Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.

Reklámok. Reklámok mindenhol...

  •  Vállalkozz!
  • 2015-07-24 18:45:00
  • Rácz-Akácosi Attila
A vásárlókért folyó brutális verseny szó szerint egyre nagyobb területeket vesz igénybe, újabb és újabb lehetőségeket keresve azért, hogy az értékesítési célú üzeneteket a leggyorsabb, leghatékonyabb módon juttassák el a kiszemelt célközönséghez.

Az internetes hirdetések mellett a televíziós és a rádiós hirdetésekkel együtt általában a közterületeken kihelyezett “reklámeszközök” segítségével oldhatók meg azok a feladatok, melyeket egy reklámüzenetnek teljesítenie kell.

A közterületen alkalmazott reklámhadjárat nem csak egy termék vagy szolgáltatás ismeretét segíti elő, hanem kiválóan alkalmas a márkaépítésre is.

A gyors információáramlás szükségessé teszi azt, hogy a vállalkozások az üzeneteiket mindenféle megengedett eszközzel eljuttassák a célközönség felé, hiszen a lassú reakció végzetes következményekkel jár a vállalkozásokra nézve.

Die Hard reklám

 

A kreatív médiahasználatot ma már nem csupán a kampányok részelemeként kell látni, hanem a márkaépítés fontos eszközeként is funkcionál.

A közterületi médiában való megjelenést illetően egyfajta kettősség fedezhető fel. Egyrészt a gyorsuló életvitel mellett egy fix pontot jelent, másrészt a folyton változó világban állandó jelenlétet biztosít.

A legtöbb közterületi médiában használatos megoldás legkevesebb egy hónapig mutatja fix helyen, a nap bármely időpontjában megtekinthetően és kódolhatóan a reklámüzeneteket. Ebben a szegmensben a könnyen értelmezhető üzenetek nagyon fontosak, ha egy bonyolult reklámképet vagy rejtett üzenetet akar megjelentetni a vállalkozás, akkor számára a közterületi média nem a megfelelő eszköz.A közterületi hirdetési eszközökkel az utazó közönséget lehet elérni:

  • a gyalogosforgalomban közlekedők figyelmét,
  • a dugóhelyzetbe kerülő autósok figyelmét, a
  • és a tömegközlekedési eszközökön utazó közönség figyelmét.

A közterületi média területei széles lehetőségeket rejtenek magukban.

Az óriásplakátokon megjelenített információ valamilyen szinten mindig rögzül a fogyasztók emlékezetében. Ha mást nem is, a fogyasztó figyelmét felkelti, további keresésre ad alapot. Az óriásplakátok a nagyméretű képek, tipikusan a termékhez, vállalkozáshoz köthető rövid információk megjelenítésére alkalmasak.

Persze a hirdetési lehetőségek nem csak az óriásplakát alkalmazásából állnak, hiszen ott van még:

  • a light poster,
  • a járművel oldalán található reklámfelületek,
  • a járművek padlózatán,
  • a metróállomások járófelületének kihasználása,
  • a mozgólépcső oldalán látható balusztrád felületek,
  • a közlekedési eszközök megállóiban található korlátok adta lehetőségek.

Nem szabad elfeledkezni a digitális reklámközvetítő felületekről sem:

  • kültéri óriáskijelzők, vagyis Led falak,
  • digitális plakátok.

Ezek mind mind alkalmasak arra, hogy a nagy közönség felé juttassák el a cégek reklámüzeneteit.

Mi volt a poszt lényege?

Az , hogy van élet az online marketingen túl is, soha nem szabad egyetlen reklámcsatornánál leragadni!!!!!

Facebbok

Rácz-Akácosi Attila

Web: motivator.ma

Telefon: 06-20-277-3889

Megosztás
Szájmarketing, avagy ezt csináld ha rossz híredet keltik
A vállalkozások számára kész rémálom, ha vásárlóik, ügyfeleik valamilyen okból elkezdik a rossz hírüket kelteni. A problémás üzleti helyzetekből fakadó elégedetlenség valós idejű kezelése mellett érdemes tudni, hogy miképpen is állíthatjuk meg a negatív reklámok áradatát,...
   2015-07-27    Vállalkozz!
Így lesz tökéletes a reklámajándékod: 10 tipp a sikerhez!
Reklámtárgynak azok a reklámeszközök nevezhetők, melyeket ellenszolgáltatás nélkül adunk oda üzleti partnereinknek, célpiacunk tagjainak, megrendelőinknek, potenciális vásárlóinknak. A
   2015-07-23    Vállalkozz!
A szórólap is lehet hatékony!
A kisvállalkozások igyekeznek minél több olyan reklámeszközt alkalmazni, amelyek alacsony anyagi ráfordítással, sikeresen használhatók. Most egy olyan reklámeszközt veszünk górcső alá, amiről már egyszer (vagy többször) lemondott a szakma, de még mindig létezik. A szórólap köszöni,...
   2015-06-08    Vállalkozz!