Így nevezze el a termékeket, hogy a Google imádja őket!
A következőkben bemutatjuk, hogyan érdemes elnevezni a termékeket, hogy igazi Google-csemege válhasson belőlük!
1. Olyan szavakat használjunk, amiket a vevők is használnak!
Ha a vevő arra keres, hogy „notebook”, akkor a termékeket ne „laptop”-nak nevezzük el. Ha a vevő arra keres, hogy „kék”, akkor a terméknévben ne „türkiz” legyen. Ennek előnye egyértelmű: semmi értelme jó helyen szerepelni olyan szavakra, amikre a vevők nem keresnek.
2. Kategória kifejezések szerepeltetése a terméknévben!
Gyakori hiba, hogy a termékeinknek adunk valamilyen fantázianevet (pl. „Summer Dream”), amiből egyrészt nem derül ki, hogy mi az, másrészt a vevők jó eséllyel nem arra fognak keresni. Ezért célszerű mögé írni, hogy „Summer Dream női ruha”.
Ennek egy olyan előnyös bónuszhozadéka is van, hogy a belső linkekben is jóval többször fog így szerepelni a „női ruha” kulcsszó, így az adott áruházat (vagy legalábbis kategória oldalt) is erősíteni fogja ezekre a kulcsszavakra! Ráadásul a kategória oldalunkon is többször fog szerepelni a kategória legfontosabb kulcsszava (a termékek listázása miatt), így kulcsszó sűrűséget tekintve is csak nyerhetünk a dolgon.
3. Gyártó szerepeltetése a terméknévben
Ha a gyártó (a brand) ismert, akkor szintén érdemes szerepeltetni a keresésben. Tehát pl. a „EF-552PB-1A4” nevű órát érdemes „Casio Edifice EF-552PB-1A4”-ként elnevezni, vagy az előző pont alapján még inkább „Casio Edifice EF-552PB-1A4 férfi óra”-nak.
4. Cikkszám, gyártói cikkszám szerepeltetése a terméknévben
Az előző példából kiindulva: az, hogy „Casio Edifice férfi óra” önmagában kevés lenne, és ez inkább egy kategória oldalnak felelne meg, mint optimalizációs kifejezés. Célszerű hát azt a cikkszámot vagy kulcsszót is beletenni, amire a vevők keresnek, amikor ezt az adott terméket keresik (érdemes ellenőrizni, hogy a piacunkon szoktak-e cikkszámra keresni a vevők).
Összegezve a dolgot, azt mindenképpen érdemes megvizsgálnunk, hogy a piacunkon mire (és legfőképpen hogyan) keresnek az emberek. Nem szabad pusztán a saját keresési szokásainkat alapul venni a termékek elnevezésénél!
A keresési szokások megismeréséhez nem árt meglátogatni az alábbi oldalt: https://adwords.google.com/o/KeywordTool
Itt ugyanis kaphatunk egy becslést arra vonatkozóan, hogy a megadott kulcsszavakra havi szinten mekkora számú keresés történik.
Ha kérdésed van, keress minket!
WebShop Experts
www.webshopexperts.hu
Tel: 06-1-234-5011
Fax: 06-52-445-880
A remarketing egy egyszerű koncepción alapul: minél többször találkozik egy adott ember az üzenetünkkel, annál nagyobb eséllyel fog tőlünk vásárolni. Ha viszont nincs a multikhoz hasonló reklámbüdzsénk, akkor célszerű csak azok felé kommunikálni intenzíven, akik már a termékeink...
Bárki, aki régebb óta foglalkozik az e-kereskedelemmel szembesült azzal a problémával, amikor le kell cserélni egy webáruházat. Rosszabb esetben maga a domain is változik, jobb esetben "csak" a webshop motor és a design, legjobb esetben csak a design. Minél több minden változik, annál...