Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.

Hogyan spórolnak a nagyok?

  •  Pénzügyek
  • 2015-06-29 11:45:00
  • Rácz-Akácosi Attila
Hogyan lehet megvalósítani álmokat szinte a semmiből? Hogyan és miért kell spórolni akkor is, amikor már sikeresek vagyunk? A Bloomberg amerikai cégvezetőket kérdezett meg arról, ők hogyan csinálták.

Chris Larsen

A hitellicitáló cég alapítója, a Prosper tulajdonosa, amikor irodát bérelt, rábeszélte a tulajdonost, hogy ne dobja ki a már meglévő bútorokat.

“Manapság felesleges a bútorokért fizetni” – mondta Larsen. Az asztalokon és székeken kívül irodaszereket és kávét is örökölt az előző tulajdonostól. Az eklektikus berendezés az iroda védjegyévé vált: “Nagyon menőnek néz ki a tárgyalónk, mivel hat eltérő szék található benne.” – nyilatkozta Chris Larsen.

Paige Craig

A BetterWorks a dolgozói béreken tudott megtakarításokat elérni. Az új kollegáknak részvényeket ígér a cégből, cserébe azért, hogy a munkabérüknek csak az 50 százalékáért dolgoznak nála egy darabig

“Először is, így egy vagon pénzt meg tudunk spórolni, másodszor pedig biztos lehetsz abban, hogy mindenki, aki neked dolgozik, valóban motivált a cég sikerében” – magyarázza a rendszert Craig. “Craig a filozófiáját is elárulta a Bloombergnek: „Ahelyett, hogy vagyonokért alkalmaznánk új embereket, inkább saját csapatot építek folyamatosan előléptetem őket” – árulta el Craig a filozófiáját.

Christine Elia

A Closet Couture alapítójának is sajátos elképzelése van a munkatársak megbecsülésével kapcsolatban. Munkatársként leginkább gyakornokokat alkalmaz, akiknek tulajdonképpen alig fizet valamit, viszont rengeteg más módon kompenzálja őket.

Olyan divatbemutatókra kapnak a gyakornokok belépőjegyeket, melyek New York rangos eseményeinek számítanak.“Szuper tehetségeket lehet felfedezni, ha az ember valami igazán vonzót tud nekik adni. Nem használom ki őket, inkább valami olyan speciálisat kínálok fel, ami aztán tényleg felturbózza az önéletrajzukat” – mondta Elia.

Catherine Levene

Az Artspace.com elindítója egy másik cég irodáját használta központi irodaként, így kevés bérleti díjat kellett fizetniük az irodáért. A cég kezdő vállalkozásoknak írt szoftvereket használt, melyek többségéhez ingyen jutott hozzá.

A saját kis hálózatukat pedig a közösségi oldalukon építették ki, mint a Facebook vagy a LinkedIn. “A kezdet kezdetén nem kell mindent magadnak felépítened” – vallja Levene.

Ali Wing

A Giggle tulajdonosa ma már hálózattulajdonos is. Természetesen ő is spórol a maga módján, hiszen mindenből a minőséget választja, legyen szó fűtésről, légkondicionálóról vagy termékről.

“Az energiatakarékos megoldások két év alatt behozzák az árukat” – állítja. - “A kevesebb néha nem kevesebb, hanem több. Azért veszek jobb minőségű termékeket, mert tovább tartanak és többre tudom őket használni” .

Sok sikert és jó spórolást!

Megosztás
Válaszolj 4 kérdésre: és a válaszok megtöbbszörözik a profitodat!
Egy vállalkozónak nagyon sok mindenre oda kell figyelnie, sokszor az apró-cseprő problémák pont arról terelik el a figyelmét, amiről nem kellene, vagyis a magasabb profit, és az alacsonyabb költségek megteremtéséről.
   2015-09-23    Pénzügyek
Hat érv a PPC hirdetés mellett
Először is nézzük meg, mi az a PPC hirdetés. A PPC a “pay per click” rövidítése, és azt jelenti, hogy csak akkor kell fizetnünk a hirdetésért, ha valaki rákattint. Tehát hirdetőbarát megoldás. A rendszer további előnye, hogy Te, mint hirdető szigorúan meghatározhatod, hogy...
   2015-07-11    Vállalkozz!
Takarékossági tippek vállalkozóktól: A bevált megoldások
Normálisan rezsit csökkenteni nem a kormány tud igazából, hanem TE MAGAD! Nézz meg néhány költségtakarékossági ötletet a Bloomberg jóvoltából a nagyoktól, és amit lehet, használj ezután te is!
   2015-07-02    Pénzügyek