Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.

Mi legyen a hírleveledben?

  •  Vállalkozz!
  • 2015-08-03 18:25:00
  • Rácz-Akácosi Attila
A hírlevél marketing alkalmazásánál az első lépés a címlista felépítése, és akkor a legjobb, ha ez az adatbázis állandóan épül, újul. A hírlevelekkel való igazi munka csak ezután kezdődik, hiszen a folyamatosan, minőségi információkat kell közvetíteni a hírlevél adatbázisában szereplők felé.

NÉZZÜNK MEG NÉHÁNY ÉRDEKES STATISZTIKAI ADATOT ARRÓL, HOGY A TALÁLKOZÁSOK SZÁMÁT ALAPUL VÉVE MIKOR IS JÖN LÉTRE EGY ÜZLET (MVK, LOS ANGELES):

  • Az üzletek 2%-a az első kontaktus megteremtésekor,
  • 3%-a második kontaktus során,
  • 4%-a harmadik kontaktus során,
  • 10%-a negyedik kontaktus során,
  • 81%-a az ötödik vagy későbbi kontaktus során születik meg.

Ez a statisztika nem csak az online értékesítéseket tartalmazza, de az adatok mindenképpen reprezentatív értékkel bírnak a folyamatos és minőségi marketing kommunikációval kapcsolatban is.

Folyamatosan: a hírleveleknek rendszeresen kell érkezniük, nem megfelelő a félévenkénti levélküldés, hiszen könnyen előfordulhat, hogy a kiküldött leveleket el sem olvassák a címzettek, mert elfelejtették, hogy kik is vagyunk.

A sűrű levélírás sem ér el jó hatást, hiszen könnyen érezheti magát úgy a címzett, hogy zaklatják, és nem kér a továbbiakban hírlevelet tőlünk, sőt belőlünk sem kér a továbbiakban!

Minőségi: a hírlevelekben tilos csak ajánlatokat és akciókat küldeni – természetesen kivételt képez ez alól, ha a hírlevél feliratkozáskor ezt ígértük.Hosszú távon sokkal hasznosabb, hatásosabb, ha olyan hírleveleket küldünk, melyekben érdekes és szórakoztató írások kerülnek bele, azt ültetve el a címzettek agyában, hogy érdemes elolvasni a hírlevelünket, mert értékes tartalmakról kapnak értesítéseket.

Ha az érdekes e-mailek közé belecsempészünk egy-két értékesítést célzó üzenetet, a címzettek ezeket is el fogják olvasni.

Néhány tipp, hogy miről is érdemes írni:

  • Félreértések, amelyeket el akarunk oszlatni, vagy meg szeretnénk magyarázni.
  • Párhuzamok, amelyeket végigvezetve az olvasók számára egyértelművé válik valamilyen őket foglalkoztató kérdés, probléma megoldása.
  • “Titkok“, melyeket velünk kapcsolatosak.
  • Titkos összetevők, amelyekről csak kevesen tudnak.
  • Sikersztorik – ez lehet burkolt reklám ügyfelek véleményét kihasználva a termékeinkkel illetve szolgáltatásainkkal kapcsolatban.
  • GYIK – a gyakran ismételt kérdésekre adott válaszaink.
  • Esettanulmányok – milyen különleges problémával keresett meg egy ügyfelünk, és mi hogyan orvosoltuk azt a problémát.
  • Piac helyzete – honnan indult az iparágunk (egy kis történelem), hol tart most és mi várható a jövőben, mely trendek vannak kialakulóban.
  • Ötletek, példák, profitábilis trendek a nagyvilágból.
  • Előrejelzések: mi is várható a közeljövőben nálunk, vagy a piacon, külföldön.
  • Hírek – a világban történt érdekességek, amelyek izgalmasak, hírértékkel rendelkeznek.
  • Események: olyan érdekes konferenciák, szakkiállítások, előadások, melyek a lehetséges vásárlóinkat érdekelhetik, akár el is látogatnak az eseményre.

Hírlevél írásra fel!

 

Facebook

 

Rácz-Akácosi Attila

Web: motivator.ma

Telefon: 06-20-277-3889

 

Megosztás
Kis ötletek nagy sikerhez. 6. rész
Hosszú tanulmányokat lehetne arról írni több szemszögből is (megtettük mi is már párszor), hogy mitől lesz jó egy hírlevél. Mivel naponta érkeznek rosszabbnál rosszabb kért (és kéretlen) hírlevelek, így most ismét elővettük kicsit ezt a témát.
   2015-08-08    Vállalkozz!
Hírlevelezés: az érzelemkeltés 7 módja
Adva van egy ember, aki vásárolni akar. Adva van rengeteg vállalkozás, akik eladni akarnak ennek az embernek. Adva van számtalan jó termék, melyek közül lehetetlen kiválasztani a legjobbat, ráadásul mind hasonló árkategóriájú. Hogyan tudod meggyőzni ezt az embert, hogy tőled vásároljon?...
   2015-08-05    Vállalkozz!
Temessük-e a hírlevelet?
A hírlevél szó hallatán a legtöbbünknek feláll a szőr a hátán, noha legális formájában a direkt marketing egyik leghatékonyabb és legnagyobb létjogosultsággal bíró eleméről van szó.
   2015-06-09    Webes varázslatok