Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.

A webáruházak 4 leggyakoribb hibája

  •  Webes varázslatok
  • 2015-09-25 19:35:00
  • www.webshopexperts.hu
Itt egy négy pontos lista azokról a leggyakoribb hibákról, melyek rövid úton sikertelenségre ítélik akár a "vadi új" webáruházát is.

 

1. Egy komolytalan weboldal.

Ha az online boltja úgy néz ki, mintha csak sebtében lett volna össze dobva, ha azt sugallja, hogy az eladó sem veszi komolyan az üzletét, akkor a vevők máshol fognak vásárolni. A weboldala biztosítja a fő kapcsolatot Ön és vevőközönsége közt, s mint ilyennek, profizmust kell sugallnia, hiszen ez garantálja, hogy az ügyfelek is éppoly komolyan vegyék üzletét.

Mutassa meg vevőinek, hogy Ön igenis komolyan gondolja a boltját, Önnél bátran vásárolhatnak, és ne ítélje online üzletét már a weboldalával alapból kudarcra.

 

2. Gyenge marketing.

 Sokan azt tartják, az ügyfelek majd véletlenül be fognak esni hozzájuk. De mivel milliónyi hasonló weboldal versenyez egy korlátozott számú közönségért (és a számuk egyre nő), ez egyre kevésbé valószínű. Ha nem hirdeti online üzletét, akkor alacsonyak az esélyei a vevőközönség hatásos becsalogatására. A jó hír viszont az, hogy nincs szüksége költséges megoldásokra üzletének hatékony hirdetésére. Célzott internetes újságok, portálok, apróhirdetések és kulcsszavak nagyon költség-hatékony módját képezik azon üzletfelek elérésére, melyek eleve érdekeltek lehetnek a szolgáltatásaiban.

 

3. Gyenge vevőszolgálat.

Ha nem tudja megtartani a jelenlegi ügyfeleit, az újakat felejtse is el! A szó gyorsan száll az Interneten, s elég lehet akár egyetlen elégedetlen vevő is, hogy a szóbeszéd egy, a cége bukásához vezető lavinát indítson el. Ez azon boltokra is vonatkozik, melyek nem teszik ki elég látványosan az elérhetőségeiket… A vevők számára ez annak az érzését keltheti, hogy szükség esetén nincsen kihez fordulniuk, s ez eladáscsökkenésekhez vezethet. De nincs feltétlenül szükség 24 órás telefonos ügyeletre sem, gyakran elég lehet egy e-mail cím és egy pár szó a várható válaszidőről (amit viszont be is kell tartani).

 

4. Egy elavult weboldal.

Ha már több hónapja nem frissítette az oldalát, úgy könnyen egy halott cég érzését keltheti. Ha egy kicsit is felújítja a terméklistáját, egy kevés információt ad hozzá, néhol átszerkeszti az oldalát, az már az elég ahhoz, hogy a vendégek lássák, törődik az oldalával és van érdeke az üzletében. Kevés lehangolóbb dolog van, mint a „Híreink” menüpont alatt egy évvel ezelőtti híreket látni…

Ez a 4 hiba jelentheti a különbséget siker és bukás között, és csak mert elkészült a weboldala, még nincs vége a munkának! Az online bolt ugyanúgy munkát és odafigyelést igényel, mint egy sarki közért. Ha elhanyagolja az üzletét, nem lesz hiány a vevőközönsége elcsábításában érdekelt konkurenciában.

 

Ha kérdésed van, keress minket!

 

WebShop Experts

www.webshopexperts.hu

Tel: 06-1-234-5011

Fax: 06-52-445-880

 

Megosztás
Legyen céges blogod!
A tartalomfejlesztés jelentőségéről és a lehetőségeiről már sokszor beszéltünk, de külön szót érdemel az úgynevezett céges blogolás, ami minden kis- és középvállalkozás számára remek marketing eszközt jelent.
   2015-09-24    Webes varázslatok
Szeretnél több barátot, megrendelőt, ügyfelet? Akkor így emailezz!
Sok minden múlik azon, hogy mit és hogyan kommunikálsz a munkatársaiddal, az üzlettársaiddal, illetve a leendő ügyfeleiddelaz online világban. Ha úgy érzed, hogy valami nem stimmel ezen a téren (vagy nem vagy elég eredményes), akkor itt a lehetőség, hogy javítsd a hibáidat!
   2015-09-20    Webes varázslatok
Logisztika az e-kereskedelemben
Az internetes bolt nagyon leegyszerűsítve gyakorlatilag egy házhoz-szállító szolgálat, éppen ezért a logisztika igen nagy jelentőséggel bír az elektronikus kereskedelemben, és minden sikeres internetes boltra jellemző az igen kiforrott és hatékony logisztikai rendszer.
   2015-09-17    Webes varázslatok