Sikeres értékesítés: íme az érzelem, ami megtöbbszörözi az eladásaidat!
Az üzletkötés is valójában ennyit tesz: “Átadni a lelkesedést a partnernek, vevőnek”.
Brian Tracy nem kevesebb, mint 50%-nyi jelentőséget tulajdonít ennek az érzelemnek az üzleti életben (szerintem van az 75% is.)
Ha a saját lelkesedésedet képes vagy átadni másoknak, gyakorlatilag bármit képes leszel eladni bárkinek: bármilyen ügynek (üzleti ügyeket is beleértve) híveket tudsz szerezni, akik aztán követnek téged az úton.
Amikor hitedet a szolgáltatásaid és terméked iránt másokba is átülteted, a kétségeik eloszlanak, a fenntartásuk eltűnik…
Ezért is fontos, hogy szeresd amit csinálsz, és szeresd önmagadat is, mert a lelelkesedést nem lehet mímelni, annak belülről kell jönnie!
- Minél nagyobb a szeretet, annál nagyobb lesz a lelkesedés is.
- Minél nagyobb a lelkesedés, annál nagyobb lesz a siker is.
A siker útja: szeresd magadat, szeresd a cuccodat, légy rá büszke, és többszörözd meg ezzel az eladásaidat és a bevételedet.
Sok sikert!
Rácz-Akácosi Attila
Web: motivator.ma
Telefon: 06-20-277-3889
Az értékesítése terv minta és a marketing terv minta nem ugyanaz! Ennek egy oka van: a marketing ≠ értékesítés. Azaz a marketing nem egyenlő az értékesítéssel!
A legtöbb ember egy adott sablon alapján hozza meg döntéseinek nagy részét. Ez a sablon az ösztönök szintjén működik, szinte gondolkodás nélkül, mondhatni, tudatalattijuk vezérli döntéshozataluk működését. Ezek a döntés lépései:
Ezek a szavak néhol még mindig idegenül és félelmetesen csengenek… Sőt manapság még jobban is, mint korábban, hiszen mint ahogy a világon szinte minden, ez a terület is napról napra komplexebbé válik. A kérdés tehát az, hogy milyen kihívásokkal kell ezen a területen megbirkózni...