez az, amihez a legjobban értünk...

 

 

Szolgáltatásod nyújtása nyíregyházi/régiós vagy országos lefedettségű
Kaptunk már megrendelést Budapestről, Miskolcról, Debrecenből, természetesen Nyíregyházáról is. Ezenkívül volt/van ügyfelünk, aki az Egyesült Államokban, Spanyolországban vagy Angliában tevékenykedik... A szolgáltatásainknak nincsenek határai, de az hogy személyesen le tudjunk ülni beszélgetni, az nagyon fontos...

 

A tapasztalatod alapján, a Megrendelőid pontosan tudják, hogy mire van egyáltalán szükségük?
Remek kérdés és a válasz határozottan: NEM. Sajnos az a tapasztalat, hogy egy megkereséskor még az sincs nagyon letisztázva, hogy mi lenne a célja egy kampánynak, weboldalnak. Általános az, hogy azért van rá szükség, mert a piac szereplői szintén rendelkeznek egy hasonlóval és szeretnék is, hogy pont úgy nézzek ki, mint az övék. Szerencsére a jó cégvezetők érzik azt, hogy ez nem elég.
 

A lehető legkorábban abban állapodunk meg, hogy mi is a valódi mozgatórugója a dolgoknak. Közvetlen eladás? Márka kialakítása? Behozni a boltba a vevőt? Rövidtávú vagy hosszútávú a cél? Pontosítjuk azt, hogy milyen ügyfélre vágyik a megrendelő. Ezek az ügyfelek hol találhatóak meg? Melyik a legjobb és legköltséghatékonyabb eszköz az ő megszólításukra? Megvizsgáljuk, hogy egyáltalán van-e szükség weboldalra, vagy csupán egy kisebb és olcsóbb landoló oldal elég lesz ahhoz, hogy a célunkat elérjük.
 

Szeretem a díszeket és a szép tárgyakat, amiket ki lehet tenni az irodában, de a weboldal ne legyen ilyen. Ne az internet polcain porosodjon, hanem dolgozzon meg a ráköltött pénzért, akár egy értékesítő.

 

 

Milyen tipikus hibákkal találkoztál Megrendelőid részéről, melyet a cégeteknek kellett orvosolni?
Ahogy az előző kérdésnél is említettem először a fejekben kell rendet rakni. A tapasztalat az, hogy aki már kipróbált egy-két ügynökséget az gyakran nem találkozott egyetlen kérdéssel sem. Tisztelet a kivételnek! Mintha bemennél egy cipőboltba, elmondanád, hogy szeretnél egy cipőt és kérdés nélkül a kezedbe nyomnak egyet. Te fizetsz és távozol. Tetszik neked, páran megdicsérik mert új - ők meg udvariasak - de az újdonság varázsa elmúlik. Kissé kényelmetlen, hamar kopik az orra, törik a talpa, nem szellőzik.
 

Mennyivel elégedettebb lennél, ha a következő kérdések alapján segített volna az eladó: Hány órát hordja egy nap? Vezet benne, sétál, vagy tömeg közlekedik? Izzadós a lába, vagy nem? Egy évre veszi, vagy öt évre?
 

Ugyanez a helyzet a weblapokat is nézve. Annyi különbséggel, hogy míg cipőből évente 10 párat is vásárolhatsz, addig weboldalból egy élet alatt rendelsz maximum 10-et összesen. A cipőnél megtanulod, hogy mire figyelj oda. Egy weboldalnál ez nem könnyű.
 

Tehát itt felelőssége van az ügynökségeknek és neked is, mint megrendelő. Kérdezz, hagyd hogy kérdezzenek tőled, válaszolj! Tisztázzátok le, hogy melyik lesz a leghatékonyabb, legtermelékenyebb, legoptimálisabb megoldás a számodra.

 

A Webness Webügynökség kiemelt figyelmet fordít az ingyenes tananyagok, blog, szakmai cikkek megjelentetésére, mellyel segítitek a tudásátadást a webes jelenlét érdekében az érdeklődőknek. Elhivatott vagy a tudás átadása, önfejlesztés fontosságát illetően. Miért?
Ismét az előző kérdésre mutatnék rá. Az, hogy tényleg azt adjuk a partnereinknek, amire szükségük van az nem csak az ő érdekük és nem csak számukra kedvező dolog. Nekünk azért fontos ez, mert ha bejön hozzánk valaki egy bizonyos szándékkal és céllal, akkor szeretnénk, hogy a projekt végén ki tudja jelenteni: Elértem a célom! Köszönöm! Ezt pedig csak úgy tudjuk megvalósítani, ha együttműködve dolgozunk. Ehhez pedig szükséges egy alapvető tudás, ami a marketinget, pszichológiát és értékesítést is illeti, vagy egy nyitottság arra, hogy ezeket megismerje. Így nem beszélünk el egymás mellett és a sokszorosát hozhatjuk ki egy ötletből, mint egyébként.
 

Számunkra elsőrangú élmény az, ha egy olyan valaki keres meg bennünket, aki ismeri azokat az eszközöket, amelyeket mi is használunk és javaslunk. Így érdekünk, hogy minden érdeklődőt a legjobb minőségű tananyagokkal lássuk el.

 

 

Mit tartasz kulcsfontosságúnak egy vállalkozás sikeres működtetése kapcsán?
Azt, hogy a tulajdonos folyamatosan egy nagy cél irányába haladjon. Ez a cél fogja meghatározni az összes tevékenységét és döntését. Rá ragad a kollégákra és ők is azonos irányba fognak haladni. Ez fogja meghatározni, hogy milyen tudásra és eszközökre van szükség ahhoz, hogy még közelebb kerüljünk a terveink megvalósításához. Szisztematikusan, lépésenként juthatunk el a legkisebb állapotból a legnagyobbig. Ebbe a fejlődési szakaszba tudunk mi bekapcsolódni és ezt a növekedést tudjuk fokozni, elősegíteni. 

 

 

Bátran keress fel, ha szükséged van ránk mindehhez.

 

 

Szikora Marcell

Webness Webügynökség

Web

Facebook

Tel: +36-70-702-15-30

Megosztás