Telített piacon is naggyá nőni
Ezt bizonyította be a szallas.hu csapata, amikor létrehozta a szállásfoglaló portálját 2007-ben.
Igen, 2007-ben, amikor már számos megerősödött konkurenciával kellett szembenéznie, viszont nem volt egyeduralkodó szereplő, inkább fej fej mellett haladtak a vetélytársak. Ezt a langyos versenyt használta ki a szallas.hu csapata, ebből a közegből nőtt igazi sikertörténetté.
A szallas.hu koncepciója roppant egyszerű. Az honlapon megjelenített adatokat maguk a szállásadók kezelik, ők töltik fel a képeiket, akcióikat, áraikat, ajánlataikat. A szolgáltatásért nem kell fizetniük az üzemeltetőnek, csupán a tényleges foglalások után fizetnek százalékos díjat.
Mit mutat a szallas.hu példája?
A rövid történet csupán azt próbálja sugallni, mekkora potenciál rejlik a tettrekészségben, a dolgozni akarásban és a lehetőségek felismerésében. Nem csak a világmegváltó újdonságok lehetnek sikeresek és nem kell minden vállalkozáshoz százmilliós befektetés.
Hétfő van. A hétvégi pihenés után pihent aggyal új célokat tűzhetünk magunk elé!
Rácz-Akácosi Attila
Web: motivator.ma
Telefon: 06-20-277-3889
A magyar családi vállalkozások tekintetében a vezető személyek átlag életkorában közeleg a nagy generációváltás hulláma.
Számos olyan cikk szól vállalkozóknak, ami azt ecseteli, hogy a mentális erő mennyire fontos: legyenek kitartóak, optimisták, megállíthatatlanok, viszont az írások nem részletezik azt, hogy ezt ez erőt hogyan lehet megteremteni.
Lassan mindenkinek világossá válik, hogy a csütörtök "kispéntek", ami annyit tesz, hogy pontosan annyira van kedvünk dolgozni, mint a hét utolsó napján. Semennyire. Főleg egy ilyen csütörtökön, amikor már a hosszú hétvégét tervezgetjük. Ennek azonban nem kell feltétlenül így...
NYERTESEK ÉS VESZTESEK – CSAK A GONDOLKODÁSON MÚLIK