Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.

Hírlevelezés: az érzelemkeltés 7 módja

  •  Vállalkozz!
  • 2015-08-05 16:10:00
  • Rácz-Akácosi Attila
Adva van egy ember, aki vásárolni akar. Adva van rengeteg vállalkozás, akik eladni akarnak ennek az embernek. Adva van számtalan jó termék, melyek közül lehetetlen kiválasztani a legjobbat, ráadásul mind hasonló árkategóriájú. Hogyan tudod meggyőzni ezt az embert, hogy tőled vásároljon? Erre kapsz választ az alábbi cikkben.

 

Ha te szeretnél lenni az, aki a fenti embernek eladja a terméket, akkor érzelmileg kell magadhoz kötni! Emiatt van az, hogy Keresztes Ildikó állandóan sírt az X Faktorban: a TV nézőket is az érzelmeiken, a meghatónak beállított pillanatokon keresztül lehet csak a TV elé ültetni.

 

Most azt nézzük meg, hogyan is tudod hírleveleken keresztül magadhoz láncolni a feliratkozóidat:

 

1. Legyél vicces, legyél szórakoztató:

Ha meglátsz egy humoros videót, vagy éppen valami kirívóan vicces esemény történik cégeddel, munkatársaiddal, akkor írd meg bátran egy hírlevélben (de azért ne naponta...). A humoros történés legyen a lényeg, és soha ne sértsd meg a “szenvedő” alanyt! Linkelhetsz akár egy mp3-at is, ilyen volt annak idején a “Nefürgyéjjle!“, vagy a “Szkájvóker Lajos” is.

 

2. Árulj el kulisszatitkokat:

A titkokért, kulisszatitkokért odáig vannak az emberek, illetve a “Hogyan készült?” jellegű írásokat is szívesen olvassák! Minél több színfalak mögé történő betekintést engedsz meg a célpiacodnak, annál inkább megbíznak benned, és annál közelebb érzik magukat hozzád. Ide (vagy az 1-es ponthoz) tartoznak a vicces ügyfélszolgálati esetek is, ezekből érdemes összeállítást készítened!

 

3. Írj titkos összetevőkről:

A “titkos összetevő” olyan infó, amit csak páran ismernek, emiatt érdekes, és az olvasóid beavatottnak érzik magukat tőle. Emiatt ha olyan információkat osztasz meg velük, melyek nem általános ismeretek, értékes forrás leszel a szemükben.

 

4. Hirdess nyílt napot:

Biztosíts lehetőséget arra, hogy az olvasóid szabadon kérdezhessenek tőled emailben, blog hozzászólásban, hiszen ezzel is növeled a személyes kapcsolatokat. Légy szakértő, hiszen azért iratkoztak fel hozzád, mert kíváncsiak rád, és a megoldásaidra!

 

5. Óvd őket:

Ha a szolgáltatásod szegmensében veszélyek, új, trükkös adóformák, csalók jelennek meg, akkor ezekről is informáld az olvasóidat! Ha megóvod őket a jövőbeni lehetséges veszélyektől, hálásak lesznek érte, és a hála NAGYON ERŐS érzelem!

 

6. Írj beszámolót:

Ha nívósabb konferencián, rendezvényen jártál, és találkoztál olyan előadással, amely érdekelheti a feliratkozóidat (változás, hír, újítás, pályázat, támogatás), akkor erről írj egy beszámolót, ezzel segítve őket az aktualitások megismerésében.

 

7. Adj erőlevest a léleknek:

Gond, erőpróba, aggasztó esemény, közelgő vész mindig akad, ezek pedig elcsüggesztik az embert, de káros hatása van a szürke hétköznapoknak is. Ha valóban szeretnél kapcsolatokat teremteni, törődj az olvasóid lelkével is! Küldj nekik pozitív gondolatokkal teletűzdelt levelet, írj motiváló sikersztorit, mutasd be egy híres személy életének próbáit is! Ezek mind-mind képesek arra, hogy az elcsüggedt embereknek erőt adjanak, és az elkeseredettségük megszűnjön! Légy megértő, légy valódi barát…

 

Fontos: ha képes vagy érzelmi kötődést kialakítani a feliratkozóiddal, akkor a hirdetéseidben és termékeden/szolgáltatásodban is bízni fognak, és ezzel sokkal több vásárlót fogsz szerezni.

 

Kelts erős érzelmeket Te is!

 

Facebook oldalunk

 

Rácz-Akácosi Attila

Web: motivator.ma

Telefon: 06-20-277-3889

Megosztás
Kis ötletek nagy sikerhez. 6. rész
Hosszú tanulmányokat lehetne arról írni több szemszögből is (megtettük mi is már párszor), hogy mitől lesz jó egy hírlevél. Mivel naponta érkeznek rosszabbnál rosszabb kért (és kéretlen) hírlevelek, így most ismét elővettük kicsit ezt a témát.
   2015-08-08    Vállalkozz!
Mi legyen a hírleveledben?
A hírlevél marketing alkalmazásánál az első lépés a címlista felépítése, és akkor a legjobb, ha ez az adatbázis állandóan épül, újul. A hírlevelekkel való igazi munka csak ezután kezdődik, hiszen a folyamatosan, minőségi információkat kell közvetíteni a hírlevél adatbázisában...
   2015-08-03    Vállalkozz!
Temessük-e a hírlevelet?
A hírlevél szó hallatán a legtöbbünknek feláll a szőr a hátán, noha legális formájában a direkt marketing egyik leghatékonyabb és legnagyobb létjogosultsággal bíró eleméről van szó.
   2015-06-09    Webes varázslatok