Reklámok. Reklámok mindenhol...
Az internetes hirdetések mellett a televíziós és a rádiós hirdetésekkel együtt általában a közterületeken kihelyezett “reklámeszközök” segítségével oldhatók meg azok a feladatok, melyeket egy reklámüzenetnek teljesítenie kell.
A közterületen alkalmazott reklámhadjárat nem csak egy termék vagy szolgáltatás ismeretét segíti elő, hanem kiválóan alkalmas a márkaépítésre is.
A gyors információáramlás szükségessé teszi azt, hogy a vállalkozások az üzeneteiket mindenféle megengedett eszközzel eljuttassák a célközönség felé, hiszen a lassú reakció végzetes következményekkel jár a vállalkozásokra nézve.
Die Hard reklám
A kreatív médiahasználatot ma már nem csupán a kampányok részelemeként kell látni, hanem a márkaépítés fontos eszközeként is funkcionál.
A közterületi médiában való megjelenést illetően egyfajta kettősség fedezhető fel. Egyrészt a gyorsuló életvitel mellett egy fix pontot jelent, másrészt a folyton változó világban állandó jelenlétet biztosít.
A legtöbb közterületi médiában használatos megoldás legkevesebb egy hónapig mutatja fix helyen, a nap bármely időpontjában megtekinthetően és kódolhatóan a reklámüzeneteket. Ebben a szegmensben a könnyen értelmezhető üzenetek nagyon fontosak, ha egy bonyolult reklámképet vagy rejtett üzenetet akar megjelentetni a vállalkozás, akkor számára a közterületi média nem a megfelelő eszköz.A közterületi hirdetési eszközökkel az utazó közönséget lehet elérni:
- a gyalogosforgalomban közlekedők figyelmét,
- a dugóhelyzetbe kerülő autósok figyelmét, a
- és a tömegközlekedési eszközökön utazó közönség figyelmét.
A közterületi média területei széles lehetőségeket rejtenek magukban.
Az óriásplakátokon megjelenített információ valamilyen szinten mindig rögzül a fogyasztók emlékezetében. Ha mást nem is, a fogyasztó figyelmét felkelti, további keresésre ad alapot. Az óriásplakátok a nagyméretű képek, tipikusan a termékhez, vállalkozáshoz köthető rövid információk megjelenítésére alkalmasak.
Persze a hirdetési lehetőségek nem csak az óriásplakát alkalmazásából állnak, hiszen ott van még:
- a light poster,
- a járművel oldalán található reklámfelületek,
- a járművek padlózatán,
- a metróállomások járófelületének kihasználása,
- a mozgólépcső oldalán látható balusztrád felületek,
- a közlekedési eszközök megállóiban található korlátok adta lehetőségek.
Nem szabad elfeledkezni a digitális reklámközvetítő felületekről sem:
- kültéri óriáskijelzők, vagyis Led falak,
- digitális plakátok.
Ezek mind mind alkalmasak arra, hogy a nagy közönség felé juttassák el a cégek reklámüzeneteit.
Mi volt a poszt lényege?
Az , hogy van élet az online marketingen túl is, soha nem szabad egyetlen reklámcsatornánál leragadni!!!!!
Rácz-Akácosi Attila
Web: motivator.ma
Telefon: 06-20-277-3889
A vállalkozások számára kész rémálom, ha vásárlóik, ügyfeleik valamilyen okból elkezdik a rossz hírüket kelteni. A problémás üzleti helyzetekből fakadó elégedetlenség valós idejű kezelése mellett érdemes tudni, hogy miképpen is állíthatjuk meg a negatív reklámok áradatát,...
Reklámtárgynak azok a reklámeszközök nevezhetők, melyeket ellenszolgáltatás nélkül adunk oda üzleti partnereinknek, célpiacunk tagjainak, megrendelőinknek, potenciális vásárlóinknak. A
A kisvállalkozások igyekeznek minél több olyan reklámeszközt alkalmazni, amelyek alacsony anyagi ráfordítással, sikeresen használhatók. Most egy olyan reklámeszközt veszünk górcső alá, amiről már egyszer (vagy többször) lemondott a szakma, de még mindig létezik. A szórólap köszöni,...