Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.

Kis ötletek nagy sikerhez. 6. rész

  •  Vállalkozz!
  • 2015-08-08 16:25:00
  • Rácz-Akácosi Attila
Hosszú tanulmányokat lehetne arról írni több szemszögből is (megtettük mi is már párszor), hogy mitől lesz jó egy hírlevél. Mivel naponta érkeznek rosszabbnál rosszabb kért (és kéretlen) hírlevelek, így most ismét elővettük kicsit ezt a témát.

Nézzük, hogy milyen egy jó hírlevél!

  1. Fontos a jó tárgymező megfogalmazása: A tárgymező dolga magának a levélnek az „eladása”, hogy egyáltalán megnyissák leveleinket. Ma pl. egy olyan spam jött, aminek a tárgya ez volt: “Dögölj meg!” ezt biztos sokan megnyitották... Te azért ne legyél ilyen provokatív, csak ha egyáltalán nem érdekel a céged hírneve... :)
  2. Ütős címsor: A levélnek legyen címsora, ami eladja a levél többi részét, fenntartva az érdeklődést az olvasás iránt.
  3. Legyen személyes: Lehetőleg ne cég néven írd az üzenetet, hanem egy konkrét személy írja alá a levelet! Ez a személy legyen a levél feladója is egyben!
  4. Legyen átlátható: Tagoltságának köszönhetően könnyen végig lehessen pásztázni a hírlevelet... Használj kiemeléseket, belső címeket! De ne emelj ki mindent, mert ha minden ki van emelve, akkor valójában semmi nincs kiemelve…
  5. Legyen rövid: A hosszú leveleket nem olvassák el, inkább ajánlj fel a teljes tartalom elolvasására egy érkeztető oldalra mutató linket!
  6. Legyen benne akcióra hívás: Ha konkrét célja van a levélnek, akkor a kívánt cselekvésre buzdítás legyen többször is kiemelve, akár több kattintható link is mutasson ugyanarra a landoló oldalra!

 

 

Rácz-Akácosi Attila

Web: motivator.ma

Telefon: 06-20-277-3889

 

 

Megosztás
Hírlevelezés: az érzelemkeltés 7 módja
Adva van egy ember, aki vásárolni akar. Adva van rengeteg vállalkozás, akik eladni akarnak ennek az embernek. Adva van számtalan jó termék, melyek közül lehetetlen kiválasztani a legjobbat, ráadásul mind hasonló árkategóriájú. Hogyan tudod meggyőzni ezt az embert, hogy tőled vásároljon?...
   2015-08-05    Vállalkozz!
Mi legyen a hírleveledben?
A hírlevél marketing alkalmazásánál az első lépés a címlista felépítése, és akkor a legjobb, ha ez az adatbázis állandóan épül, újul. A hírlevelekkel való igazi munka csak ezután kezdődik, hiszen a folyamatosan, minőségi információkat kell közvetíteni a hírlevél adatbázisában...
   2015-08-03    Vállalkozz!
Temessük-e a hírlevelet?
A hírlevél szó hallatán a legtöbbünknek feláll a szőr a hátán, noha legális formájában a direkt marketing egyik leghatékonyabb és legnagyobb létjogosultsággal bíró eleméről van szó.
   2015-06-09    Webes varázslatok