Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.

Linkedin: mire jó és hogyan használjuk?

  •  Webes varázslatok
  • 2015-08-06 09:10:00
  • Rácz-Akácosi Attila
Sokak számára most nagy dolgot árulunk el: létezik közösségi élet a Facebookon túl is! :) Például ha cégvezetőket, felsővezetőket, döntéshozókat, üzletembereket szeretnél elérni, akkor a LinkedIn.com-on aktívan jelen kell lenned és hirdetned is szükséges!

Kiknek való a LinkedIn?

A Linkedln-ről sokan gondolják azt tévesen, hogy egy álláskereső oldal. Ebben annyi igazság azért van, hogy nagyon komoly állásokat lehet megpályázni egy komolyan felépített Linkedln profillal.

A Linkedln valójában olyan közösségi hálózat, amely a szakértőket és az üzletembereket fog össze. Aki jelen van az oldalon, az szakmailag, üzletileg értékes partner lehet. Éppen ezért a Linkedln-en nem is kell mindenkinek megjelennie.

Kiknek nem való a LinkedIn?

Éttermeknek, boltoknak, B2C kereskedőknek, vagyis azoknak, akiknek a hétköznapi vásárló a célcsoportja. Kivételt képeznek talán a pénzügyi tanácsadók, akik B2C és B2B ügyfelekkel is dolgoznak.

Akiknek ajánlott a LinkedIn

Tanácsadóknak, üzletembereknek, szakértőknek, képzett álláskeresőknek, vállalkozóknak, B2B kereskedőknek.Mire használd a Linkedln-t?

Keress állást!

A Linkedln tökéletesen alkalmas arra, hogy egy szuperül összerakott profillal, alátámasztott szakmai tapasztalattal elnyerj egy jó állást. Ehhez persze aktívan jelen kell lenned, és sok információt meg kell adnod magadról. Ha képes vagy magát a döntéshozót elérni, nyert ügyed van. :)

Keresd meg, hogy a vezetők milyen csoportok tagjai, és lépj be te is! Ha például egy ismerősöd ismerőse a Sanoma HR osztályán dolgozik, máris el tudod érni. Ha találkozik a neveddel, vagy egy jól megírt hozzászólásoddal, emlékezni fog rád, és máris komoly hátszéllel indulsz. Ezért ha van LinkedIn profilod: porfin építsd fel!

Szerezz szakmai ismertséget!

Egy szakértőnek minden új írását, blog bejegyzését érdemes megosztani a LinkedIn-en belül is. Ezzel láthatóvá válik, hogy valóban komoly tudással rendelkezel. Persze túlzásba sem szabad esni: heti 2-3 cikknél ne ossz meg többet.

 

LinkedIn-re fel!

De a Facebookot se felejtsük el.... :)

 

Rácz-Akácosi Attila

Web: motivator.ma

Telefon: 06-20-277-3889

Megosztás
Kis ötletek nagy sikerhez. 7. rész
LinkedIn céges oldalt nagyon egyszerű készíteni, ezen a közösségi csatornán való jelenlét leginkább a B2B vállalkozásoknak kedvez. Gyakorlatilag egy újabb izgalmas csatorna, ahol lehet a követőket gyűjteni, és a követőkkel kommunikálni.
   2015-08-10    Webes varázslatok
Miért hirdess a LinkedIn-en?
A LinkedIn hirdetőrendszer működése a Facebook és az Adwords logikájához hasonló:
   2015-08-07    Webes varázslatok
A közösségi média helyes marketing stratégiája
A közösségi marketing egy hosszú távú, minden területre kiterjedő marketing stratégia része: ha valaki egyszer ráérzett az ízére és a sikerekre, az már nem tud csak úgy kiszállni belőle.
   2015-07-04    Webes varázslatok