Mit lát meg áruházunkon a vevő?
Az áruházunk oldalai tele vannak információval, de hogyan érhetjük el, hogy azokat el is olvassa valaki, avagy hogyan tudjuk tudatosan befolyásolni a látogatók viselkedését?
Ami különösen érdekes az az, hogy a megfelelően elhelyezett főcímek és képek hogyan befolyásolják a vásárlók tetteit a weblapon. Három eredmény különösen megkapó:
- A látogatók nem igazán nézik meg a nagy, homogén, téglalap alakú képeket.
- Az emberek nem vizsgálják meg alaposan a képeket, de egyfajta „kiindulópontnak” használják.
- Az embereket ábrázoló képek jobban vonzzák a tekintetet más képekkel ellentétben. Minél személyesebb a kép, annál erősebb. Az alkalmazottakat ábrázoló képek jobban szerepelnek, mint egy vezetőt ábrázoló kép. Ugyanakkor itt sem szabad a ló túlsó oldalára esni, néha a legfontosabb elemektől is elvonják ezek a figyelmet, így a tesztelés továbbra is nagyon fontos.
- A képek alatti szövegeket mindenki elolvassa
- Ezen a képen jól látható, hogy elsősorban a főcímre, illetve a jobb oldalon található férfit ábrázoló képre esett a látogatók pillantása.. A másik kép talán még jobb, hiszen ez már konkrétan a BestBuy webáruház egyik kategória oldalát mutatja be
-
Itt, mint látható a vásárlók tekintetét elég tudatosan befolyásolták, mindenki pont oda néz, ahova a készítők szeretnék. Az oldal konkrétan egy notebook választó. Mint látható, a notebook-kategóriákat ábrázoló képek alatti szövegek (a tényleges menü) igen-igen sok figyelmet kaptak, és ez is volt a készítők célja.
Webáruház teszt: az ingyenes házhozszállítás jelentősége
Milyen hatása van az ingyenes házhoz szállítás bevezetésének, avagy mennyire érdemes azt hangsúlyozni?
Milyen hatása van az ingyenes házhoz szállítás bevezetésének, avagy mennyire érdemes azt hangsúlyozni?
2015-09-23
Webes varázslatok
Szeretnél több barátot, megrendelőt, ügyfelet? Akkor így emailezz!
Sok minden múlik azon, hogy mit és hogyan kommunikálsz a munkatársaiddal, az üzlettársaiddal, illetve a leendő ügyfeleiddelaz online világban. Ha úgy érzed, hogy valami nem stimmel ezen a téren (vagy nem vagy elég eredményes), akkor itt a lehetőség, hogy javítsd a hibáidat!
Sok minden múlik azon, hogy mit és hogyan kommunikálsz a munkatársaiddal, az üzlettársaiddal, illetve a leendő ügyfeleiddelaz online világban. Ha úgy érzed, hogy valami nem stimmel ezen a téren (vagy nem vagy elég eredményes), akkor itt a lehetőség, hogy javítsd a hibáidat!
2015-09-20
Webes varázslatok
5 kreatív megoldás a vásárlók elkápráztatására
Bármilyen termékek is sorakozzanak webáruházunk virtuális polcain, egy dolog mindig fontos lesz a számunkra: a vevő. Az alábbi cikkben pár olyan módszert szeretnénk bemutatni, amely nem túl bonyolult, nem is túl időigényes, mégis nagyban növelheti a vásárlók elégedettségét.
Bármilyen termékek is sorakozzanak webáruházunk virtuális polcain, egy dolog mindig fontos lesz a számunkra: a vevő. Az alábbi cikkben pár olyan módszert szeretnénk bemutatni, amely nem túl bonyolult, nem is túl időigényes, mégis nagyban növelheti a vásárlók elégedettségét.
2015-08-18
Tippek