Szeretnél több barátot, megrendelőt, ügyfelet? Akkor így emailezz!
Sok minden múlik azon, hogy mit és hogyan kommunikálsz a munkatársaiddal, az üzlettársaiddal, illetve a leendő ügyfeleiddelaz online világban. Ha úgy érzed, hogy valami nem stimmel ezen a téren (vagy nem vagy elég eredményes), akkor itt a lehetőség, hogy javítsd a hibáidat!
Így küldj mailt:
- A kapcsolat kiépítéséhez idő kell, és ne csak akkor keress meg másokat, ha égetően szükséged van valamire, mert az nem kapcsolat, hanem csak kihasználása a másik személynek!
- Ne ronts ajtóstul a házba! A leveleidet kezd egy barátságos köszöntéssel, érdeklődj a címzett állapotáról, vagy köszöntsd névnapja alkalmából, és csak eztán térhetsz a lényegre!
- A levél miről vagy kiről szól? Rólad vagy a projektről? Ha te szerepelsz sokat a levélben, azzal lekicsinyled a közös munkát – írd át úgy, hogy ne te legyél a főszereplő!
- Miután nem mindig tudhatod előre, hogy címzett mivel is foglalkozik éppen, nem biztos, hogy jó időben küldöd a leveleidet. Ha nem sürgős, akkor inkább várj a levél küldésével, ha viszont sürgős választ vársz, azt jelezd a tárgy mezőben! Egy-egy hirtelen adódott apró problémával kapcsolatban hétvégén is küldhetsz választ, hiszen egy rövid üzenet mindig megnyugtatja az aggódó ügyfelet, kapcsolatot.
- A túl sok címzettel az a baj, hogy szinte felkínálod annak lehetőségét, hogy üzeneted a későbbiek folyamán olvasatlanul töröljék a postafiókból – annak ellenére, hogy egyszer tényleg érdekelheti a mondanivalód a címzettet. Csak annak küldj üzenetet, akit érdekelhet is a leveled tartalma, feleslegesen ne terheld a másikat! Hiszen fordított esetben te sem örülnél…
- A levelek címzettjeiről tudj meg minél többet!
- Egy projektben előfordulhatnak késések, olyan problémák jelentkezhetnek, amiket nem látsz előre. Írj a projekt aktuális állapotáról, hiszen az ügyfélnek fontos az, amit együtt csináltok, de ha nem tud róla semmit, akkor a teljes kétségbeesésig is eljuthat az információhiánya miatt. Te hogyan éreznéd magad, ha várnál egy levelet, ami nem és nem érkezik meg???
- A hosszú leveleket nagyon kevesen olvassák el, főleg, ha nem is számít a levélre a címzett. Alaposan nézd át, tényleg akkora terjedelemben kell megírnod a leveleidet, amekkorában elkészültek!
- A kapcsolattartás és a kapcsolatteremtés nem feltétlenül csak az e-mailre koncentrálódhat, érdemes más kommunikációs csatornát is használnod!
10 tipikus hibalehetőség a honlapodon, amit ellenőrizz!
Az online marketing nem csak arra mutat rá, hogy mit kell tenni a világhálón sikerért, hanem arra is, hogy milyen hibákat kell elkerülni. Az alábbi tíz hiba többnyire megtalálható a weboldalakon, ha te nagyobb konverziót szeretnél elérni, ellenőrizd a lista alapján a saját oldaladat,...
Az online marketing nem csak arra mutat rá, hogy mit kell tenni a világhálón sikerért, hanem arra is, hogy milyen hibákat kell elkerülni. Az alábbi tíz hiba többnyire megtalálható a weboldalakon, ha te nagyobb konverziót szeretnél elérni, ellenőrizd a lista alapján a saját oldaladat,...
2015-10-21
Webes varázslatok
Mit lát meg áruházunkon a vevő?
Az áruházunk oldalai tele vannak információval, de hogyan érhetjük el, hogy azokat el is olvassa valaki, avagy hogyan tudjuk tudatosan befolyásolni a látogatók viselkedését?
Az áruházunk oldalai tele vannak információval, de hogyan érhetjük el, hogy azokat el is olvassa valaki, avagy hogyan tudjuk tudatosan befolyásolni a látogatók viselkedését?
2015-10-09
Webes varázslatok
A webáruházak 4 leggyakoribb hibája
Itt egy négy pontos lista azokról a leggyakoribb hibákról, melyek rövid úton sikertelenségre ítélik akár a "vadi új" webáruházát is.
Itt egy négy pontos lista azokról a leggyakoribb hibákról, melyek rövid úton sikertelenségre ítélik akár a "vadi új" webáruházát is.
2015-09-25
Webes varázslatok