19 tanács webáruházaknak a karácsonyi üzleti sikerért!
A jól megválasztott karácsonyi ajándék akkor lesz hatékony, ha érzéseket vált ki a megajándékozottból, és nem egy unalmas tucat darab. Egy céges ajándék akkor mondható sikeresnek marketing szempontból, ha elérjük vele, hogy az ünnepek elmúltával is folyamatosan szem előtt legyünk. Ha pedig folyamatosan a megajándékozottunk szeme előtt tudunk maradni, akkor rögzül a brand-ünk neve és nem felejt el minket.
Íme összefoglaljuk Nektek a leglényegesebb elemeket, hogy az ünnepi értékesítéssel csúcsokat döntsél!
És mire figyelj, mire helyezz nagy hangsúlyt? Hát ezekre:
1. Tanuljunk a múltból
2. Szerezzünk új vevőket még a szezon előtt
3. Fektessünk több energiát az email marketingbe
4. Igazítsuk weboldalunk dizájnját az ünnephez
5. Gondoljuk újra top ajánlatainkat
6. Ajándékcsomagolás
7. Kommunikáljuk hangsúlyosabban a visszaküldési feltételeket
8. Biztosítsuk az ingyenes szállítást legalább pár napig
9. Kínáljunk ajándékutalványokat
10. Legyünk aktívabbak a közösségi oldalakon is
11. Támogassunk egy nemes ügyet
12. Koncentráljunk a tartalommarketingre
13. Használjuk ki a fizetős marketingben rejlő lehetőségeket
14. Kommunikáljuk hangsúlyosabban a szállítási információkat
15. Emeljük ki az ügyfélszolgálatunkat
16. Gondolkozzunk el az élő chat lehetőségén
17. Ne feledkezzünk meg az ünnepnapokról sem!
18. Gondoljunk a jövőre
19. Célszerű létrehoznunk egy ünnepi kampány naptárat!
Sok Sikert kívánok!
Gál Andrea
Vállalkozók vagyunk. Célunk elsőnek lenni. Meg akarjuk előzni a konkurenseket. Minden évben túl akarjuk szárnyalni az előző évi forgalmat. Mi szeretnénk lenni a legismertebbek a piacunkon és a vevők fejében. Ez természetes! Kíváncsi vagy, hogy ez hogy lehetséges a Google rendszerében?
A karácsonyt megelőző időszakra minden e-kereskedőnek fokozottan fel kell készülnie, különben komoly bevételektől eshet el, és nézheti, ahogy a konkurensei felülkerekednek az ünnepi időszakban.
Az e-kereskedelemben a karácsonyt megelőző ünnepi időszak kiemelten fontos, mivel ilyenkor az éves bevételének akár 40 százalékát is realizálhatja egy webáruház. A statisztikák szerint ebben az időszakban rendkívüli mértékben megnő mind a látogatók száma, mind a vásárlási...