Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.

Mi az az experiential marketing?

  •  Tippek
  • 2015-08-01 17:30:00
  • Rácz-Akácosi Attila
Az experiential marketing magyarra átfordítva leginkább az “élménymarketing” szóval határozható meg.

Fogyasztói élmény

A termékeket nem előnyeiken és funkcióikon keresztül közelítjük meg, hanem a fogyasztók által megtapasztalt élményekre fókuszálunk.

A márkaélmény nem a termék/szolgáltatás használatát veszi alapul; ez pedig nagyon hasznos a márkák számára, hiszen az érzelmi kötődés komoly előnyökkel jár: a fogyasztó sokkal többet hajlandó kifizetni, mint ahogy azt a logika megkívánná.Szélesebb körű fogyasztás

Az élménymarketing perspektívája nagyon széles, és nem termékkategóriákban gondolkodik, hanem szituációkban. Egy sportautó például nem csak gyors, hanem a tulajdonosát “megfiatalítja”. Ez új távlatokat nyit az értékesítés felé, mivel a látókör szélesedik.

A fogyasztók emocionális teremtmények

A fogyasztók sokszor logika alapján hoznak döntéseket, az experiential marketing arra koncentrál, hogy a vevők, megrendelők választásait érzelmek, vágyak is meghatározzák.

Eklektikus megoldások, és eszköztár

A hagyományos értelembe vett marketing inkább mennyiségre törekszik, míg az élménymarketing változatos eszköztárakat használ. Természetesen kvantitatív megoldások itt is vannak, de sokkal kreatívabban, és ösztönszerűbben. Nagyon fontos, hogy egy marketinges szakember félre tudja tenni a sablonos megoldásokat, és tudjon korlátok nélkül gondolkodni.

Tanulj ebből Te is!

Facebook oldalunk

 

Rácz-Akácosi Attila

Web: motivator.ma

Telefon: 06-20-277-3889

Megosztás
A vásárlói döntés 5 fontos állomása: így tudsz többet értékesíteni!
A legtöbb ember egy adott sablon alapján hozza meg döntéseinek nagy részét. Ez a sablon az ösztönök szintjén működik, szinte gondolkodás nélkül, mondhatni, tudatalattijuk vezérli döntéshozataluk működését. Ezek a döntés lépései:
   2015-07-27    Vállalkozz!
Szállásmarketing, a leghatékonyabb marketing eszköz. 14 hatásos tipp
Ebben a cikkben az egyik leghatékonyabb marketing eszközről fog szó esni, de csak később nevezem meg. Azért ez a leghatékonyabb marketing eszköz, mert weboldalaink számára brutális forgalomnövekedést hozhat, jelentős bevétel növekedést okozva.
   2015-06-23    Vállalkozz!
Marketing felvilágosítás /Felnőtt tartalom!!! 18+/
Tulajdonképpen mit is jelent a PR? Mi az a Brand Recognition? Egy könnyen érthető kis anekdota kering a neten, amiből minden világossá válik.
   2015-05-06    Vállalkozz!