Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.

10 tipp a jobb online marketinges tartalmadért

  •  Tippek
  • 2015-12-17 09:50:00
  • Rácz-Akácosi Attila
Hagyományos értelemben véve a marketing adja el a különféle információkat az embereknek. Marketingesként prospektusokat készítünk, hírleveleket küldünk, értékesítői cikkeket írunk, reklámokat tervezünk, vagy csak szenvedélyből írogatunk hasznos tippeket a neten (mint amilyen ez a cikk is). Ez gyakorlatilag mind-mind egy olyan “lökés”, ami elindítja a többi emberrel történő kommunikációt.

 

Az interneten a legtöbb kapcsolat “lökés “. Az emberek weboldalakat böngésznek, hogy információkat szerezzenek, és ezek nyomán jó beszélgetéseket lehet elindítani. Ezen információk megfelelőségével azt is fel lehet mérni már a termékek/szolgáltatások piacra dobása előtt, hogy azok mekkora sikerre számíthatnak.

 

Íme néhány dolog, amiket tarts szem előtt, ha online marketing tartalmakat publikálsz:

 

  1. A marketingesek gyakran elgondolkodnak azon, hogyan is lehetne az emberek figyelmét megszerezni. Azonban a hatásvadászat visszafelé is elsülhet, vagyis legyen az elsődleges szempontod az, hogy soha, de soha ne vezesd félre az embereket!
  2. Nagyjából 10 másodperced van arra, hogy meggyőzd a látogatóidat arról, hogy a weboldaladat érdemes egy kicsit közelebbről is megismerni. A Microsoft Research által készített tanulmánya szerint az első 10 másodperc alapján döntik el a látogatóid, hogy maradna-e, vagy inkább lelépnek.
  3. Még mindig az olvasás az elsődleges tevékenység a weboldalakon, de sok ember törekszik arra, hogy a lehető legkevesebb idő alatt megszerezze a kívánt információkat, vagyis írj átláthatóan.
  4. A látogatók (ahogy fentebb már olvashattad), adott célokkal, feladatokkal, kérdésekkel érkeznek a weboldaladra. Emiatt gondolj a saját internetes tartalomfogyasztási szokásaidra is: te is mindig valami érdekest vársz, ugye?
  5. A tartalom felépítése során vezesd úgy a felhasználókat, hogy a számukra közölni vágyott tényszerű információkat a lehető leggyorsabban és a lehető legkönnyebben megkaphassák. Mivel a webes látogató rendkívül célorientált, nem akarja, hogy elvond a figyelmét mindenféle lényegtelen információkkal.
  6. A jó webes írás olyan, mint egy beszélgetés. Emiatt használ rövid mondatokat, és leginkább társalgási stílusban írj. Mutasd meg, hogy valódi ember áll a tartalmak mögött, és a vállalkozásod sem egy személytelen üzleti érdekcsoport.
  7. Az internet lehet hivatalos, baráti és szakmai egyszerre. Próbálj meg úgy írni, hogy a szakmailag hozzá nem értők is könnyen eligazodjanak az információk között.
  8. Íráskor használj egyszerű szavakat, aktív igéket, lendületes mondatokat!
  9. Amikor írsz, gondolj arra, hogy az emberek türelmetlenek, a népesség lassacskán elöregedik, sokan gyenge olvasási képességekkel rendelkeznek. Hallottál bárkit is arra panaszkodni, hogy egy weboldal írási stílusa túl egyszerű, túl érthető?
  10. Ha a felhasználók nem találják meg nálad, amit keresnek, akkor elmennek a konkurenciádhoz.

 

Sok sikert!

 

Rácz-Akácosi Attila

Web: motivator.ma

Megosztás
Email marketing tippek, trükkök
Az email marketing nem az email kiküldésénél indul, hanem a címzett lista építésénél. Minél kreatívabb és céltudatosabb vagy, annál nagyobb email listát tudsz felépíteni, és annál több ügyfelet, vásárló, megrendelőt szerezhetsz.
   2016-01-14    Vállalkozz!
Hogyan generálj több lead-et?
Nemrég került elém egy becslés, miszerint a világon eddig 4,4 milliárd dollárt fektettek a cégek tartalommarketingbe. Ez elgondolkodtató.
   2015-12-18    Vállalkozz!
Céges ajándékvásárlási tippünk következő része
Céges ajándékvásárlási tippünk: legyen ötletes, esetleg vicces, személyre szabott, legyen benne érzelem és természetesen legyen a profilunkba vágó. Íme mostani tippünk:
   2015-12-12    Tippek