Sikergyilkosság: a rendszeres alkoholfogyasztás gátolja a pénzszerzést?
A Bain & Company cég egy olyan felmérést hozott az elmúlt napokban a nyilvánosságra, amiben azt elemezte, hogy mennyit keresnek azok az emberek, akik isznak alkoholt, és mennyit azok, akik nem.
A felmérés alapján egy átlagos cégen belül dolgozó embereknek:
- a 40-50%-a rendszeresen fogyaszt alkoholt,
- a 30%-a pedig csak alkalmanként, időszakosan,
- a maradék 20% pedig évente csak egyszer-kétszer, vagy egyáltalán nem is fogyaszt alkoholt.
A cégvezetőknél, vagy csoportvezetőknél azok bizonyultak a sikeresebbnek, akik alkoholt fogyasztanak, mivel ők azt vallották, ezáltal oldódik bennük a stressz, ami miatt jobban oda tudják tenni magukat a munkájuk során.
A beosztottaknál nagyon megoszlott volt ez az arány, mivel az alkoholt nem fogyasztók köréből is voltak olyanok, akik jól kerestek, de a magasabb keresetű dolgozók inkább az időszakos fogyasztók köréhez tartoztak.
A felmérést végző cég szerint mindenki a maga bevallása szerint töltötte ki a tesztet, vagyis lehet, hogy néhol nem is az igazság került a lapra, így ezt a felmérést mindenki saját felfogása, és életképe szerint kell hogy értelmezze. :)
De jön a hétvége, és…J) De azért mértékkel!
Rácz-Akácosi Attila
Web: motivator.ma
Telefon: 06-20-277-3889
Őszintén ki merem jelenteni, hogy ha az összes iskolai tankönyvet, amit életem során meg kellett tanulnom, egymás mellé tenném, akkor sem érnének annyit, mint az a két könyv, ami az élethez való viszonyomat most és a jövőben is meg fogja határozni.
A Forbes Magazin augusztusi számának friss összeállításából kiderül, hogy melyek a leggazdagabb magyar családok, illetve hogyan építették fel és mennyiből működnek a többször generációkon átívelő cégbirodalmak.
Mit jelent a rugalmasság az üzleti életben? Pótolható vagy pótolhatatlan? Hogyan érhetjük el és hogyan tarthatjuk meg? Ezekre a kérdésekre keressük a választ a következő írásban.