Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.

Email marketing tippek, trükkök

  •  Vállalkozz!
  • 2016-01-14 16:30:00
  • Rácz-Akácosi Attila
Az email marketing olcsó és mérhető
Az email marketing nem az email kiküldésénél indul, hanem a címzett lista építésénél. Minél kreatívabb és céltudatosabb vagy, annál nagyobb email listát tudsz felépíteni, és annál több ügyfelet, vásárló, megrendelőt szerezhetsz.

 

Ha már van email listád, akkor a megfelelő kommunikációval még a Google-től is függetlenedhetsz. Sose feledd, élő emberek fogják elolvasni a leveledet, nem pedig gépek. 

 

Tippek

 

  1. Csak embereket gyűjts: használj aktiváló emailt feliratkozáskor. Így elkerülheted a robotokat és a trükközőket is.
  2. Adj értéket: a feliratkozást mutasd be afféle kiváltságként. Érezze a látogató, hogy “ha kimarad, lemarad…“.
  3. Legyél érthető: mindig tudják pontosan a látogatók, hogy mire is iratkoznak fel. Írd le, hogy milyen gyakran, és miről is fogsz írni.
  4. A kiküldött email legyen olvasható: győződj meg róla, hogy ha a képek nem jelennek meg, akkor is teljes értékű az üzeneted!
  5. Elemezz: próbáld meg kitalálni, hogy azok, akik nem kattintanak a linkre, mit szeretnének, és küldj ki csak nekik szánt emailt. A nem kattintók nevéből, email címéből tudsz következtetni státuszukra, nemükre, cégük típusára (pl. “dr. Horváth Bendegúz”, “nev@cegnev.hu”).
  6. Lehessen leiratkozni: a leiratkozás legyen egyszerű, és legyen jól látható. A leiratkozókat kérd meg, hogy írják meg röviden a leiratkozás okát. Így is sokat lehet fejlődni.

 

Az email marketing előnye

 

  1. Költséghatékony: a normál postával szemben nem kerülnek a levelek darabonként több száz forintba. Olcsó havidíjakért cserébe szinte akármennyi levele ki tudsz küldeni.
  2. Időhatékony: pillanatok alatt megkapják a címzettek, szemben a hagyományos posta több napos postázási idejével.
  3. Mérhető: az összes email kapcsán tudni fogod, hogy a címzettek megnézték-e, kattintottak-e, vásároltak-e

 

Rácz-Akácosi Attila

Web: motivator.ma

Megosztás
Marketing terv: a célpiac megtalálása
A marketing terved teljességét az adja meg, ha alaposan végiggondolod, hogy milyen személyiségtípusokat akarsz megszerezni magadnak és azokat hol is találod meg.
   2016-01-29    Vállalkozz!
10 céges logó
Amit egy vásárló elsőként általában meglát, az a céges logó. Az első pillanat, az első benyomás, a márkaépítés egyik legalapvetőbb pontja, egy jó logó beivódik az emberek tudatába mindaddig, míg tápláljuk azt.
   2015-12-21    Tippek
10 tipp a jobb online marketinges tartalmadért
Hagyományos értelemben véve a marketing adja el a különféle információkat az embereknek. Marketingesként prospektusokat készítünk, hírleveleket küldünk, értékesítői cikkeket írunk, reklámokat tervezünk, vagy csak szenvedélyből írogatunk hasznos tippeket a neten (mint amilyen...
   2015-12-17    Tippek