Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.

Tartalommarketing, avagy biztosan nem használod ki eléggé

  •  Tippek
  • 2015-11-24 17:00:00
  • Rácz-Akácosi Attila
A tartalommarketing sokkal többet hoz a konyhádra, mint azt gondolnád. Miért? Olvasd el az alábbi összefoglalót az online tartalommal kapcsolatban és választ kapsz a kérdésre!

 

1. Szinte majdnem ingyen van

Vagyis majdnem, ha egyedül nem tudod megoldani. Viszont messze nem jelent akkora kiadást, mint amekkora hasznot hoz neked. Ha viszont meg tudod oldani egyedül is feladatot, akkor csak időráfordítást igényel, és máris megtöltheted weboldalaidat friss, célzott tartalommal.

 

2. Az egyediség egyik kulcsa

A nagy online vállalkozói tömegből kitűnni nem egyszerű feladat, bár sokan inkább a reklámok egyediségében gondolkodnak. Ez persze jó megoldás, de a legegyszerűbb megoldás, ha egyedi tartalommal látod el a honlapodat. Ne legyen két egyforma szöveg. Ez csak akkor fordulhat elő, ha nem vagy hajlandó az egyedi tartalom megalkotására és egy egyszerű „ctrl c – ctrl v” másolással kimásolod a már más oldalon megjelenő cikkeket. Azt viszont sose felejtsd el, hogy a duplikált tartalmat a Google nagyon nem szereti.

 

3. Hírnevedet építi

A fogyasztó sohasem annak hisz, aki látványos reklámokkal szórja tele az világhálót, hanem annak, akiről világosan látszik, hogy szakterületének tudója. Ez pedig a szakmai cikkeken keresztül érezhető, bár a monitoron keresztül nem a szag alapján ítélkezik az olvasó. Ha olyan tartalmat talál egy hozzád tartozó oldalon, amivel meg tudod győzni őt, hogy te vagy a megfelelő embere a problémájára, akkor neked fog hinni – és nem a reklámodnak.

 

4. Keresőoptimalizálás egyik kiváló eszköze

Az egyediség az egyik legfontosabb tényező lett a mai online világban, de mindentől függetlenül a keresőoptimalizálás még nem futott le. Arra még biztosan emlékszel, hogy mennyit gondolkodtál azon, hogy a főoldaladon megjelenő szöveg a megfelelő kulcsszavakban gazdag tartalom legyen. Elárulok egy titkot: ha a cím tartalmazza az egyik kulcsszavadat, akkor az már fél siker. Ne a kulcsszavak álljanak a középpontban, hanem az olvasmányos tartalom!

 

5. Ami szintén fontos, hogy megosztható legyen

Tartalom mint látogatottságnövelő eszköz? Bizony ám, hogy az! Megjelentetsz egy szöveget a blogodban – ez csak példa, a honlapod is lehetne a blog szó helyén – amit máris megoszthatsz a közösségi oldalaidon – Facebook, Twitter, G+; megírhatod hírlevélben – kapcsolattartás! véleményeket kérhetsz róla – aktivitást eredményez a blogoldaladon, a honlapodon; szerepelhet a kérdőívekben – felmérés egyik eszköze.

Ezek a szempontok fontosak a marketinged szempontjából, ugye? Akkor foglalkozz egy kicsit többet a tartalommarketingeddel!

 

Rácz-Akácosi Attila

Web: motivator.ma

Telefon: 06-20-277-3889

Megosztás
Céges ajándékvásárlási tippünk következő része
Céges ajándékvásárlási tippünk: legyen ötletes, esetleg vicces, személyre szabott, legyen benne érzelem és természetesen legyen a profilunkba vágó. Íme mostani tippünk:
   2015-12-12    Tippek
Céges karácsonyi ajándékok: tippek, ötletek: 1.rész
Nyakunkon a karácsony, szinte mindenki ünnepi mámorban van, a bevásárlóközpontokban csillogó-villogó karácsonyfák és a hangszóróból áradó karácsonyi dallamok csábítják vásárlásra a most eszmélőket.
   2015-12-07    Tippek
Rossz marketing terv
Tipikus hiba, amit ti ne kövessetek el!                                         
   2015-10-25    Tippek
Sok kicsi sokra megy
Biztosan mindenki hallotta már a következő szólást: "Sok kicsi sokra megy!" Ez pláne igaz online értékesítés esetében is. Cikkünkből megtudhatjuk, hogy hogyan is érvényesül ez a szinergia hatás a long tail marketingben.
   2015-10-22    Tippek