Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.

James Bond még egy divatmárkán is segít

  •  Lifestyle
  • 2015-11-13 16:00:00
  • investor.hu
Az Investor.hu cikkéből kiderül, hogy a 007-es a filmvásznon a világot menti meg, a valóságban viszont kisebb léptékben gondolkodik. A filmbéli hős egy rég elfeledett márkájú napszemüveget visel, amely viszont még a mai napig létezik. Naná, hogy hamarosan mindenki ilyet akar majd – a céghez pedig dől a lé.

 

James Bond mindig gondosan megválogatta ruhadarabjait és kiegészítőit. A mozisorozat legújabb filmjében, a Spectre egyik kiemelt jelenetében a királynő ügynöke – akit Daniel Craig alakít – egy Tom Ford kabátban feszít, szemeit viszont egy sokak számára eddig ismeretlen márkájú napszemüveg óvja a bevetést nyilván zavaró fényektől. Pedig a bőrből készült oldalsó árnyékolókkal is felszerelt divatcikket az idősebb generáció még ismerheti: ez egy Vuarnet Glacier szemüveg – a Vuarnet 1984-ben a Los Angeles-i olimpia szponzora is volt.

Ingyen adták oda James Bondnak

A Bloomberg azt írta egyébként, hogy a cég nem fizetett a Bond-filmes megjelenésért, a készítők maguktól adták a főszereplőre az egyik gyárukból kikerült szemüveget. Az is csak véletlen egybeesés a lap szerint, hogy a Vuarnet épp azt a modellt készül újra piacra dobni, ami a 007-es ügynök orrán is feszít. Egy ilyen napszemüveg nem is olcsó, 600 dollárt kérnek darabjáért.

 

A Vuarnet Glacier napszemüveg, amit Daniel Craig viselt a legújabb James Bond filmben - Forrás: Vuarnet

 

De mi fán terem a Vuarnet?

A Vuarnet márkanév egy londoni székhelyű cég, a Neo Investment Partners tulajdonában van, a cég ráadásul mára már nagyon össze is ment: az idei évben 10 millió dollár bevételt terveznek egy 78 milliárd dolláros piacon. A cég vezérigazgatója viszont kitart amellett, hogy még így, összezsugorodva sem szabad semmit feladni a '84-es elvekből.

 

Hiába árasztja el a piacot – és keres milliárdokat – műanyaglencsékkel szerelt napszemüvegekkel például a Ray-Ban gyártója, a Luxottica, a Lionel Giraud vezetése alatt álló vállalat még mindig üvegből készíti termékeinek fő alkotóelemét. Nem Kínában, hanem egy Párizs melletti üzemben. Az üveg tisztább látást biztosít – mondja Giraud.

 

Újra befuthat a márka

Az elveknek ára van: egy Vuarnet szemüveg háromszor annyiba kerül, mint mondjuk egy Ray-Ban Wayfarer.

Azzal, hogy a filmben James Bond is ilyen szemüveget visel, felhívja a különlegességeket keresgélő fogyasztók figyelmét a márkára, aminek nagyon jó hatása lehet a későbbi eladásokra – mondta a Bloomberg-nek Rebecca Robins, a világ Interbrand tanácsadócég egyik vezetője. És, hogy mit kezd a hirtelen jött népszerűséggel a cég? A lehető legtermészetesebb módon leépít: Franciaországban – ahonnan a bevételek 80 százaléka származik – hamarosan bezárják az értékesítési pontok felét. A cél, hogy még elérhetetlenebbé, még exkluzívabbá, ezáltal még keresettebbé tegyék termékeiket.

 

Amerikában viszont terjeszkednének, és ha már újra nevük lett a luxusiparban, együttműködnének más márkákkal is.

Forrás: Invetor.hu

Megosztás
Kutyaóltól a penthouse-ig
Az investor megmutatja, hogy hol lehet még rést találni ott is, ahol pedig elméletileg már nem lehet újat mondani.
   2015-11-16    Sikersztorik
Miután EZT elolvastad, elkezdesz kevesebbet beszélni, és többet figyelni
Csodás képességgel vagyunk megáldva – ez pedig a “beszéd”. A nyelv igazi ajándék. Olyan ajándék, amellyel képesek vagyunk kifejezni érzéseket, érzelmeket, gondolatokat és terveket. De sajnos, mint minden ajándék, úgy a túlzásba vitt beszéd is nem várt eredményekhez vezet.
   2015-11-14    Lifestyle
James Bond visszatért és vele a márkák is
Az Investor összeszedte, hogy mely márkák köthetőek leginkább Ian Fleming legendássá vált titkosügynökéhez, magához James Bondhoz. Olvassátok!
   2015-11-11    Lifestyle