Adwords szövegírás tippek
Az évvége az online vállalkozás esetén gyakran szól arról, hogy a cégvezető gondolatban már a következő évre készül: új terveket szövöget a még több ügyfél megszerzéséhez, amihez hozzátartozik az online hirdetések hatékonyságának átgondolása is. Aki ebben a cipőben jár, annak íme pár rövid, de hatékony tanács az Adwords kampány átgondolásához!
A hatékonyan hirdetéseknek van pár titka. Miket kell kommunikálnod a célpiacod felé?
A célpiacot irányítani kell, használj “utasító” igéket!
- Miben különbözöl a többitől? A hirdetésedben mindig emeld ki, hogy Te mitől vagy különleges. Például ingyenes a kiszállítás, vagy az átlagosnál eltérő a raktárkészleted, 24 órás határidőben gondolkodsz. Ki kell emelni miben vagy jobb, mint a többi versenytársad!
- Árak, akciók: A vevők mindig a legjobb feltételekkel keresnek ajánlatokat. Ha van akciód írd bele a hirdetésedbe, az egyedi árakat is, és ha van, akkor kínálj olyan ajánlatot, melyeket nem lehet visszautasítani.
- „Mondd meg, mit tegyek”: A hirdetésed megtekintőit irányítani kell, ezért lehetőleg használj utasító igéket, például a „kattints ide”, „töltsd ki” felszólítások nagyban erősítik a hirdetésed hatékonyságát.
- Használd a kulcsszavaid! A hirdetéseid szövegezésében, de még a címében is használd a fontosabb kulcsszavaidat, hiszen ezzel a pontosabb találati lehetőséget adod meg a hirdetésednek, így előrébb kerülhet a hirdetésed a találati listában.
- Legyen egyértelmű a céloldalhoz! Ha használt autókat hirdetsz, akkor az autós oldal legyen az érkezési oldal – landing oldal. Ha csak egy bizonyos autót szeretnél eladni, akkor az adott autó oldala legyen a landing oldal.
- Tesztelj! Minimum háromféle hirdetésed legyen, és egy hétig teszteld őket, melyik hozz a jobb minőségű látogatókat. Amelyik nem működik rendesen töröld, és írj helyette másikat.
Ennyi.
Rácz-Akácosi Attila
Web: motivator.ma
A 10 Leghíresebb Growth Hack
Ez a cikk azzal a céllal jött létre, hogy segítsen a vállalkozásodnak a növekedésben. Az alábbi 10 híres példából inspirációt és ötletet tudsz meríteni. A legnagyobbak történeteiből rá lehet eszmélni, hogy sokszor a legapróbbnak tűnő growth hack módszerek hozzák a legtöbb...
Ez a cikk azzal a céllal jött létre, hogy segítsen a vállalkozásodnak a növekedésben. Az alábbi 10 híres példából inspirációt és ötletet tudsz meríteni. A legnagyobbak történeteiből rá lehet eszmélni, hogy sokszor a legapróbbnak tűnő growth hack módszerek hozzák a legtöbb...
2016-02-02
Webes varázslatok
On-page SEO útikalauz: 25 technika a Google helyezésed javításához 1 rész.
A teljes keresőoptimalizáláshoz minden vállalatnak egyedi stratégiára van szüksége, nincsenek dobozos megoldások. Aki profin csinálja, annak is rengeteg türelemre van szüksége: a fehér kalapos (white hat) SEO-ban az azonnali hasznot hajtó megoldás olyan ritka, mint a fehér holló.
A teljes keresőoptimalizáláshoz minden vállalatnak egyedi stratégiára van szüksége, nincsenek dobozos megoldások. Aki profin csinálja, annak is rengeteg türelemre van szüksége: a fehér kalapos (white hat) SEO-ban az azonnali hasznot hajtó megoldás olyan ritka, mint a fehér holló.
2016-01-26
Webes varázslatok
9 ok, amiért a vevők hajlandóak többet költeni webáruházunkban
Manapság sokan az elhúzódó válságot teszik felelőssé azért, mert kevesebb a bevételük, és amiért "mindenki csak az olcsó termékeket keresi". Ezért részben valóban a válság a felelős, viszont ez ellen lehet tenni. Ha az emberek indokoltnak tartják a magasabb árat, például egy...
Manapság sokan az elhúzódó válságot teszik felelőssé azért, mert kevesebb a bevételük, és amiért "mindenki csak az olcsó termékeket keresi". Ezért részben valóban a válság a felelős, viszont ez ellen lehet tenni. Ha az emberek indokoltnak tartják a magasabb árat, például egy...
2016-01-25
Webes varázslatok