Hatékony költségcsökkentési tippek cégeknek
Legyél tisztában azzal, mennyiből tartja fenn magát a cég, mi az, amiről le lehet mondani, mi az, amire mindenképpen költeni kell. A külön területek kézbentartására külön alkalmazottaid vannak, ülj le velük átnézni az adott terület költségeit és bízd meg őket egy költséghatékonyabb terv elkészítésével. Ha erre nincsenek embereid, kezd el magad felmérni a helyzetet.
A főbb állomások:
Munkafolyamatok átnézése
Szükséges átszervezés
Felesleges kiadások megszüntetése
Költséghatékonyabb megoldások bevezetése
- Amire nincs nagy szükség, azt le lehet mondani, ki lehet hagyni.
- Ami mindenképpen szükséges kiadás, az sem biztos, hogy nem érhető el olcsóbban. Keress olcsóbb, de hasonlóan hatékony megoldásokat, szervezd át a munkafolyamatot.
- Néhány szolgáltatónál sokszor fizetünk olyanért is, amit nem veszünk igénybe. Sok idő és energia minden szerződést átnézni, de megéri.
- Ami nem kell, azt próbáld meg szerződésmódosítással kiküszöbölni és legközelebb részletesen vitasd meg szolgáltatóiddal, partnereiddel, mi az, amiért nem szeretnél feleslegesen fizetni, mi az amit az általuk meghatározott ár tartalmaz.
- Sok kicsi sokra megy, a vásárolt irodaszerek, egyéb termékek között akkor is van árkülönbség, ha minőségben nem is térnek el egymástól.
- Az energiatakarékosság nem csak jótett a világ felé, de a cég pénztárcáját is kíméli. Hosszú távon takarékoskodni az energiaforrásokkal, nagy megtakarítást jelenthet. Energiatakarékos izzók bevezetése, a céges autók lecserélése környezetkímélőbb, kevesebbet fogyasztó járművekre, a fűtés átalakítása, napelemek felszerelése egyszeri nagyobb kiadás, de ha hosszú távú költségcsökkentést tervezel, érdemes megalapozni vagy eleve ezekkel indítani a vállalkozást.
Egy példa:
Hatalmas raktárt bérelsz, de nem használod ki. Sok helyen van lehetőség kisebbe költözni még ott, helyben, de akadnak olyanok is, ahol a belső falak mozdíthatók. Ne fizess felesleges négyzetméterekért!
Bízom benne, hogy tetszett a cikk, ha te is így gondolod, akkor KATT!
Rácz-Akácosi Attila
Web: motivator.ma
Telefon: 06-20-277-3889
Mangó Média Kft..
3900, Szerencs, Ságvári utca 3.
Voltál már olyan helyzetben, hogy sok pénzed állt valaki másnál, neked pedig kiadásaid lettek volna? Vagy épp a pénzedet szeretted volna kamatoztatni, de nem tudtad, mert ügyfeleid, partnereid még nem fizették ki tartozásaikat?
Először is nézzük meg, mi az a PPC hirdetés. A PPC a “pay per click” rövidítése, és azt jelenti, hogy csak akkor kell fizetnünk a hirdetésért, ha valaki rákattint. Tehát hirdetőbarát megoldás. A rendszer további előnye, hogy Te, mint hirdető szigorúan meghatározhatod, hogy...
Néha könnyed, néha kicsit elgondolkodtató, sokszor valóban hasznos tanács a befektetésekről. Érdemes elolvasni.