Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.

Látogatói viselkedés egy weblapon: 8 tény

  •  Webes varázslatok
  • 2015-10-18 17:35:00
  • Rácz-Akácosi Attila
Ezekkel érdemes tisztában lenni, ha weblapot üzemeltetünk
Sok kutatás és elemzés alapján mondható el az alábbi pár tény az átlag internetezőkről, vagyis azokról, akik egy weblapra tévednek.

 

- A weblapra érkezők elsőként a tartalom kapcsán fogalmaznak meg észrevételeket; ha a talált tartalom nem az, amit keresnek, a lap további részeivel már nem törődnek.

 

- Amikor egy oldalra érnek, nem foglalkoznak a navigációs sávokkal és a szerkezeti elemekkel: kizárólag a számukra fontos tartalmi mezőre összpontosítanak, mondhatni “letapogatják” azt.

 

- Általában azt sem tudják, hol vannak éppen az adott weblapon belül: legtöbbször aloldalakra érkeznek pl. a Google keresőből.

 

- Rendkívül céltudatosak, és csakis az őket érdeklő dolgokkal foglalkozva kevés időt szánnak másra.

 

- Céljuk elérése érdekében legfőbb stratégiájukként a keresésre hagyatkoznak.

 

- Ritkán nézik meg a logót, az oldal szlogenjét, és mindent megpróbálnak elkerülni, ami reklámnak néz ki.

 

- Ha az oldal nem kapcsolódik ahhoz, amit keresnek, akkor 3-4 másodpercen belül könyörtelenül vissza is klikkelnek a hivatkozó oldalra, vagyis viszafordulnak (Google, lap.hu, stb.).

 

- Ha valami nem világos számukra, akkor nem próbálják megérteni/értelmezni, hanem átugorják az adott részt, és folytatják a vadászatukat könnyebben megérthető részek után.

 

Szerinted?

 

Rácz-Akácosi Attila

Web: motivator.ma

Telefon: 06-20-277-3889

 

 

Megosztás
5 tipp webes ügyfélkör növelésére
Napjainkban már alapvetőnek számít a vállalkozások webes jelenléte, az interneten történő kereskedelem, szolgáltatások értékesítése. Ahogyan mindenhol, úgy itt is igen nagy a verseny és rengeteg feltételnek kell megfelelni, hogy versenytársaink elé kerülj, vagy akár csak lépést...
   2015-10-22    Webes varázslatok
E-kereskedelmi Használhatósági Útmutató 3. rész
Ideális esetben sok pénzért hivatásos webdesignerekkel letisztult és szép külsőt készíttethetünk vállalkozásunknak, ezzel is megalapozva a bizalmat. Azonban ha bizonyos elveket betartunk, hasonló hatást érhetünk el magunk is:
   2015-09-04    Webes varázslatok
Hogyan segítsük a vásárlókat a választásban: 4 gyors tanács
Ha csak egy terméket árulunk, viszonylag könnyű helyzetben vagyunk – egyértelmű, hogy miről kell meggyőznünk a látogatókat. Egészen más a helyzet egy webáruházban, ahol sok, akár több ezer terméket is árulhatunk. Ilyenkor a siker egyik kulcsa az, hogy mennyire tudja a vásárló...
   2015-08-17    Webes varázslatok