Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.

5 tipp webes ügyfélkör növelésére

  •  Webes varázslatok
  • 2015-10-22 14:20:00
  • Rácz-Akácosi Attila
Napjainkban már alapvetőnek számít a vállalkozások webes jelenléte, az interneten történő kereskedelem, szolgáltatások értékesítése. Ahogyan mindenhol, úgy itt is igen nagy a verseny és rengeteg feltételnek kell megfelelni, hogy versenytársaink elé kerülj, vagy akár csak lépést tarts velük. Hogy melyek ezek? Erre keressük a választ

 

1. Megfelelő weboldal

Elsősorban egy jó weboldalra van szükséged, ami könnyen megtalálható és könnyen használható. Akadnak olyan weboldalak, amelyek nincsenek logikusan felépítve, nincs rajtuk jól elkülönítve az információ, és tulajdonképpen teljes mértékben használhatatlanok. Nem is nézegetik őket túl sokáig...

Ha jó weboldalt szeretnél, figyelj a következőkre:

 

  • Megfelelő színek, amik nem bántják a szemet. A hozzáértők a meleg színekre esküsznek, az kellemes érzéseket ébreszt az emberben.
  • Hasonló okokból minél több képet tölts fel az oldalra, személyesebbé teszed vele! Ráadásul egy kép sokkal gyorsabban, sokkal több információt ad át, mint egy szöveg.
  • Legyen könnyen érthető a menüje, pakold külön fülek alá a külön témákat, hogy az oldalra látogatók hamar megtalálják a számukra érdekes információkat!
  • Mérd fel a felhasználói szokásokat és ennek fényében alakítsd ki az oldalt! Erre a feladatra rengeteg szakember közül válogathatsz.

 

2. Keresőoptimalizálás

Nem mindegy, hogy megtalálnak-e vagy sem. Hiába van szuper weboldalad, ha nehéz rátalálni. Ahhoz, hogy minél több emberhez eljuss, figyelni kell az optimális tartalomra, olyan kulcsszavak használatára, amire a kereső  ki fogja adni az oldalt. Ez nem egy nehéz feladat, ha ismered a saját területed és a keresőhasználati szokásokat. Jelöld meg különböző módon a tevékenységedet a weboldal szövegeiben, esetleg emeld is ki azokat. Erre a feladatra megkérhetsz egy szakembert, de egy kis odafigyeléssel te magad is meg tudod oldani.

 

Példa: ha van egy fodrászatod a 44. kerületben, akkor használ ilyen szavakat a leírásokban: fodrász, fodrasz, fodrászat, hajvágás, 44. kerület, 44ker, frizura, fodrász, jó fodrász, fodrász a 44. kerületben, de konkrétumokat is érdemes írni: férfi fodrasz, női fodrász, mosás és szárítás, hajfestés stb.

 

 3. Hírlevél, e-mail marketing

A weboldalon nyújts lehetőséget hírlevélre való feliratkozásra. Az érdeklődők így folyamatosan értesülnek az újdonságokról, eseményekről, akciókról. Manapság a webes ügyfélkör növelésének leghatékonyabb módja a hírlevéllel való tájékoztatás. Fontos, hogy csak lényeges információkról küldj levelet, mert ha folyamatosan felesleges információkkal árasztod el az ügyfeleket, leiratkoznak.

 

4. Közösségi portálok

A jó weboldal mellé a közösségi portálokon való jelenlét is hasznos. Itt a vállalkozás folyamatos működése figyelhető meg, napi szintű, használható posztokkal bizonyíthatod, mennyire pörög, él a cég... A nagyobb, komolyabb vállalkozások számára a fecbook nem a legjobb megoldás, nekik léteznek kimondottan vállalkozók, cégek számára létrehozott oldalak, de kisebb , közvetlenebb vállalkozások nagyon kellemes tulajdonsága lehet, hogy közösségi oldalakon tartják a kapcsolatot ügyfeleikkel, vásárlóikkal.

 

5. Keresőmarketing

Nem azonos a keresőoptimalizálással, ez egy fizetett szolgáltatás, mely mára egyre elterjedtebb, hiszen a keresőkben való hirdetés megjelenés a lehető legjobbkor történik, pont akkor, amikor a felhasználó épp ezt keresi. Ilyenkor sokkal jobban hat rá a reklámszöveg. Ha van rá keret, érdemes erre is áldozni, rengeteg ügyfelet szerezhetsz magadnak azzal, ha a hirdetésed a lehető legtöbb arra fogékony emberhez jut el. Ár/ érték arányát tekintve kifejezetten jó megoldás, ráadásul rugalmasan változtatható az aktualitások fényében.

 

Rácz-Akácosi Attila

Web: motivator.ma

Telefon: 06-20-277-3889

Megosztás
Kezdjük! Kétszer ennyi vevő és ügyfél ugyanennyi látogatóból? Igen!
Sok olyan megkeresés érkezik mostanában, ami arról szól, hogy egy-egy cégtulajdonos, webáruház tulajdonos több látogatót, és jobb Google helyezéseket szeretne. Pedig ők valójában nem is több látogatót szeretnének, hanem több megrendelést.
   2015-12-16    Webes varázslatok
Magyar katalógus mizéria
Nem telik el hét, hogy ne érkezne valamilyen linképítést érintő hír a Google háza tájáról. Most John Mueller, a Google webspam csapatának svájci szakembere nyilatkozott a 301-es átirányításokkal kapcsolatban. Hogyan kapcsolódik mindez a linképítéshez és a magyar katalógusokhoz?...
   2015-11-20    Webes varázslatok
Tippek a gyors és költséghatékony termékfeltöltéshez
Hisszük: nem létezhet sikeres webáruház minőségi termékadatbázis nélkül. Minőségi fotók, vágykeltő termékleírás, részletes termékparaméterek - minél több az információ egy termékhez, annál jobb. Ugyanakkor minél több termékkel gazdálkodunk, és minél alaposabbak vagyunk,...
   2015-10-26    Webes varázslatok
Látogatói viselkedés egy weblapon: 8 tény
Sok kutatás és elemzés alapján mondható el az alábbi pár tény az átlag internetezőkről, vagyis azokról, akik egy weblapra tévednek.
   2015-10-18    Webes varázslatok
Ha az értékesítő oldalad beszélni tudna, mit mondana?
“Szia! Én egy értékesítő oldal vagyok. A feladatom a Te meggyőzésed, miután rákattintottál a hirdetésre, a közösségi megosztásra, a hírlevélben kiküldött linkre, vagy a QR kódos reklámra.
   2015-10-13    Webes varázslatok