Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.

Sportmarketing: így szponzorálhatod a sportot!

  •  Tippek
  • 2015-08-16 16:30:00
Az, hogy szponzorálsz egy sportot, azt jelenti, hogy reklámozol is a sportban. Ebben az írásban a sporttal kapcsolatos reklámfajtákat futhatod át, hátha valamelyik pont beleillik a céged marketing tervébe is.

 

Reklámozhatsz sportolókkal

Ez az úgynevezett bizonyítékreklám, mert a sportolók felelősséget vállalnak az általuk reklámozott sporttermék minőségéért. Ilyen esetben a cégek a sportolók vonzerejére és népszerűségére építenek, és ettől várják azt, hogy termékeik eladási forgalma növekedjen.

Például amikor David Beckham-et a Gilette szponzorálta, akkor egy darabig kopaszon kellett fociznia, hogy ezzel bizonyítsa be a borotva hiperszuper minőségét.

2. Reklámozhatsz sportrendezvényeken

A. Molinó vagy táblareklám: a sportolók reklámokkal tarkított területen jelennek meg a sporteseményeken, és interjúkat adnak, vagy fényképeztetik magukat a rajongókkal.

B. A rendezvények szponzorálása: egy sportrendezvény összefonódhat a márkaneveddel is. Ez a forma a helyszínen (lokális sportkupa, focitorna), a résztvevőknél és a nézőknél is hatásos, persze igazán nagy hatékonyságot a médiában való megjelenéssel ér el.

C. Reklámcsoportok:ezek például a szünetreklámok (félidei reklámok), programfüzet reklámok, belépőjegyreklámok, és promóciós reklámok.

3. Reklámozhatsz sporteszközökön, vagy sportolói mezeken

Megosztás
Email marketing tippek kezdőknek
Sok olyan hiba van, melyet szinte mindenki elkövet az email marketing kapcsán, lássunk néhányat, hogy Te el tud kerülni ezeket a buktatókat!
   2015-10-14    Tippek
Retromarketing
Ki figyel itt fel a szerényen meghúzódó juice-ra a hölgy lábánál?
   2015-09-26    Tippek
Miért kulcsfontosságú a cégének a keresőmarketing?
Avagy miért ne dobjon ki feleslegesen százezreket bannerekre és hozzá hasonló online marketing megoldásokra. Akár non-profit, akár üzleti jellegű internetes oldalt készítünk, az egyik legfontosabb feladatunk annak biztosítása, hogy arra minél többen ráleljenek. Hogyan találják meg...
   2015-09-15    Tippek