Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.

A siker kulcsa az egyszerűség lábtörlője alatt rejlik

  •  Vállalkozz!
  • 2015-09-19 09:10:00
  • Rácz-Akácosi Attila
Tudtad, hogy minden vállalkozás versenypiac előnyt teremtheti meg magának, amennyiben egyszerűségre törekszik? De mit is jelent ez?

 

A világ 200 legnagyobb vállalata – saját falain belül is – bonyolult irányítási rendszert, menedzsmentet, kommunikációs csatornát és szélesen felduzzasztott termékportfóliót működtet, ez pedig a profitjuk mintegy tíz százalékát fel is emészti.

Ahhoz, hogy egy cég sikeres legyen a jövőben is, ráadásul a versenypiacon jelentős előnyt teremtsen magának szükséges, hogy a vezetők újra átgondolják a vállalati erőforrásokkal kapcsolatos lehetőségeiket, a termékfejlesztéssel kapcsolatos elképzeléseiket, és az innovációs terveiket.

 

Az egyszerűsítés innovációs tervek alapja kell, hogy történjen.

 

Egy apró tipp

Sok kutatás járja körül a vállalati egyszerűsítés hatását a vásárlói elégedettség kérdésében, és az eredményük mutatja, hogy a vevők szívesen használnák az egyszerűbb kommunikációs lehetőséget a nagyobb márkák esetében.

A kommunikáció egyszerűsítése hosszabb távon is kifizetődő a vevők megtartása, a márkához fűződő lojalitás és márka további megítélésben. Ez pedig hosszú távon csakis profitnövelő tényezőként jelenik meg a vállalatok számára.

Alan Siegel szavaival élve – „Az egyszerűség nem egy trend. Az egyszerűség szükségszerűség.”

 

Rácz-Akácosi Attila

Web: motivator.ma

Telefon: 06-20-277-3889

 

 

Megosztás
Amikor egy csepp vérből is dől a pénz
Van, aki rázza a rongyot, de van olyan is, aki tudomást sem vesz a sok pénzéről. Még nincsenek 35 évesek, de már most a világ tetején állnak. Bemutatjuk a világ tizenegy leggazdagabb fiatalját.
   2015-10-26    Lifestyle
10 mondatkezdés, amivel hazavághatsz egy üzleti tárgyalást
A kommunikáció az üzlet olaja. Egyfelől segít, hogy gördülékenyebben szülessen meg egy megállapodás, másfelől hatalmasat lehet rajta zakózni. Biztos kerültél már olyan helyzetbe te is, amire kínos visszaemlékezni, és azt kívánod, bár visszaszívhatnád azokat a mondatokat, amiket...
   2015-09-30    Tippek
Hogyan állnak a vevők az áraidhoz?
A vevők magatartása az árakat illetően a szakkönyvek szerint a következő: “ugyanazon termék esetén az alacsonyabb áron a vevők általában többet vásárolnak”. Pont.
   2015-09-24    Tippek